Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Vodafone Romania (@upc.ro @vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2450 COMENTARII

  1. Legat de serviciile de internet si televiziune de la UPC, de cateva zile nu merge internetul, iar televiziunea este la pamant, deja lasa de dorit ceea ce se intampla deoarece am sunat la serviciul de asistenta cu clientii iar acolo nu raspunde nimeni, mereu este ocupat indiferent de ora. cum pot rezolva problema?

    • In ce localitate aveti probleme?
      Daca nu reusiti sa intrati in legatura cu un operator telefonic, va recomand sa alegeti o alta modalitate prin care puteti contacta serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente), de exemplu online.

  2. Buna ziua,am solicitat de 2 saptamani transferul abonamentului de la Ocna Mures str Malinului bl * sc* ap* la Ocna Mures str Riului nr *,si pina acum nu am nici un raspuns.Daca nu se poate face transferul sa comunicati in vederea contactarii altui operator.Astept o solutie!

    • Buna ziua,
      La ce operator sunteti abonat, la UPC?
      Se poate face transferul serviciilor, altfel nu s-ar mai fi facut actul de transfer, problema este ca transferul serviciilor este practic o instalare noua la acea adresa ceea ce depinde de numarul de instalari din momentul acesta, numarul de echipe de instalari disponibile si alti factori.
      Va recomand sa mai faceti sesizari la serviciul de relatii cu clientii pentru a urgenta instalarea.

  3. Hey ma poți ajuta cu o problema legata de internetul upc?
    de 3 zile nu functionează netul îmi apare la modem wireless ul aprins și doua săgeți care se aprind și inchid

    • Buna ziua, am contactat serviciul de relatii cu clientii UPC si au transmis ca au avarii generale in Iasi si Roman, cu siguranta aveti aceste probleme din cauza acelei avarii

  4. Ce Cacat de Cacat de firma sunteti ca nu am astazi Internet de la ora 10 si semanae pe TV nu numai eu dar tot iabonati de la Corcova pna la Cazanesti si des se intimpla asa ceva
    La revedere cacat de cacat
    Suntesti o firma cacat de cacat
    Daca se mai intimpla va trimit o ingetata cu suptul

    • Defectiuni pot aparea la orice firma si la orice serviciu, cam deplasat sa faci o firma de cacat pentru atata lucru. Ai incercat sa-i contactezi pentru a semnala defectiunea?

  5. am cumparat un nou televizor si nu pot instala programele. este samsung si imi cere niste coduri pe care eu nu le stiu
    nu pot instala cele digitale la UPC
    Id retea, frecventa. Rata sboluri. Sunt din techirghiol si nu mai gasesc docentel de la instalare. Sunt itr- un dosar indeva

  6. De $ ore nu avem cablu la televizor> voi cind intirziem o zi cu plata la factura ne sufoca ti cu telefoanele . Luna acesta nu platesc pin acind nu vad ca ati taiat cele n+1 ore fara cablu tv. Foarte rusinos ..o sa pierde ti cu siguranta multi clienti . Pute ati sa dati un mesaj pe telefon si sa cere ti scuze totodata spunind in cit timp se rezolva problema . Ati pusrobotul la voi si gata ati rezolva to .

  7. Buna seara.De o lamurire as avea si eu nevoie.De ce pe televizoarele model mai vechi nu se vede subtitrarea.Un exemplu ar fi DIVA.Cum pot remedia? Multumesc.

    • In ce localitate aveti probleme?
      In acest moment UPC are probleme cu serviciile fixe in Bucuresti, Busteni, Pantelimon, Dragomiresti si Moreni, conform robotului telefonic. De obicei mentioneaza si sectorul cand sunt avarii in Bucuresti insa acum nu au mentionat, ceea ce ma face sa cred ca au probleme in mai multe zone.

  8. Buna seara domnilor operatori upc va rog sa ma làmuriti ce se intampla cu internetulde doua saptamani de la orele 16 inernetul nu mai merge an fiecare zi se intampla problema sa repeta zilnic am sunat de mai multe ori si sa zis ca va veni o echipa la fata locului sa remedieze si nu sa remediat nimic mam saturat sa tot sun va rog sa remediati probleema si la vecini tot asa se intimpla daca nu se remediaza problema renuntam ma numesc moldovan carmen str 1 decembrie 1918 nr 306 va multumesc

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Daca problema este aceeasi de 2 saptamani fara rezolvare, va recomand sa va adresati la OPC pentru a urgenta rezolvarea problemei.

    • Buna ziua,
      Ce abonament aveti? Analogic sau digital? In ce localitate aveti aceasta problema, in Motru? Va referiti ca nu aveti deloc semnal la cablu tv sau nu receptionati un program numit TV Motru? Intreb deoarece nu stiu de existenta unui post Motru TV.

  9. Buna ziua! Am si eu o intrebare la care as dori sa ma lamuresc, in ceea ce consta plata facturii mele. As dori daca se poate sa-mi explicati de ce am doua sume total diferite de platit!
    Multumesc!

    • Buna dimineata,
      Detalierea facturilor se poate face doar de catre operatorul UPC, drept urmare va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (info plati) si sa le solicitati sa va explice fiecare serviciu facturat pe cele 2 facturi.

      • Am inteles,dar ideea e ca,cred ca m-ati inteles gresit! am incercat sa sun la numerele de mai sus,dar degeaba! Vreau sa stiu urmatoarele lucruri (sau sa imi spuneti de la cine le pot afla):1. De ce nu mi-a venit suma de plata intr-o factura!
        2. De ce am primit un mesaj cu 2 sume de plata ,adica odata imi apare suma,iar ,mai jos alta suma cu „total suma…”!
        3.In aceste circumstante nici macar nu mi s-a spus termenul pana cand trebuie platita factura emisa de pe data de 7.02.2018,in conditiile in care eu am primit aseara mesajul! As dori sa stiu cand voi primi macar factura!!!

        • Eu v-am inteles asa cum v-ati exprimat, nu ati mentionat ca ati sunat la niciun numar deci nu aveam de unde sa stiu asta.
          De asemenea, tin sa va explic din nou, ca numai UPC poate sa va detalieze facturile deoarece noi (echipa Media-Max) nu avem acces la facturile dumneavoastra.
          Ei pot vedea ce adrese aveti pe contract, daca sunt impartite pe mai multe facturi, ce servicii trebuie sa se factureze si care este valoarea lor si fiecare suma din factura ce reprezinta.
          Factura ajunge cu aproximatie in perioada 10-20 ale lunii si scadenta (de regula) este pana la finalul lunii.
          Daca nu reusiti sa luati legatura cu ei telefonic, puteti sa-i contactati online, aveti mai sus (in articol) detaliate modalitatile prin care puteti contacta departamentul de relatii cu clientii UPC.

  10. Buna ziua.Am avut cu upc 2 contracte:pentru cod client 1303372 si aldoilea pentru cod client 2955517 in 2 locatii diferite.Am deschis cont client pentru primul cod prin care achitam, online, contravaloarea facturilor pentru ambele locatii.In 24.05.2018 am facut cerere de reziliere pentru cod client 1303372 si ieri am achitat ultima facture lapunctul de lucru al upc Bacau din str.Razboieni.Acum nu mai pot plati online pentru ca apare „Accesul in aplicatia my UPC este interzis pentru acest tip de client „iar cand vreau sa deschid alt cont.pentru a achita facturile pentru codul client 2955517,imi scrie ca este deja cont pentru acest email.Va multumesc!

    • Buna dimineata,
      Din cate inteleg, ati avut cont doar pentru codul de client 1303372. Din moment ce ati solicitat rezilierea, probabil s-a dezactivat automat contul online in momentul procesarii rezilierii.
      In ceea ce priveste crearea unui alt cont cu aceeasi adresa e-mail, este posibil ca adresa de mail sa ramana in baza lor de date asociata acelui cont reziliat, chiar daca este reziliat, si sa nu va permita crearea unui alt cont pe un alt e-mail.
      Presupun aceste lucruri deoarece am intalnit aceeasi situatie la RDS, deci e posibil ca ei sa aiba la fel sistemul.
      In cazul acesta va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a sterge adresa de mail de pe primul cont, care a fost reziliat.

    • Teoretic internetul ar trebui sa ramana asa cum il aveti in prezent insa pentru un raspuns exact va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC.

  11. Buna dimneata va rog sa faceti întru-n fel sa rezolvati cu internetul merge greu acum lați taiat cablu nu merge de cateva luni daca nu se rezolva aceste probleme voi veni si voi inchide contractul am sunat la upc si am vorbit cu o fata pe nume ramona ma lasat sa astept 5 ore ca domnisoara a spus ca ma va suna personal ca va preloa problema si degeaba va rog sa faceti ceva

    • Buna dimineata,
      Noi nu suntem compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Aveti un router de la UPC? Va referiti la internetul pe cablu sau prin wifi?

  12. Subsemnaul V. Puiu, în calitate de proprietar, vă solicit următoarele:
    – să procedați la îndepărtarea cablurilor, a cutiilor de joncțiune și a elementelor de susținere care aparțin societății dumneavoastre și care sunt pozate pe fațada imobilului din Constanța, str. Tomis nr. * ;
    – să efectuați remedierile care se impun în urma executării lucrărilor de îndepărtare a elementelor enumerate mai sus, pentru aducerea suprafeței imobilului la stadiul anterior fixării acestora pe fațadă.
    Cererea de față reprezintă o notificare pentru rezolvarea pe cale amiabilă a problemei sesizate și vă rog să dați curs soluționării acesteia cu celeritate.

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In cazul dumneavoastra, este necesar sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a face o solicitare de mutare a echipamentelor/infrastructurii UPC de pe fatada imobilului dumneavoastra.
      Acest lucru se va putea face conform conditiilor stabilite in acordul de constructie a retelei in imobilul respectiv (presupunand ca a existat un astfel de acord).

  13. Mă numesc M. Daniel Octavian din judetul Constanța, orașul Medgidia cu domiciliul în Stradă Independenței Nr * ,Bl * ,Sc * ,Ap * ,etaj * .Aș dori să reziliez contractul cu dumneavoastră deoarece nu mai sunt in țară sunt plecat în Spania la muncă,sper că prin această declarație mă puteți ajuta.Va mulțumesc.

  14. Aveti punct de transmisie si retransmisie catre mai multe adrese respectiv blocuri de locuinte, punct care nu este autorizat si nici agreat de Asociatia de proprietari din care fac parte. Constructia este in reabilitare termica, iar Asociatia de proprietari nu se face raspunzatoare de instalatia firmei dumneavoastra deoarece nu aveti niciun acord legal de a amplasa instalatia pe terasa necircuylabila a imobilului (nu se cunoaste deocamdata). In repetate randuri s-a incercat rezolvarea cazului prin intermediul echipelor de interventie care au actionat in cazul deranjamentelor dar niciun rezultat. Asociatia de proprietari prin subsemnatul va face cunoscut ca acest caz este adus la cunostinta forurilor superioare in domeniu in cel mai scurt timp, urmand si alte cai legale. Nu dorim sa mediatizam cazul, dorim solutionarea lui pe cale amiabila, in acest caz solicitam si un eventual acord incheiat cu Asociatia de proprietari in trecut, daca exista,cand a fost incheiat si de catre cine a fost reprezentata Asociatia de proprietari Aleea Berevoiesti nr * bloc * Sector 3 Bucuresti. Pozitia Asociatie este determinata de raspunsul primit din partea UPC. Va multumim.

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In cazul dumneavoastra, cat timp UPC nu a obtinut acorduri pentru constructia retelei in bloc (din moment ce dumneavoastra nu aveti acordul inseamna ca nu exista), atunci inseamna ca reteaua este in bloc ilegal.
      Va recomand sa faceti sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC iar in cazul in care tot nu primiti o solutie, sa continuati lucrarile de reabilitate termica indiferent de pagubele produse companiei UPC.

  15. Buna ziua

    Ma numesc D. Ana si in 2015 am inchiriat un apartament de la d-na B. Ana si datorita faptului ca persona care inchiria era ocupata, abonamentul UPC a fost facut pe numele meu. Dupa un an am plecat din
    Cluj-Napoca(2016) si apartamentul a fost inchiriat altor persoane care au platit abonamentul in continuare. In 2017 am plecat in straintate cu serviciul.

    Acum 3 luni am fost contactata de d-na B. ca noul chirias vrea sa rezilieze abonamentul insa datorita faptului ca acesta a fost facut pe numele meu nu se poate realiza acest lucru, desi apartemantul nu este proprietatea mea personala. Drept urmare ei nu au mai achitat facturile din ianuarie.

    Va rog sa-mi comunicati care este procedura de reziliere in acest caz pentru ca fizic nu ma pot deplasa in zona pentru rezilierea unui abonament. Acum 2 luni am contactat UPS( un centru din Cluj-Napoca) am discutat situatia si d-na B. s-a prezentat personal se rezilieze contractul dar se pare ca tot acordul meu este necesar.

    In speranta ca situatia mea va fi rezolvata va multumesc anticipat!

    Cu stima

    • Buna seara,
      Eu din cate stiu, titularul actului de proprietate poate rezilia orice contract de pe acea adresa insa cu conditia sa fie achitate facturile restante. Altfel, titularul contractului poate incheia un contract pe numele sau insa nu poate semna un alt contract un chirias acolo, atat timp cat sunt facturi neplatite.
      De asemenea, conform contractului UPC, rezilierea se poate face si telefonic.
      Drept urmare, ca pas urmator va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa solicitati rezilierea contractului telefonic (insa, probabil o sa fie nevoie de achitarea facturilor restante si predarea echipamentelor in custorie).

  16. Buna Ziua!
    Prin prezenta, vă solicităm cu celeritate ca în zilele de 11 și 13 iunie 2018 să nu fie întreruptă furnizarea serviciului de internet la Școala Gimnazială Toma T. Socolescu Comuna Păulești între orele 8-12 deoarece în acest interval de timp se va derula Evaluarea Naționala pentru elevii clasei a VIII-a.

    Cu respect,
    Director,
    prof. Rădulescu Antonio Ovidiu Aurelian

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste solicitarea dumneavoastra, in cazul in care facturile sunt achitate la timp, internetul nu se intrerupe intentionat decat daca sunt probleme neasteptate (ex: defectiune in retea).

  17. Buna ziua!
    De trei luni nu funcționează internetul.Am sunat la relații cu clienții,mi -sa spus că vine o echipă să remedieze situatia.S-au prezentat joi pe data de 31.05.2018 si mi-au spus să schimb aparatul.Pe data de 5.06.2018 am schimbat aparatul si tot nu funcționa,am sunat din nou la ei si sa prezentat alta echipă pe data de 7.06.2018 au mai schimbat si ei aparatul si tot nu funcționează,mi să spus că se va prezenta in aceasi zi o altă echipă la ora 17:00-18:00,pentru a verifica si pe stâlp.Si clar nu sa mai prezentat nimeni.Ce este de făcut vrem să știm că ni sa luat să dăm banii degeaba pe nimic.

    • Buna seara,
      Mi se pare exagerat sa nu functioneze internetul dupa 10 zile si 3 interventii, va recomand sa mai faceti o sesizare la ei si in acelasi timp sa le mentionati ca veti face reclamatie la OPC. Ulterior, va recomand sa faceti sesizare si la OPC pentru a urgenta rezolvarea problemei in cazul in care cei de la UPC tot nu gasesc o solutie.

  18. Conform confirmarii primite de la UPC, prin e-mail, ati receptionat acordul meu pentru oferta personalizata. Tot odata conditia acceptari mele de a NU rezilia contractul cu UPC au fost precizarile facute prin doamnele ANDRADA SI ALEXANDRA, ca se va emite , pentru luna iunie 2018 , o noua factura la valoarea de 58 lei, conform noului contract incheiat cu UPC. ACEASTA FACTURA NU A FOST INCA EMISA, FAPT VERIFICAT DE MINE IN CONTUL ” MY ENEL „.
    INSIST IN COMUNICAREA NOI FACTURI IN VALOARE DE 58 lei, conform acordului exprimat de ambele parti privind abonamentul pentru luna IUNIE 2018

  19. Sera după 18.30 netul merge prost foarte încet de mai multe luni este o problema mai veche care nu sa remediat nici până acuma,factura vine,dacă nu sunt solutii pot cere reziliere pentru alta companie cum ar fi Rcs-Rds

    • La ce operator sunteti abonat, la UPC? Ce abonament de internet aveti?
      Faceti un test de viteza atunci cand aveti probleme pe speedtest.net cu toate programele/aplicatiile inchise si lasati aici rezultatul testului.

  20. DE LA TRASNETUL DE IERI DIN ZONA EMINESCU _ TUNARI SECTOR 2 NU AM SEMNAL str. DOGARILOR
    ……………..UPC TREBUIE SA FACA CEVA !!!!!!!!!!

    • Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente), probabil a fost ars un echipament din care aveti trase serviciile dumneavoastra.

  21. Buna ziua..Sunt Elena A. ..fiica Doamnei ***** cu domiciliul pe strada Florilor Nr. * Sat Cordun.Municipiul Roman ,Judetul Neamt
    Pe data de 26 mai mama mea a decedat si as dori incheierea contractului..Imi puttei spune cum pot proceda si de ce act este nevoie pentru al inchide..
    Multumesc anticipat.

  22. Buna ziua,astazi am primit un mesaj din partea firmeiUpc ca am factura scadenta desi nu sunt abonat.Va rog sa verificati,va trimit datele:nr factura ***** cod client *******-1.Va multumesc anticipat si astept raspunsul Dvs.Nr contact 074*******.

      • Ce nume este trecut pe factura, numele dumneavoastra? Este posibil sa fi avut cineva la aceasta adresa in trecut contract incheiat cu UPC.

        • Factura nu am primit doar un sms,dar ma gandesc ca e pe numele de Gyergyai Kinga,doar am cod client si nr factura.Pe aceasta adresa locuim de 20 de ani,nu e posibil acest lucru.

          • Daca ati primit SMS este posibil ca numarul pe care ati primit SMS-ul sa fie trecut ca numar de contact pe alt contract. Cel mai bine este sa sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC si sa clarificati daca acel numar de telefon mai este trecut si pe alt contract.

  23. Sunt abonatul ”cod client 8668143-1”
    În ultima perioadă am constatat că grila de programe suferă schimbări aproape săptămânal situație care îmi creează o serie de surprize neplăcute. De exemplu am urmărit timp îndelungat o emisiune pe canalul CBS iar de câteva zile nu mai am acces la acesta. Aceeași situație am întâlnit-o începând de azi 05.06.2018 cu canalul Crime & Investigation. Aceste schimbări făcute fără acordul meu și fără să fiu consultat îmi dau impresia că sunt în postura de iobag care așteaptă umil mofturile stăpânului, situație cu care nu sunt de acord. Dacă relația noastră se bazează pe respect, acesta trebuie să fie reciproc, altfel ne luăm rămas bun și ne vedem fiecare de drumul său. În concluzie, aștept să fiu contactat de un reprezentant al dumneavoastră care să-mi detalieze care sunt condițiile colaborării noastre viitoare.

  24. Bună ziua. Numele meu este Mihalcea Iulian cu adresa de domiciliu în Sanmihaiu Român nr.106H. Jud. Timiș. De ceva timp mi se întrerupe foarte frecvent tv. si-mi apare pe ecran lipsă semnal, lucru foarte deranjant.Am încercat un tel. la relații cu clienții și bineînțeles că nu se poate vorbii. Dacă tot așa se continuă voi schimba operatorul.Mentionez că am abomament de 120 lei pe lună și nu sunt deloc mulțumit și nici de viteza internetului.

    • Buna seara,
      Este necesar sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente cablu tv), daca nu reusiti telefonic atunci puteti alege varianta online.
      Posibil sa fie probleme cu echipamentul din care aveti tras cablul tv sau o problema cu un cablu de pe traseul de la furnizor la dumneavoastra in casa.

  25. Buna seara…am si eu o problema..platesc un abonament mare la upc si complet aleator imi taie accesul la anumite canale aflate in grila…fie pt cateva zile fie si de tot…pe langa aceasta odata la 15min daca vreau sa schimb canalul trebuie sa redau cautare automata. As dori sa stiu ce se poate face deoarece in acest mod nu mai vreau sa continui contractul. Fie se remediaza priblema fie reziliez contractul. De o luna incerc sa sun la call center si nu reusesc sa intru in legatura cu nimeni

    • Buna ziua,
      Din problema descrisa pare sa fie o problema fie legata de televizor, fie legata de mediabox (decodor) daca aveti un astfel de echipament de la UPC. Aveti cablu digital sau analogic? Ati incercat direct pe analogic? Aveti si un alt televizor pe care ati putea testa?

  26. In fiecare luna inot inreclame toxice si nu mai pot sa vizualizezfactura, codul de bare daca exista unIT-ist care se poate gandi si la client ar fi bine pentru firma de ani de zile am tot felul de dificultati de comunicare cu UPC mai am putina rebdare si intru in massmedia sa stie toti clientii la ce nivel se afla aceasta firm de 13 luni solicit desfiintarea unui contract la un apartament vandut in marti anul trrecut mai vreti motive? am strans un dosar gros

    • In legatura cu factura, aveti prea multe reclame pe ea si nu puteti sa o vedeti, sau ce se intampla ca nu inteleg exact?
      Pentru rezilierea unui contract este nevoie sa faceti o cerere in unul din sediile UPC.

  27. Facturile ajung la mine mult mai tarziu si nu mai stiu daca am platit UPC -ul sau nu . Cod client ; 9******-1 str. J P Marat * Timisoara . Multumesc !

    • Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (facturare) pentru a verifica daca ati achitat factura si pentru a face o sesizare privind neprimirea facturilor acasa.
      De asemenea, puteti opta sa primiti facturile in format electronic pe o adresa e-mail, in felul acesta va asigurati ca le primiti acasa.

  28. Pe strada Tudor Vianu, Sect,1, Bucuresti, (de apropape un an, se lucreaza la cablarea subterana a posturilor de telefonie mobilla,…… etc.
    NU SUNT ABONAT UPC (deconectat de cca 2 luni din cauze …..) si totusi am fost cablat.
    Sunt abonat la TELECOM.
    Daca e obligatoriu, ca pe strada se se execute instalatii pt. toate S.C. de profil, nu am nimic impotriva, dar sa nu fiu reinstalat din nou la un post la care „abia” am renuntat.

    • Daca ati fost deconectat, fie din cauza ca nu ati mai platit factura, fie din cauza ca ati solicitat rezilierea, nu o sa fiti reconectat fara sa solicitati acest lucru.

  29. am probleme cu semnalul la intrnet si nu am semnal la telefon iar voi inchideti telefonul pt ca timpul de asteptare depaseste 10 min . de ce palatim daca voi tot scuze cereti?

    • La ce operator va referiti, la UPC? Este posibil sa fie o problema generala care afecteaza o zona mai mare, motiv pentru care ar suna mai multe persoane in acelasi timp, deci e normal sa nu poata intra toate persoanele in legatura cu un operator.

  30. SINT ABONAT AL DUMNEAVOASTRA COD ABONAT 06***** PE NUMELE DE I. GHEORGHE ADRESA UNDE ESTE INSTALATA ANTENA SAT DONESTI NR * COM VITOMIRESTI JUD OLT.
    ANTENA NU MAI FUNCTIONEAZA DIN NOEMBRIE 2017 AM FACUT MAI MULTE SESIZARI PENTRU A SE DEPLASA LA FATA LOCULUI DAR NU MA CONTACTAT NIMENI .IN TOATE SESIZARILE AM MENTIONAT CA POT FI GASIT IN FIECARE SIMBATA INTRE ORELE 10 – 18 DEOARECE ACOLO NU LOCUESTE NIMENI. AM DECIS SA NU MAI PLATESC ABONAMENTUL CA POATE ATUNCI VOI FI CONTACTAT DAR NU SA INTIMPLAT VA ROG SA VENITI SA REZOLVATI PROBLEMA ALTFEL SINT NEVOIT SA REZILIEM CONTRCTUL SI IN TERMEN DE 15 ZILE SA VENITI SA VA LUATI ECIPAMENTUL VA ROG SA MA CONCTATATI LA TEL 072****** VA MULTUMESC.

    • La ce operator sunteti abonat, la UPC? Cu ce echipament aveti probleme, cu antena satelit? Ce problema aveti mai exact, nu aveti semnal sau?
      Daca nu ati primit niciun raspuns la nicio sesizare, va recomand sa faceti o reclamatie la OPC.

  31. Iintrucat suntem plecati 9 luni din an din orasul Motru, in jud Vrancea, rog a-mi suspendata contractul intrucat nu putem beneficia de serviciile dumneavoastra si deci nu putem sa platim un serviciu de care nu putem beneficia.
    Multumim, o zi buna

    • La ce operator sunteti abonat, la UPC?
      Daca da, suspendarea serviciilor se poate face printr-o cerere scrisa intr-un sediu UPC, se face pe 3 luni sau pe 6 luni si costa 30 respectiv 60 de lei.
      O zi buna!

  32. Sunt din Craiova, și am plătit, din greșeală, o factura CEZ, la UPC România. Am făcut toate demersurile pentru recuperarea sumei respective, și, deși a trecut peste o lună de zile de la sesizarea făcută pentru returnarea banilor, nu am primit nici un răspuns. Nu este corect. Ce trebuie să fac pentru recuperarea sumei respective.

    • Daca inca nu ati primit un raspuns de la UPC, va recomand sa faceti o sesizare la OPC in care sa mentionati ce demersuri ati facut pana acum si faptul ca nu ati primit un raspuns pana in acest moment.

  33. Intrcat suntem plecati 9 luni din an in jud. Vrancea , rog sa binevoiti a-mi suspenda contractul cu UPS, pana la revenirea in loc. Motru Jud Gorj. Va multumesc anticipat

    • Noi nu reprezentam compania UPC, deci nu putem face noi suspendarea, trebuie sa faceti o cerere de suspendare a serviciilor la UPC, puteti face cererea pentru 3 sau 6 luni si va costa 30 respectiv 60 de lei cu TVA inclus.

  34. Bună seara! Sunt supărată pe UPC, azi trebuia să vină să ne instaleze cablu și nu au venit, asta e a treia oara luna asta când zic ca vin și ei uită să mai vină, mă gândesc să renunț la UPC!!!!

    • Buna seara, in ceea ce priveste intarzierea instalarii serviciilor pentru care ati optat, timpul necesar instalarii serviciilor depinde de mai multi factori printre care infrastructura din zona, numarul de cereri din acel moment, numarul de echipe disponibile, etc. Din pacate, nu aveti ce sa faceti decat sa continuati cu sesizarile si sa asteptati.

  35. Sunteți de la ups?
    De 3 săptămâni am sunat pt programe tv si internet am semnat contractul însă nimeni nu mia instalat programele si nu stiu ce se intamplî va rog să ma ajutați
    Am făcut deja 3 sesizari si nimic

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste intarzierea instalarii serviciilor pentru care ati optat, timpul necesar instalarii serviciilor depinde de mai multi factori printre care infrastructura din zona, numarul de cereri din acel moment, numarul de echipe disponibile, etc. Din pacate, nu aveti ce sa faceti decat sa continuati cu sesizarile si sa asteptati.

  36. Buna seara! Ma numesc Z. NATALIA din Galati,str.Siderurgistilor NR.*,bl.*,*,anunta ca nu mai locuiesc la acest domiciliu din data de 16 sept.2016,si doresc sa reziliez contractul,cod client:2*****-1 incepand cu data de 01.06.2018,deoarece nu am cum sa-l folosesc.
    Multumesc
    Z. Natalia

  37. STIMATI D-NI DE LA UPC,DE DOUA ZILE 29 SI AZI 30 MAI NU FUNCTIONEAZA INTERNETUL PT. CARE PLATESC ABONAMENT ,NU MI SE DA NIMIC GRATUIT.DACA INTARZII UN PIC CU PLATA IMEDIAT NI SE OPRESC PROGRAMELE,DAR CAND NU MERGE 2-3 ZILE LA RAND IN FIECARE LUNA CINE PLATESTE. VA ROG SA REMEDIATI PROBLEMELE ALTFEL VOI RENUNTA LA SERVICIILE VOASTRE FIINDCA DEJA M-AM SATURAT.

    • Noi nu suntem compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Daca doriti, putem face cateva verificari atunci cand sunteti in fata calculatorului, sa vedem ce erori apar.

  38. Nu mi se pare normal sa plătesc mai mult decât am semnat în contract. Daca nu remediați,va rog sa trimiteți pe cineva să întrerupă televiziunea. Nu sunteți de cuvânt
    Eu nu mai plătesc nici macar un leu in plus.
    Eu am platit prima data 90lei,iar acum mi-a venit de plata 72lei…
    Mi s-a spus că prima data a venit factura pe o perioadă mai mare ,iar acum ,că plătesc materialele care au fost in plus…