Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

  1. Buna seara! De ieri de la ora 15 dau telefon ca nu am internet si cablu. Nu a venit nimeni nici la această oră. Voi renunta la serviciile digi. Asta este nesimțire. Eu fac ore cu băiatul online.

    • Buna seara,
      Termenul contractual de remediere al problemelor este 48 de ore, daca se depaseste puteti solicita reducerea facturii pe aceasta perioada. Nu aveti ce sa faceti decat sa insistati la relatii cu clientii cu un apel pentru urgentarea problemei.
      Daca aveti un smartphone, puteti face hotspot de pe telefon, ar trebui sa fie suficient pentru a va desfasura activitatea.

  2. Buna ziua .Am un contract la dumneavoastra si vreau să-l reziliez.Acum locuiesc în Germania și nu pot ajunge in tara din cauza virusului covid .Copii sunt in tara dar au zis ca nu pot rezilia ei contractul.Cum procedez? Multumesc

  3. b ziua sunt ab ***** de dimineata de la 9 si 40 tot incerc sa intru cu dvs …va cereti scuze dupa ce zice robotul sa astept 8 min si am stat de 5 ori cate 10 si apoi 16 si nimic,,,,am net dupa cum se vede dar receiverul nu mai functioneaza am scos cartela,am scos din priza am cerut resetare ..ca a propus robotul…ce sa mai fc >? sper sa ma puteti ajuta sa pot viziona programele preferate …va rog apel pe 07***** caci nu pot intra pe yahoo …am uitat parola mcy astepta

  4. Bună ziua,

    Începând de ieri, 18 noiembrie 2020, de la ora 18.30 s-a întrerupt conexiunea internet de la adresa din București, str. * nr. *, ap. *.
    Am rugămintea sa remediati acesta problema.
    Cod client: *****

    Mulțumesc,
    Alina M.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa faceti o sesizare catre ei sunand la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 sau printr-o alta modalitate descrisa in articol, mai sus.

  5. Buna ziua Am facut sesizarea telefonica nr.***** in data de 19.11.2020 prin care solicitam un document scris in care sa se precizeze faptul ca aveti un deranjament in retea in zona Chiajna-Rosu.Imi este necesar pentru justificarea absentelor copiilor de la orele online.Va multumesc, Corina T.

  6. Subsemnata Budriman *** cu domiciliul an com Eșelnița str * Nr * judMH vă rog să aprobați transferul de al174 lei din suma dev213 lei achitată deoarece figurez cu 174 restanță

  7. Buna ziua , m-am mutat pentru ceva timp in chirie iar aici este deplasat cablu , doresc sa se lege la loc , și s-ar putea pe numele meu ? Va las numărul meu de telefon e urgent cât se poate de repede 07******

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem angajati Digi.
      Daca aveti fibra optica in locatie deja, nu se poate instala un al doilea contract.
      Daca aveti probleme tehnice cu serviciul existent, faceti o sesizare la ei, gasiti mai sus, in articol, detalii despre cum puteti face acest lucru.

  8. subsemnata *** georgeta cu domiciliu an com eselnita str * nr * jud mehedinti va rog sa transferati din suma de doua sute treisprazece lei suma de 174 lei deoarece figurez cu factura luni oct restanta va multumesc georgeta

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi pentru a verifica situatia financiara, numarul este 0352400414.
      O alta metoda este sa va configurati un cont pe site-ul Digi, va logati si aveti acces la situatia financiara completa.

  9. Buna ziua. Sant din Buzau. Nu sant in tara de un an si nu ma pot intoarce curand datorita situatiei actual e sanitare. Vreau sa reziliez contractul de cablu tv. Pt ca in casa mea nu sta nimeni nici semnal nu are televizorul si nu am nici cum sa continui sa platesc abonamentul
    Am nevoie de o adresa de email.. Din Buzau. Sa trimit cererea.. Sau daca aveti altre optiuni sa mi sugerati. Multumesc.

    • Buna ziua,
      Va recomand sa faceti o solicitare pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact completand formularul online, pe e-mail e posibil sa primiti un raspuns mai tarziu.
      Daca totusi doriti pe e-mail, gasiti adresa e-mail mai sus, in articol.

  10. Ma numesc Grigore , am un contract cu digi,, in data de16.11.2020 am reclamat ca nu este semnal la cablu, in17 .11.2020 am incercat prin telefon sa transmit un deranjament dar este imposibil, robotul functioneaza ca unrobot la care nimeni nu raspunde. Cred ca singura solutie este sa caut psrtener serios. Sper ca cineva de la firma sa ma contacteze. Astazi am incercat de doua ori, prima data cca.14 min. iar a doua oara cca.17 min. Te innebuneste cu rugamintea sa astepti. Astept sa fiu contsctat

  11. Buna seara pe strada *** Nr * Roman-Neamt,de 2 saptamani nu functioneaza telefonia fixa si internetul,am fost si la sediul din Roman si mi-sa spus sa astept ca va veni cineva sa veriifice dar nu a venit nimeni.

  12. BUNA ZIUA
    SUNT SC **** SRL ,RO *****
    ADRESA ; SATU MARE ,STR.* ,
    NU FUNCTIONEAZA INTERNETUL
    AS DORI SA TRIMITETI UN REPREZENTANT PENTRU A LEGA SI UN ROUTER

    VA MULTUMESC

  13. Buna ziua! Am platit factura la pay point nr *** nr **** din data de 14/10/2020 ptr Vodafone .Din cauza erori care a parut in server plata este la dumneavostra cu cod client *****.Va rog anticipat sa virati bani la Vodafone pentru servicii fixe si Tv.Eu nu sunt abonat la dumneavoastra .

  14. Buna ziua,
    Va aduc la cunostinta ca din data de 10.11.2020 nu ma beneficiem de serviciile dumneavoastra intrucat am inteles ca este o avarie de retea. In aceste conditii imi puteti spune cum ne vom desfasura orele online intrucat suntem si in an terminal? Nu se poate remedia defectul punctual la adresa Rasnov, strada *, *?

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Daca vi s-a transmis ca este o avarie in retea, inseamna ca problema este in curs de remediere insa daca incidentul a fost identificat din 10 noiembrie, este o perioada destul de mare.
      Va recomand sa dati un telefon la relatii cu clientii RDS Brasov la numarul 0368400401 pentru a solicita urgentarea problemei.

  15. Buna ziua,
    De aproape o saptamana nu pot accesa casuta de e-mail.
    deci nu imi pot verifica e-mail-urile, nu pot trimite e-mail etc.
    Am constatat ca nici nu ma pot conecta la internet pe WI-FI.
    Va rog sa rezolvati aceste probleme si sa aflu si motivele pt care au aparut, astfel incat, daca pot fi rezolvate de catre mine, sa o pot face in eventualitatea ca mai apar (ceea ce nu mi-as dori)!
    De asemenea va informez ca am apelat nr de telefon 0364400401, dar robotul m-a pus sa introduc, in final, un nr ”infinit”, fara niciun rezultat.
    Va multumesc!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Aveti un echipament de fibra optica de la ei? Folositi si un router personal?
      Puteti face o sesizare online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact

  16. vreau sa anunt pentru a nustiu cata oara ca telefonul parintilor mei 02****** din loc HANU CONACHI jud Galati iar nu functioneaza de 3 zile .Am fost acum 2 ore si am verificat daca este cuplat corect si este iar vecinii parintilor au telefon ok numai la ai mei nu merge .
    Nu este prima oara cand se intampla si vad ca nu s-a luat nicio masura care sa tina mai mult acum ca sa anunt deranjamentul prin telefon i mi spune ca voi fi contactat in 10 minute
    eu cred ca sunteti o firma serioasa asa ca va rog rezolvati problema

  17. am solicitat justificarea facturii a carei
    valoare ete dublata pe.motiv ca am.accesat roamnigul de.pe.7 noiembrie .ceea ce nu este adevarat Trebuie sa astept justificarea facturii pana la.sfrasitul lunii dar deja emiteti deja o factura marita nejustificat Eu vreau sa reziliez contractul si sa colaborez cu alta firma cat mai rapid

    • Cine v-a zis ca aveti factura mare din cauza ca ati activat roamingul acum 7 zile? Serviciile se factureaza pe luna anterioara, nu se factureaza convorbirile in aceeasi luna. Sunati la relatii cu clientii Digi pentru clarificari deoarece aveti informatii eronate.

  18. De 10zile solicit suspendarea serviciilor rcs rds cablu si telefon (pe luna noiembrie și decembrie) datorită situației actuale fiind pfa și având cod caen 5630 fiindu-mi suspendată activitatea pe termen nelimitat prin oug a guvernului !!! Pfa **** Sibiu cui **** pct lucru Sibiu V * nr * ! Reprezentantul ***** nu mai raspunde la tel , de 7 zile !!! Am sunat intr-una la București ,răspunsul este același ,să aștept sa ma sune reprezentantul !!!! Când ????

  19. Deoarece, nu ați onorat contractul încheiat în 2 Oct., și ne-ați lăsat fără internet mai bine de 2 luni(deși pe noi ne-a costat infrastructura la AKTA), RENUNȚĂM la serviciile DVS-NEONORATE.

  20. Bună ziua. Am un contract pentru servicii de net de pe data de 19 octombri cu nr.****** din19.10.2020 și nu am fost conectat nici astăzi.Menționez că rețeaua trece pe la poartă.Am luat legătura cu angajatul dumneavoastră și mia zis că așteaptă contractul de la București.Cred că miam perdut încrederea în serviciile voastre!!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      E posibil sa fie o problema cu contractul semnat. Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi pentru detalii.

  21. Stimate client, s-a emis factura cu seria F*** nr ***** in valoare de 112.79 Lei, scadenta 30.11.2020 Cod client *****.Recomandam plata online.RCS&RDS

    Va rog sa-mi spuneti de unde este aceasta factura -detalii

  22. Buna ziua am o problema de cateva zile cu televiziunea prin antena parabolica in floresti cluj mai multe programe nu merg sau merg foarte rau am incercat sa sun la ei dar nu am reusit Va multumesc

  23. Buna ziua numele me este ROZALIA domiciliata in comuna GRACA jud GIURGIU strada * nr * C.N.P. ****** si as dori sa portez un numar de tel tel la dumneavoastra. Tot odata as dori si achizitionarea unui telefon mobil. Va multumesc

  24. Buna ziua,
    Primesc de vreo trei luni e-mailuri cu privire la un abonament pt telefonie fixa si TV. Mentionez ca nu am un asemenea abonament. Sunt abonata la telefonia mobila la Vodafone. Am incercat sa sun la informatii clienti dar fara succes. Va rog sa verificati cele spuse de mine si sa se remedieze aceasta situatie.
    Cu multumiri

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Faceti o solicitare online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.
      Alte variante sunt detaliate mai sus, in articol.

  25. Bună ziua !
    Sunt EMIL,domiciliat în București,Str.*,Nr.*,Bl.*,Sc.*,Et.*,Ap.*, Sector *,Tel: 07******,beneficiar al serviciilor S.C.RCS & RDS,COD CLIENT *****,și formulez
    CERERE

    Având în vedere că am cumpărat un aparat TV nou,model 2020,Smart LG49NANO863NA UHD,sunt nemulțumit de calitatea imaginii redate de acesta.Am mers pe lanțul cauzal al problemei și am ajuns la echipamentul furnizat de RCS&RDS : cablu coaxial,care este o
    „sârmă moartă” – un așazis oțel cuprat,ONT-ul și FTTH Receiver-ul,care s-ar putea să nu funcționeze în parametrii optimi.Din acest motiv,vă rog următoarele :
    1) Să verificați parametrii electrici (atenuare,decibeli) ai echipamentului (cablu coaxial +
    ONT + FTTH Receiver)
    2) Să înlocuiți cele 2 (două) aparate :
    __ ONT HUAWEI
    __ FTTH Receiver LUSTER
    cu UNUL singur,adică două întrunul.
    Mulțumesc !

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Pentru aceasta problema, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Bucuresti la numarul 0314004401 sau online pe site-ul Digi Romania sectiunea Contact.
      In ceea ce priveste inlocuirea ONT-ului si a mininodului cu un singur echipament, cred ca depinde daca in zona respectiva se pot configura modelele care au si porturi CATV, un raspuns concret va vor da cei de la RCS.

  26. Codul meu de client RDS RCS este *****. Recent am reuntat la serviciile Telekom si am incheiat cu dvs. contractul nr. ******. Problema pe care doresc sa o sesizez consta in aceea ca, folosind routerul dvs. nu pot sa utilizez in sistemul wifi imprimanta HP. Anterior, cu routerul celor de la Telekom acest lucru era posibil. Am introdus cablul in portul LAN1, dar calculatorul nu „vede” imprimanta. Aplicatia „HP Print and scan doctor” imi spune ca trebuie rulat un anumit program (sau o aplicatie) pe routerul dvs. Nu am pregatirea necesara in acest sens si, oricum, nu cred ca este indicat sa accesez eu device-urile dvs. De aceea va rog sa ma indrumati sau sa dispuneti efectuarea celor de cuviinta de catre specialistii dvs. astfel incat sa pot folosi ca si pana acum imprimanta. Va multumesc anticipat pentru amabilitate ca si pentru operativitate.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Faceti referire atat la wifi cat si la cablu, ceea ce inseamna ca aveti un dispozitiv pe wireless si unul pe cablu (de exemplu, computerul de pe care incercati sa listati este conectat la wireless iar imprimanta prin cablu, sau viceversa), nu? Intreb deoarece reteaua wireless si reteaua Ethernet sunt separate by default la Digi, asta inseamna ca dispozitivele de pe wifi nu comunica cu dispozitivele de pe cablu. Pentru rezolvarea acestei probleme trebuie sa faceti o solicitare catre Digi in care sa comunicati ca doriti eliminarea separarii retelelor WLAN – LAN, astfel incat sa comunice dispozitivele intre ele (va recomand sa faceti solicitarea online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact, in felul acesta va ajunge direct la departamentul suport, daca sunati in call center e posibil ca operatorul sa nu aiba habar la ce va referiti si sa nu va ajute).

  27. Buna ziua! Ma numesc Cristiana din Constanta si am o problema de rezolvat , care nu pot sa o inteleg.
    In 2018 am preuat un contract de la mostenitorii doamnei ***** decedata in 2012.
    Atunci am platit tot ce trebuia si acum dupa 2 ani am primit de la dvs un telefon care ma anunta ca dna respectiva mai are de platit 2lei si ceva, convorbiri din luna mai 2018.
    Nu este vorba de 2 lei , dar cum este posibil, ca dupa 2 ani sa se vina cu asa o cerinta?
    Ce fel ce contabilitate aveti? chiar nu se puteau trece aceasta suma pe pierdere?
    Bine era de platit , dar de ce in 2 ani nu s-a sesizat nimeni?
    Am paltit suma, in memoria doamnei, dar nu inteleg cum este posibil asa ceva, si ce se intampla daca nu plateam, se punea poprire la banca?
    Ca m-am deplasat la un punct rcs, ca a trebuit sa plec de la servici, m-a costat mai mult de 2 lei! Cine -mi plateste mie banii astia?
    DVS. Astept sa vad banii!
    Este de rasul-plansul!
    Astept totodata si raspuns.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Acea factura a fost emisa, probabil, ulterior anularii contractului.
      De ce ati fost informata tocmai acum nu stiu, puteti intreba la Digi. Insa, nimeni nu o sa va plateasca drumul. Factura se poate achita online cu cardul atat pe site-ul Digi cat si prin multe alte modalitati.

  28. Sint dinTG-MURES SI AS VREA SA SCHINB RUTERUL VECH LA CEA NOUA CA NUMAI FUNTIONEAZA CUM TREBUIE ,DAR NUPOT CA IE PE NUMELE BAIATULUI ***** SI INTERNETUL SI CABLUL DE FAPT EU SINT TITULARUL DAR NEM FOST IN TARA CAND MONTA . ADRESA NOASTRE IE STR * NR * APR * .TG-MURES ***** ,MOMENTAT BAIATUL IE PLECAT DIN TARA SI NUSTIU CAND VINE INAPOI AS AVEA RUGAMINTEA SAMI AJUTATI PENTRU MONTAREA RUTERUL SI CABLU OPTICA CA AICI NEFREA SAMI FAFA NUMAI IN APROBAREA BAIATULUI SPER CA O SA MA INTELEGETI ,NR COD CLIENT .***** ASTEPT SA MA AJUTATI

    • Noi nu suntem de la Digi.
      In prima faza ar trebui sa verificati exact de unde este problema, poate fi din cauza dispozitivului (computerului) folosit, din cauza cablului de internet (daca e vorba de internet fix) sau din cauza conexiunii. Este un router personal sau de la Digi? E cineva care va poate ajuta cu cateva verificari amanuntite?

  29. Postul telefonic cu nr. 0355****** din localitatea Parvova, jud Caras Severin, nu functionează, nu primeste apeluri si nu formează apelurile de iesire. Nu are TON de ieri.
    Multumesc.

  30. Sunt client al dumneavoastră, am făcut un nou contract cu dumneavoastră în decembrie anul trecut, pentru a mi se monta fibră optică si pentru a beneficia de servicii mai bune, pentru care am pătit și plătesc în continuare suplimentar. Am luat legătura cu cei de la comercia și de la tehnic și fiecare își pasează responsabilitățile. Mi s-a spus că sunteți singurii în măsură să rezolvați situația. Ei de ce mai există?

  31. Pentru un abonament de 78 de ron voi digi ca firmă de televiziune prin cablu oferiți slabe servicii, multe programe HD rulează cu întreruperi seară de seară, stau ore întregi fără semnal cablu și internet! Nu vă este rușine pentru serviciile oferite? Sper sa găsesc alt furnizor de servicii prin cablu că ma-m săturat de digi! Sper sa facă multă lume ceea ce voi face eu! Plătesc bani mulți pentru servicii de rahat!

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Sunati la relatii cu clientii Digi pentru verificarea problemei, daca aveati serviciul deconectat pentru neplata nu ar fi functionat deloc.

  32. Adresa Dvs. dovezi.plata nu functioneaza. Va trimit alaturat dovada ca factura mea a fost achitata. DIGI RCS RDS
    IBAN : RO******
    -42,00 RON
    Info
    plata factura cod client *****
    Detaliile platii
    plata factura cod client *****
    Etichete/note
    Atasament
    Accept fisiere de tip .jpg, .png, .tiff, .pdf (max. 7MB).
    Categorie
    Plati
    Data decontarii
    06.10.2020
    Data valutei
    06.10.2020
    Transfer din
    George
    Referinta
    ******
    Am gasit tranzactiile similare din ultimele 12 luni (inclusiv astazi).

    7 tranzactii: 282,31 RON
    Ma intreb: de ce nu pot plati factura prin BCR fara probleme???

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Adresa dovezi.plata@rcs-rds.ro este functionala din cate stiu, va recomand sa incercati din nou sa trimiteti e-mail catre aceasta adresa.

  33. Buna ziua! Am fost abonata a unei firme de cablu si internet care a fost de curand preluata(cumparata) de catre Digi. Am fost sunata de catre un reprezentant Digi si am fost intrebata daca doresc sa raman abonat al acestei firme. Am fost de acord, drept pentru care s-a prelungit perioada contractuala. Mi s-a spus ca voi fi sunata de o echipa care se va deplasa la fata locului. Nu am fost sunata. Echipele s-au deplasat in localitatea respectiva pentru interventii, dar la adresa indicata de mine nu a venit nimeni. Internet nu mai aveam, asa ca am sunat in all centerul lor.Pe calculator, aparea ca este conexiunea facuta la Digi. Ei au spus ca in sistem le apare ca s-a facut modificarea. Mi-au spus ca, pentru a avea o conexiune buna la internet, trebuie sa achizitionez de la ei un nou router, pe care tr mai intai sa il comand, sa il ridic personal dintr-un punct Digi, apoi sa sun iar sa cer o echipa sa vina sa il monteze, etc. Cand am fost sunata sa ma intrebe daca accept prelungirea contractului nu mi s-a spus ca trebuie sa trag eu de ei sa rezolve cum trebuie conexiunea la internet. Mi s-a spus ca va fi schimbat cablul intr-unul cu fibra optica si se va depkasa o echipa, ca voi fi sunata, nu ca trebuie sa solicit eu echipa. Nau facut nimic,nu s-au deplasat la adresa. Asa ca am cerut rezilierea contractului. Ca sa pot rezilia contractul, mi s-a cerut sa achit o taxa de 100 de lei. Am intrebat: pentru ce? Ce ati facut? Mi s-a spus ca se plateste cablul tras la stalp, adica pana la adresa!!! Repet: eram deja abonata la firma pe are ei au cumparat-o. Nu cred ca au facut vreo modificare. La adresa nu s-au deplasat, nu au instalat nimic..Cei care nu au fost abonati la firma pe care ei au cumparat-o si s-au mutat la ei au beneficiat de instalare completa a cablului din partea echipe Digi. Routerul a fost adus de ei, nu l-au pus pe client pe drumuri sa il ridice de la um punct Digi. Este normal??

    • Buna ziua,
      Faceti o sesizare online la ei in care sa explicati aceste lucruri, daca se va insista cu plata taxelor de reziliere atunci luati numarul de inregistrare al sesizarii Digi si faceti o reclamatie la ANPC. Nu este normal sa se perceapa taxe de reziliere cat timp serviciile nu au fost instalate pe reteaua Digi.

      • Am incercat sa fac sesizare si la punctul Digi din zona si telefonic, am insistat sa mi se ia in considetare si mi s-a raspuns ca nu la ei trebuie facuta sesizarea. Nu isi asuma in nici un fel responsabilitatea, nu vor sa discute aceasta problema. Cei din punctul digi mi-au spus ca nu ei rezolva sesizarile, ci cei din call center,acestia din urma mi-au spus ca nu intra in competenta lor, sa trimit mail. Am trimis si mail. Nu primesc nici un raspuns.
        O alta problema majora: nu mi s-a distribuit contractul, nu mi l-au trimis nici cand l-am cerut insistent, pe motiv ca nu lor trebuie sa ma adresez pentru asta! Cum este posibil sa nu mi se inmaneze un contract nici la punctul Digi, nici pe mail, nici prin posta, dupa atatea insistente? Si operatorii din call center au spus ca nu au acces la el!!! Daca nu ei, atunci cine?

        • Intr-un sediu Digi sau telefonic trebuia sa vi se inregistreze o sesizare, nu stiu de ce nu s-a facut acest lucru, poate din exces de zel. Cei de la sediu de regula se ocupa de semnarea contractelor si incasari, deci in cazul lor poate era justificat sa nu vi se inregistreze sesizare insa telefonic ar fi trebuit sa se inregistreze pentru a se verifica mai departe.
          Faceti sesizare online, dar nu pe e-mail ci pe formularul de contact de pe site-ul DigiRomania – sectiunea Contact, veti primi automat un numar de inregistrare iar reclamatia va ajunge la departamentul abilitat. Daca raspunsul primit nu e favorabil sau nu primiti un raspuns in maxim 30 de zile, faceti reclamatie la ANPC, folosind numarul de inregistrare.

  34. Buna ziua,
    Am incercat sa gasesc o cale prin care sa va semnalez anumite stari de fapt pe care le regasesc clienti si banuiesc ca si eventuali clienti dar se pare ca nu am gasit sau nu aveti o sectiune dedicata sesizarilor/ reclamatiilor si eventual sugestiilor. Pe scurt va comunic ca formatul care se afiseaza cand un angajat RDS/RCS isi suna clientul „Numar Privat” este usor de confundat cu apelurile nedorite, fapt pe care eu il tratez cu indiferenta si la care nu raspund poate fi cauza multor conflicte. Am avut aceasta situatie in 20.10.2020 si daca nu ar fi fost un angajat atent situatia ar fi fost transata cu inca o reclamatie. Poate ar fi bine sa va pozitionati altfel in astfel de situatii pentru a nu fi aliniati cu raufacatorii. Cei care se ascund nu prezinta interes cel putin pentru mine(nr privat, ascuns , etc)
    Azi 21.10.2020 am facut un efort sa ajung in pct. d. voastra de lucru din Oradea bul Dacia pt a modifica pozitiv valoarea contractului cu inca 25 ron pe care ma si oblig sa ii platesc macar 2 ani de azi inainte ca sa constat ca ori ma duc la ghiseul mai sus mentionat ori la casa de asiguratri de sanatate e acelas lucru: aroganta, lipsa de interes, ton agresiv, negare si tot ce poate decurge de aici.
    Concret, am solicitat sa ne fie inclus in contract, serviciul de internet pentru locatia din Talpos, jud Bihor. Fara probleme ni se comunica tariful si beneficiile in cazul semnari cu prelungire a intregului pachet. Am avut de facut o mentiune legata de partea de instalare si am incercat sa comunic ca putem fi in locatie doar in ziua de luni a fiecarei saptamani, moment in care am fost refuzat si nu inteleg de ce? Din pct meu de vedere absolut orice solicitare trebuie mentionata. Am fost comunicat sec si exact ca si la ghiseul celei mai nenorocite institutii de stat, apostrofat ca voi fi contactat de cei de la montaj. Am replicat ca formatul care imi apare din partea colegilor nu este unul la care sa raspund moment in care colega d. voastra imi si comunica ca sunteti acolo ca sa munciti nu sa vorbiti.
    Nu am putut sa nu ii atrag atentia ca are in fata unul din cei multi care contribuie la salariul pe care il incaseaza.
    Faptul ca are dreptate si ca nu eu ii virez salariul lunar este adevarat dar cineva ar trebui sa ii explica ca societatea ii vireaza sub forma de salariu o mica parte din ceea eu platesc se indreapta si catre dansa sub forma de salariu.
    As fi fost incantat ca acea camera pe care o aveti in cadrul ghiseului sa inregistreze si audio.
    Toate aceasta situatie a avut loc intre 14.20 si 14.45 min, dupa ce la agentia de pe Decebal la ora 14.10 min aveati doua operatoare, una in pauza de masa si cea de a doua nu se ocupa de contracte chiar daca nu avea nici un client in locatie.
    Daca doriti detali suplimentare aveti adresa mea de mail si va voi raspunde cu maxim interes.
    Sunt un client vechi, ar trebui sa caut prima factura cu multi ani in urma si in urma discutiei de azi am mai suplimentat cu un serviciu pachetul pe care il platesc si nu stiu daca cu astfel de atitudini merita sa ma complac.
    Daca angajati d. voastra sunt frustrati, obositi, nemultumiti, nu este problema mea atat timp cat nu platesc. Din pacate eu stiu sigur ca achit o factura, fapt pentru care nu sunt de acord sa mai fiu si apostrofat ori chiar tratat cu aroganta.
    In speranta ca veti acorda atentie acestui mesaj va multumesc.

  35. **** Darjiu * Hargita CNP ****** Vă caut pentru că serviciul de cablu nu este conectat Vreau să anulez serviciul TV prin satelit Aș dori să anulez numar *******

    Comentariu tradus

  36. am următoarea situație: m-am mutat și am schimbat adresa din contractul Digi. Pe 20 august a venit o echipa să instaleze internetul în noua adresă. Le-am spus că sunt deja trase firele prin pereți și că au treabă doar în subsol, în camera tehnică, însă ei nu și nu, insistând să-mi desfacă toate capacele de vizitare de pe pereți, dând jos varul și nepunându-le frumos înapoi, zicând că „așa erau”, dar asta e altă poveste. Văzând cât de siguri pe ei spun că acolo trebuie să se afle, am tăcut, începând să mă îndoiesc de ce știam, că doar ei erau experții și eu tuta care mă trezeam vorbind. Ajungând la concluzia că nu acolo sunt firele lor (🙄🤦🏻‍♀️), coboară într-un final în subsol și după nici 5 minute renunță, „că e prea greu, sunt prea multe fire încurcate acolo, trebuie să vină altcineva”. Sun, stau pe hold, „toți operatorii sunt ocupați”, aștept, îmi inghit nervii, vorbesc frumos cu operatorul că nu era el vinovat cu nimic să primească avalanșa mea de frustrare și primesc un „veți fi sunată”. N-am fost. Pe 13 septembrie (după 3 săptămâni de la acel „veți fi sunată”), le scriu pe Facebook, că poate am mai mult succes. Am auzit iar „veți fi sunată”. Pe 14 septembrie le scriu iar. Aștept. Nimic. Pe 21 septembrie le scriu iar, aud „Am retransmis solicitarea dvs. Veți fi sunată”. Nimic. Pe 1 octombrie le scriu iar, de data asta cu majuscule, iritată fiind că am primit din nou factura, deși nu beneficiez de servicii din august, primesc un „am urgentat sesizarea dvs.”. Pe 2 octombrie, surprinzător, mă sună (eram deja plecată la Bacău, că aveam de lucrat de acasă și nu prea se mai putea dintr-una fără internet) și programăm instalarea pentru când revin în București, 19 octombrie, interval orar 12:00-14:00. Ei, să mă fi văzut ieri trezită devreme, îmbrăcată, pregătită, cu sclipiri în ochi de parcă așteptam prințul, nu internetul, cum stau și stau și stau și-mi scade entuziasmul, se aud crăpături în mine (nu știu dacă de la inimă, de dezamăgire și speranțe destrămate sau de la vena de pe frunte, de nervi) și sun la Digi, să văd cât mai durează preludiul ăsta, că eu aș fi gata de finalizare deja și să știu dacă mai aștept sau nu mai vine nimeni azi, caz în care frumos era să-mi trimită și mie un porumbel călător cu mesajul „🖕ție și azi, client care plătești și ne aștepți degeaba”. Paranteză: aveam nevoie ca de aer, erau urgențe peste urgențe la birou ieri și hotspotul de pe telefon nu mai mergea, s-o fi săturat și Vodafone să facă treaba lui Digi de 2 luni. Sun. Aștept. „Alo, bunăziuablablabla veți fi sunată”. Merg la birou resemnată, plec și seara chiar înainte de închidere ajung într-un magazin Digi, că poate față-n față am mai mult noroc. O fată disponibilă, mă așez, mă uit la ea, aș fi refulat în căpșorul ei ce am adunat în 2 luni din cauza Digi, aș fi mâncat-o cu tot cu fulgi în clipa aia, dar știind că nu e vina ei, am culcat dragonul interior la loc și am povestit normal totul, alegându-mă cu un „am mai făcut o sesizare către colegii mei”. Nu m-a sunat nimeni nici azi și probabil am mai multe șanse să mă sune Elon Musk (te pup, Elon!) decât echipa de la Digi. Ce să fac? Alt provider mă pune să plătesc căblăraia până la adresă, protecția consumatorului va atenta probabil la timpul meu și așa insuficient cu diverse proceduri, plus că eu vreau net, nu procese. Net. Pe care îl plătesc și nu-l am. Atât. Aștept sugestii, că am rămas fără energie pentru subiect, încât imaginația mea se rezumă la a mă uita în cererile de mesaje adunate în ani și a alege cel mai dubios și posibil terorist băgător în seamă etnic din țări cu mult nisip și a-i spune că la prima întâlnire mi-ar plăcea să punem o bombă undeva (wink wink Digi) împreună. Love.

  37. Buna seara…..imi puteti spune va rog,o adresa de e mail….nu e dată corect…..*******@rcs-rds.ro?trebuie sa trimit o poza cu datele la un buletin…..si nu se trimite…..cu bine….

  38. Bună ziua!
    Nu răspunde nime4ni la telefon. Sun într-o veselie și nu-i pasă nimănui. Așteptați recenzii pozitive?… Îmi cereți să mai plătesc abonamentul o dată?… Frumos…Dacă mușcă e bine, nu-i așa?… Vă rog să actualizați datele cum trebuie în sistem!

    • Acest site nu reprezinta Digi, ofera doar informatii. Daca nu raspund cei de la Relatii Clientii contactati pe pag de Facebook Digi Romania si scrietile un mesaj pe mesenger cu problema dvs. Unde scrie Trimiteti un mesaj si vor raspunde rapid.

  39. Buna ziua,

    Încerc de minute bune să contactez serviciul deranjamente, dar, ca de obicei nu se reușește. Vă rog să verificați conexiunea tv si telefonia fixă la adresa. Loc. Vidrasău, str. *, nr. *, jud. Mureș, ***** sau *****.

    Persoană de contact. ***** 0365******/07******

    • Buna ziua,
      Puteti face o sesizare si pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact, completand formularul de contact de acolo sesizarea va ajunge la departamentul abilitat.