Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Vodafone Romania (@upc.ro @vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2450 COMENTARII

    • Cei de la relatii cu clientii UPC nu mai au program la ora aceasta, daca problema nu se va rezolva pana maine dimineata va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311001000.

  1. buna seara as dori sa vad cum pot sa stiu printro aplicatie sau altceva daca sa platit factura upc ptr ca eu platesc onlinee adevarat mia venit raspuns ca am platit upc prin banca dar nu vreau ajung sa imi taiati cablul multumesc si astept raspuns danciucristian * nr* ap * bl *

  2. Nu stiu ce se intampla cu plata facturii electronice pe my upc !!! cand plata este reusita soseste si confirmarea ! cand plata nu este reusita si nu stiu dece, pentru ca eu introduc codul primit de la banca, m-i se spune ca plata se proceseaza ! dar sunt situatii cand o vreme ca si de data asta acum doua zile, dupa ce s-a emis si factura ptr luna curenta imi este indicat soldu facturii cu dublul taxei ptr abonament dar in lista facturilor apar ambele facturii, si cea veche 65,02 si cea noua 130,04 !!! daca platesc 130,04 raman restanta cu factura din luna anterioara ? ! dece nu primesc mail sau alta informare ca plata procesat nu a reusit !!! este vorba despre abonamentul Constantin Soltana str Democratiei nr *, ap * Ploiesti !! ESTE soacra mea care are 90 ani si ptr care eu cu cardul meu am efectuat de fiecare data platile !!!
    Problema mea este De ce nu sunt avizat cand plata nu a reusitr sa pot relua procedura ???
    se vede la Dvs ca eu am incercat plata si a fost nereudita sau refuzata, etc ???eu am platit in 3 decembrie factura si ultima comunicare pe care am vazut-o pe myupc a fost ca se proceseaza !!!

    • Acest sait nu reprezinta UPC doar ofera informatii. Daca platiti suma de 130 nu veti avea restante aceasta suma reprezinta vechia factura si cea actuala. Mai bine sunati la Relatii Clientii si intrebati cat aveti de plata si spuneti ca nu merge sa platiti pe saitul lor. Gasiti alta metoda de plata ca sa nu va inchida abonamentul daca in contul MY upc nu merge. Sunt destule variante de plata.

  3. buna seara. in reghin nu merge televiziunea ups. va rugam sa intervenirti. deranjat de cel putin 3 ore. ma numesc regheni Eugenia ,str * ,reghin,jud mures

  4. Buna ziua,ma numesc Grijincu Laura Silvia si am un contract cu upc in Constanta str suceava nr **, bl *, sc *,ap **si doresc sa stiu cum procedez pt transferul postului in comuna Horodnic de Sus nr **, judet Suceava ,unde ne -am mutat. Multumesc

    • Intai interesativa daca UPC are infrastructura unde va-ti mutat la noua adresa. Daca are va duceti il inchideti pe cel din Constanta pe motiv ca nu mai stati acolo si vaceti un nou contract la noua adresa.

    • Buna ziua,
      Puteti sa transferati serviciile existente la noua adresa insa trebuie sa existe acoperire pentru serviciile UPC. Conform site-ului UPC, in Horodnic de Sus, Suceava exista acoperire.

  5. buna ziua,
    ma numesc adam mihail, sat valeni * nr. *, com. calinesti jud. arges, cod client ****, am reziliat contractul cu UPC, am platit ultima factura, doresc programare pentru a returna aparatura TV la filiala Mioveni Arges.
    Multumesc,

  6. Bună dimineața! Am o problemă cu un nr de telefon 0369****** ma suna cind răspund închide telefonul îl sun și nu răspunde dar sunt încasată cu 32 centi pentru 8 secunde nustiu ce pot face?

  7. Am oferta de 300 MBps si-mi dați doar 65 MBps de care ma folosesc cu greu. Imediat cum îmi pica bine cer rezilierea contractului. La Telekom am avut 100 MBps in contract si 100 mi-au dat. Acum îmi pare rău ca am venit la upc.

    • In primul rand, noi nu suntem de la UPC, doar oferim informatii.
      In al doilea rand, intre MBps si Mbps este o diferenta. Dvs aveti in contract viteza de 300 Mbps, latimea de banda, acei MBps reprezinta rata de transfer. 1 MBps = 8 Mbps. Una peste alta, daca faceti un test de viteza pe speedtest.net, ce viteza aveti? Aveti doar echipamentul de la UPC sau folositi si un router personal?

    • Te referi la internet prin cablu sau internet wireless? Folosesti echipamentul de la UPC sau un router personal? Ai incercat sa-l repornesti? un test te viteza ai facut? Da-ne mai multe detalii.

    • Buna ziua,
      Incercati sa reporniti echipamentul si daca problema este aceeasi, sunati la relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311001000 sa verifice.

  8. Buna ziua, am intarziat cu Plata facturii cateva zile (3/4 ) SI azi am platit factura, de mi-ati trimis mesaj la nu stiu ce nr sa va confirm plata , altfel risc sa imi suspendati serviciile?? Sunt de o luna la voi so vad ca deja ma asaltati cu mesaje CA nu am platit la timp ca imi suspendati serviciile! Repet, eu am platit factura!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la UPC, doar oferim informatii.
      Sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 sa verifice daca s-a inregistrat plata.

    • Acest sait nu reprezinta upc , ci ofera doar informatii. Pentru rezolvarea problemei dvs sunati la departamentul relatii clientii si stati de vorba cu un operator call central. NR este 031 1000 872.

  9. MA NUMESC PASCALE RODICA DIN TULCEA SI AM PRIMIT UN SMS DE LA DVS IN CARE IMI COMUNICATI DACA AM PRIMIT CONTRACTUL PE NUMELE MAMEI DAMIAN FLORICA ,NU..NU L-AM PRIMIT.
    VA ROG SA MA CONTACTATI TELEFONIC !

    CU MULTUMIRI!

    • Acest sait nu reprezinta UPC doar ofera informatii. Sunati la departamentul Relatii Clientii si vorbiti cu un operatot. NR este 031 1000 872. Si spuneti ca nu ati primit nici un contract pe numele mamei dvs.

  10. BUNA,IN URMA FURTUNII DE JOI,03/10/2019,NU MAI AM SEMNAL LA TV,IAR INTERNETUL NU ARE VITEZA.LOCUIESC IN POIANA NEGRI *,LANGA PENSIUNEA POIANA.07****** SAU 07*****.VA MULTUMESC.

  11. Bună,,,,
    Am inceput sa mă rog să încărcați o pag de net,,,vă dau cei mai mulți bani din toate ofertele,,,de nu rezolvați ,,,,,e la revedere 🙋

    • Buna ziua,
      Reporniti echipamentul UPC si routerul personal (daca aveti un router personal) si ulterior faceti un test de viteza pe speedtest.net cu antivirusul/firewall-ul dezactivat, inclusiv cu toate aplicatiile care necesita acces la internet inchise. Imi spuneti ce valori aveti in urma testului de viteza, de asemenea ce abonament aveti.

        • In primul rand, noi nu suntem de la UPC, doar oferim informatii. Faptul ca ei se joaca este o presupune de-a dvs. In al doilea rand, viteza nu este afisata pe Youtube, Youtube nu are un indicator exact al latimii de banda, exista site-uri specializate in acest sens. Daca nu doriti sa verificati, sunati la UPC la numarul 0311001000 si le spuneti acest lucru.

  12. Buna ziua,
    In cursul zilei de ieri,01.10.2019,in jurul orei 15,mi s-a intrerupt semnalul UPC pentru televizor.Am contactat upc telefonic,a raspuns robotul,spunand ca in partea de vest a tarii,printre care si Timisoara,este afectata reteaua,se lucreaza ,iar in jurul orei 23 va reveni semnalul.Am un televizor pornit pana la ora 23 si vazand ca nu vine semnalul,am stins televizorul.Stiind ca nu am avut ieri semnal,azi,in jurul orei 8.00,am contactat si a raspuns o operatoare,care mi-a spus sa pornesc televizoarele,lucru ce l-am si facut,a revenit semnalul.!
    Deoarece am fost afectat aproape o zi si o noapte de semnal,pentru disconfortul creeat,stres si nervi la limita,solicit in prima faza abonamentul gratis pe 3 luni,iar in functie de raspunsul primit,vad cum o sa ma adresez instantei de judecata.
    Sunt un membru vechi in UPC si Vodafone si nu mai pot tolera aceste neajunsuri…studiez si posibilitatea portarii la un alt furnizor…
    O zi deosebita,
    I.I.

    • Buna ziua,
      3 luni gratuite pentru o zi de nefunctionare a televiziunii? Wow.
      Acest lucru nu se va intampla cel mai probabil, nu cred ca se va aproba nici reducerea facturii pe perioada in care nu a functionat serviciul deoarece a fost respectat termenul maxim contractual privind rezolvarea problemelor tehnice.
      Oricum, puteti face o sesizare la UPC privind aceasta situatie, sa primiti un raspuns oficial. In judecata degeaba ii actionati deoarece sunt protejati de contract.
      De asemeneam puteti lua in calcul si alti furnizori, in Timisoara exista si Digi de exemplu.
      O zi buna!

    • Dvs credeti ,ca veti primi 3 luni gratis la abonament pentru ca nu ati avut o zi si o noapte cablu? Buna gluma sa stiti ca nu veti primi asa ceva nici daca ii dati in judecata, cel mult veti plati mai putin pe factura cu o zi, atat. Acest site nu reprezinta upc ci ofera doar informaii.

  13. buna ziua! sunt un client nou din comuna floresti stoenesti, sat stoenesti si as dori un card ups deoarece intre timp am achizitionat un tv care suporta card. mentionez ca abonamentul e cel de 85roni. cum procedez? poate fi livrat la domiciliu? sunt pensionar si ma deplasez cu dificultate. multumesc anticipat. (suport cheltuialile ptr curier.)

    • Buna seara,
      Cei de la UPC nu au o avarie tehnica anuntata in Braila, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii UPC Braila (deranjamente) la numarul 0311000872.

    • Buna ziua,
      Cei de la UPC nu au o avarie tehnica anuntata in Giurgiu, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii UPC Giurgiu (deranjamente) la numarul 0311000872.

  14. Buna ziua va rog sa-mi spuneti de ce nu faceti si dv. un canal cu filme romanesti cu actori din generatia de aur cum sunt Stela Popescu,Radu Beligan,Tamara Buciuceanu-Botez,Draga Olteanu-Matei,Florin Piersic senior etc. cum are televiziunea,,Akta,,canalul de televiziune,,Cinemaraton,,?

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la UPC, doar oferim informatii.
      Cred ca ar fi sanse mai mari sa negocieze cu Akta pentru introducerea postului Cinemaraton decat sa-si faca ei un canal TV propriu care sa aiba un astfel de continut. Faceti o sugestie la ei, desi nu cred ca va schimba multe.

  15. Spuneti ca problemele tehnice se rezolva in doua zile dupa sesizare! Perfect. Sesizarile mele (4-5 , prin telefo si in scris prin posta electronica) de ce nu au fost rezolvate in 8-10 zile? Oare acest MESAJ, ajunge tot la echipa UPC, care pana acum a promis solemn remedierea defectiunilor si NU A FACUT NIMIC? Vom vedea!!

    • Acest sait nu reprezinta UPC, ofera doar informatii. Teoretic in minim 48 de ore se rezolva o sesizare insa la upc poate dura mai mult din diverse motive. Puteti face plangere la OPC daca nu se rezolva sesizarea sau nu sunteti multumit de rezolvare.

  16. Am acesat butonul rosu pentru a putea vedea bundesliga pe look sport 1 dar am primit teapa. Sunt nou abonat la ce am fost abonat??? iar bundesliga nu este in grila UPC.

    • Pentru a vedea Bundesliga trebuie sa iei pachetul Sport care, costa 15 lei si in curand vei mai avea look sport 2,3 dar pachetul sport va costa mai mult.

  17. Sunt abonatul * STR * NR.*** GALATI
    NU AM SEMNAL CABLU TV de ieri 22.08.2019 de la ora 11
    va rog trimiteti un reprezentant ptr remediere
    se pare ca este sectionat cablul
    nr telef de contact 07****

    • Saitul nu reprezinta upc ofera informatii. Puteti face o sesizare telefonica la nr Relatii Clientii 031 1000 872, asteptati pe fir pana veti fi preluata de un operator call central.

  18. Salut!Sant abonatul UPC ******,Curtea de Arges,strada *,numarul *,judetulArges.Astazi a fost un operator de la dumneavoastra spre a monta o cartela,si a conecta trei canale HBO,posedam trei cartele UPC,pe televizoare Samsung 4 k,iar la unul cartela nu functioneaza pe HBO.Rog remediere!Multumesc!

  19. Sunt abonat UPC de aproape 5 ani, in Comuna Cumpana jud. Constanta. M-am mutat de la alta companie, la insistentele oamenilor vostri de pe teren, adica m-am mutat la pomul laudat. Cu televiziunea prin cablu nu au fost probleme mari, ci ocazionale pe care le-am inteles, dar cu internetul este nenorocire. Nu viteza ma interesa, ci functionarea lui. La noi in zona, mai mult nu avem semnal. Ploua si este furtuna in Muntii Bucegi, noua ne pica internetul. E prapad in Italia, noi ramanem din nou fara internet. Merge 20 de minute, dupa care jumatate de ora nu avem semnal si tot asa,toata ziua si zi de zi! Am facut sesizari, au venit, au verificat si tot nu s-a rezolvat. Au spus ca au colegi pe retele si se va remedia. Doar vorbe. Abonamentul creste precum Fat Frumos in povesti. Noi platim, de fapt un serviciu care este „perfect’ dar lipseste cu desavarsire. In vara aceasta a fost cumplit! Imi cadea internetul in timpul unor tranzactii importante. In aceste conditii pentru ce platim noi? Nu credeti ca ar trebui sa ne adresam protectiei consumatorului? Mai astept pana in toamna, sa vad cum merge dupa asocierea cu VODAFONE. Daca tot asa de rau va fi imi rezerv dreptul de a ma transfera la alta companie.

    • Noi nu suntem de la UPC, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema nu aveti ce sa faceti decat sa sesizati problema in momentul in care nu va functioneaza serviciile, e posibil sa fie un echipament mai slab in zona.

  20. Bună dimineața,

    Aș vrea să vă sesisez faptul că de ieri 12 august 2019 de la ora 17 nu mai beneficiem de serviciile companiei dumneavoastră(TV+internet+telefonie), dat fiind un deranjament major care prima dată se remedia conform robotului la ora 20, ulterior la 23, ulterior la 23:30, pentru ca la ora 23:30 când am sunt din nou la serviciul cu clienții – deoarece nu mergea nimic, acesta și-a închis programul.

    Si clienții ce fac atunci ? Așteaptă până dimineață, dar abonamentul nu este redus pentru perioada când serviciile nu funcționează. Este corect?

    Nici până în prezent 13 august 2019, ora 08, problema nu este rezolvată.
    Cum procedăm pentru remedierea situației?

    Vă rog să confirmați primirea acestui mesaj.

    Horia David

    • Aici se ofera informatii despre UPC, nu este firma upc. Trebuie sa suni din nou si sa astepti pana ce vei fi preluat de un operator call center, pentru a se inregistra deranjamentul, si pentru a trimite tehniceni la fata locului. Daca doresti poti sa le scrii pe facebook la pagina UPC Romania.

    • Buna ziua,
      Termenul pentru rezolvarea problemelor tehnice in reteaua UPC este de maxim 72 ore, daca este depasit acest termen puteti solicita reducerea facturii pe perioada in care nu functioneaza serviciile.