Telekom ofera reduceri la factura, credit suplimentar si alte beneficii in urma avariei din 05.03.2018

Conform unui comunicat pe Facebook, Telekom Romania ofera reduceri la factura (pentru clientii cu abonament lunar) si credit suplimentar clientilor prepay in urma avariei din 05.03.2018.

Aceasta nu este o practica obisnuita a operatorilor de telecomunicatii din Romania, majoritatea oferind discount de nefunctionare doar in cazul in care a fost depasit termenul contractual privind solutionarea unei probleme (in cazul acestei avarii nu a fost cazul, aceasta solutionandu-se pana seara in aceeasi zi) si doar in cazul in care clientul face o sesizare prin care sa specifice clar ca doreste discount pe perioada in care nu a functionat serviciul sau.

Atat abonatii persoane fizice cat si persoanele juridice (companiile), clienti ai serviciilor mobile sau ai ofertelor fix-mobile vor primi o reducere a abonamentului echivalenta unei zile, reducerea aplicandu-se pe prima factura emisa dupa 11 martie.

Clientii care au cartele preplatite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic, acesta fiind incarcat automat pe cartele incepand cu saptamana viitoare.

Atat discountul facturii cat si creditul suplimentar pe cartelele prepay vor fi oferite in mod automat, fara sa fie nevoie sa facem vreun demers in acest sens (conform contractului, trebuie sa facem o sesizare in care sa specificam ca dorim discount de nefunctionare din cauza avariei/sesizarii din data de 05.03.2018 care a durat perioada de x zile, etc.).

In plus, toti clientii Telekom care beneficiaza de abonamente vor primi gratuit beneficii de voce, SMS-uri si date nelimitate national, aceste beneficii fiind valabile 30 de zile si putand fi activate oricand pe parcursul anului 2018.

Detaliile privind modalitatea de activare a acestor beneficii vor fi disponibile incepand cu luni 12 martie.

In ceea ce priveste clientii care beneficiaza de oferta Freedom cu beneficii nelimitate, Telekom ofera o cartela SIM gratuita cu 2GB trafic de internet 4G inclus activ pe o perioada de 30 de zile, SIM-ul putand sa fie solicitat din magazinele Telekom pana la finele anului 2018.

Prin aceste reduceri si beneficii Telekom incearca sa mai calmeze nemultumirea clientilor afectati de avaria generala din 05 martie si sa opreasca migrarea acestora spre alte retele, in special catre Digi care de cateva trimestre bune conduc detasat ca numar de clienti portati din alte retele.

Detalii privind avaria nationala care a afectat reteaua Telekom in data de 05.03.2018 gasim AICI.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele