Cum instalez, montez mediabox-ul si digital card-ul UPC?
UPC ofera doua variante de furnizare a televiziunii digitale, prin mediabox (decodor) sau prin digital card (cartela inteligenta), aici vom detalia tot ce trebuie sa stim despre instalarea, montarea, configurarea si problemele aparute la utilizarea mediabox-ului sau a digital card-ului UPC.
Cum montez, instalez si configurez mediabox-ul UPC?
UPC ofera patru tipuri de mediabox-uri: UPC Thompson, UPC Pace, UPC Thompson cu DVR si UPC Cisco HDTV insa instalarea se face in mare parte la fel.
Pasii necesari instalarii mediabox-ului UPC sunt:
- Conectam cablul pentru televiziune in conectorul RF IN (intrare cablu).
- Conectam cablul coaxial primit impreuna cu mediabox-ul la televizor si la mediabox (RF-OUT).
- daca nu avem iesire RF-OUT, conectam splitter-ul introducand iesirea 2 a splitter-ului la intrarea RF-IN a mediabox-ului;
- la intrarea 1 (sau TV) a splitter-ului conectam cablul care vine de la priza tv; la iesirea 3 (sau IN) montam un capat al cablului coaxial oferit cu mediabox-ul iar celalalt capat il conectam la mufa de intrare a televizorului;
- Conectam un cablu SCART intre televizor si mediabox. In cazul mediabox-ului UPC Cisco HDTV trebuie sa utilizam cablul HDMI.
- Conectam cablul de alimentare al mediabox-ului la o sursa de curent;
Care sunt setarile necesare pentru configurarea si activarea mediabox-ului?
Odata ce am reusit montarea si instalarea mediabox-ului, trebuie sa-l activam. Este foarte important de stiut ca in timpul procesului de activare, mediabox-ul nu trebuie sa fie oprit.
Setarile si pasii necesari pentru activarea mediabox-ului sunt:
- Ne asiguram ca digital card-ul UPC este introdus corect in mediabox (de regula se introduce cu cip-ul metalic in partea de jos, in spate).
- Pornim mediabox-ul si selectam limba dispozitivului mediabox. Daca nu avem semnal si nu ne apare selectarea limbii, trebuie sa ne asiguram ca este pus pe modul AV.
- In acest moment o sa avem afisat statusul mediabox-ului, calitatea si puterea semnalului iar aici va trebui sa completam cateva coduri de activare pentru activarea mediabox-ului:
Locatie:
ID Retea:
Frecventa:
Aceste informatii se gasesc in lista codurilor de activare si difera in functie de orasul din care suntem.
4. In urma procedurii de activare, nivelul semnalului trebuie sa fie 100% si o sa inceapa cautarea automata a programelor tv dupa ce apasam OK. Cautarea posturilor tv se va finaliza cand va ajunge la 100%.
5. Acceptam clauzele si conditiile utilizarii serviciilor UPC.
Cum instalez, montez mediabox-ul si digital card-ul UPC?
Dupa ce am efectuat instalarea si activarea mediabox-ului UPC, trebuie sa testam instalarea acestuia. Pentru testarea instalarii trebuie sa comutam pe canalul 999 si sa apasam tasta rosie de pe telecomanda atunci cand apare un mesaj pe ecran care ne informeaza sa facem asta. In timpul testarii conectivitatii, se vor efectua 5 teste: adresa IP modem, adresa IP mediabox, adresa MAC modem, adresa MAC mediabox si conectivitate IP. Daca la statusul unuia dintre aceste teste primim eroare, trebuie sa verificam conectica si sa reluam testul.
Cum instalez, montez mediabox-ul si digital card-ul UPC? – Cum instalez digital card-ul (cartela inteligenta) UPC?
Inainte de a lua o cartela UPC trebuie sa ne asiguram ca televizorul nostru are slot CI+.
Pentru instalarea digital card-ului UPC trebuie sa urmam acesti pasi:
- Conectam cablul coaxial pentru semnal tv la televizor.
- Efectuam cautarea automata a programelor tv.
- Dupa finalizarea cautarii, chiar daca programele gasite nu au imagine sau sunet, introducem digital card-ul UPC in slotul CI+.
- Dupa introducerea digital card-ului lasam televizorul pornit pe unul din posturile digitale (criptate). Din acest moment va incepe procesul de activare/autorizare a cardului UPC, proces care poate dura pana la o ora, timp in care nu trebuie sa oprim televizorul.
- Ne vom da seama daca digital card-ul UPC s-a activat in functie de semnalul primit pe canalele criptate, daca dupa o ora inca nu avem semnal pe posturile criptate, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC.
In cazul in care avem mai multe televizoare putem conecta un singur televizor la serviciul UPC digital (televiziune digitala) iar celelalte televizoare vor primi semnal analogic.
Putem intalni diverse probleme cu mediabox-ul sau digital card-ul UPC, cele mai frecvente fiind urmatoarele:
- calitate slaba a imaginii sau a sunetului – aceste probleme pot fi cauzate de catre un cablu neintrodus bine intr-un echipament/splitter sau de degradarea unui cablu; daca avem conectica facuta asa cum trebuie, atunci este recomandat sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) pentru a trimite o echipa service acasa;
- nereceptionarea unui anumit canal tv – in cazul unor modificari de frecvente, aceste probleme se rezolva printr-o rescanare automata a programelor, in caz contrar este posibil ca acel program sa nu mai fie in grila de programe (modificari de grila pot aparea oricand);
- dupa instalarea mediabox-ului/ digital card-ului primim eroarea „smart card-ul dumneavoastra nu este inregistrat” – daca aceasta eroare inca mai apare dupa mai mult de 5 minute dupa instalare, atunci trebuie sa urmam acesti pasi:
- scoatem mediabox-ul din priza, asteptam 5 minute si il introducem inapoi;
- dupa ce se aprinde becul rosu al mediabox-ului, pornim dispozitivul iar daca mesajul inca exista, mai asteptam 5 minute;
- daca in continuare apare mesajul „smart card-ul dvs nu este inregistrat” atunci trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC pentru reinitializarea cardului UPC;
Cum instalez, montez mediabox-ul si digital card-ul UPC? Putem folosi oricand canalul 999 pentru a testa mediabox-ul UPC.
De obicei mediabox-ul UPC este instalat de catre echipa de instalare la instalarea serviciilor (daca acum se instaleaza aceste servicii) insa daca primim ulterior mediabox-ul si nu ne descurcam sa-l instalam/configuram, putem oricand sa contactam dept. relatii cu clientii UPC pentru a trimite o echipa de instalare acasa.
Daca aveti nevoie de informatii privind codurile de activare, compatibilitatea unui anumit model de televizor cu cardul CI+, diverse probleme sau intrebari, lasati un comentariu.
Buna ziua
Noi avem un mediabox HORIZON si de azi nu mai functioneaza functia replay .
Am dori sa vorbim cu cineva calificat sa stim de ce nu mai functioneaza
Va multumim
Dorina ***** *********
Faceti o sesizare la Relatii Clientii.
Buna ziua,
Cei de la Vodafone au anuntat ca nu va mai functiona functia Replay pe Horizon din 30 septembrie, daca doriti sa utilizati in continuare aceasta functie trebuie sa cereti inlocuirea cu un mediabox Vodafone.
Codul pt jud covasna
Pentru ce localitate?
Buna seara! Codul pt jud.gorj. oraș motru? Mulțumesc!
Buna ziua,
Nu gasesc codul pentru Motru insa pentru restul localitatilor din Gorj este 866, probabil ar trebui sa fie acelasi.
888
Bună ziua, codul pentru județul Suceava, comuna Stroiești?
Cod mediabox 300 identificare retea 31451
care este codul regional pt.cluj napoca?
Codul de activare al mediaboxului este 640 iar identificatorul de retea pentru activarea CI+ este 31430.
Multumesc!
Cu placere!
Buna ziua,
Care este codul regional pentru Corabia, judetul Olt?
Multumesc
Buna ziua,
Identificatorul retelei pentru Caracal este 31458.
Mediabox-urile Horizon au primit update, a fost schimbata sigla afisata (din UPC in Vodafone).
Au fost actualizate logo-urile urmatoarelor posturi: Look, TNT HD, TDC, Filmbox, ID, Discovery Science, Viasat Exporer, Viasat Nature HD, Realitatea Plus, Aleph News, Disney Channel, MTV 80s, MTV 90s, Club MTV, Agro TV, Radio Impuls.
Buna ziua. Am urmat setările și am introdus codul. Pe ecran apare mesajul „schimbările sunt procesate, acest proces poate dura câteva minute” de care nu trece. Am încercat sa refac activarea de mai multe ori însă niciodată nu trece de acest mesaj nici după mai multe ore.
Buna ziua,
Faceti o sesizare catre Vodafone (UPC) in acest sens, poate este o problema de care s-au mai lovit cu alti abonati.
Vreau sa fac un abonament la dumneavoastra cum pot afla nr. Telefon să vorbesc .Locuiesc în adresa.***.sector.*. Nr.*. Bl.*. Sc.* Etaj.*.Ap.*. Nr.telefon.07******
Noi nu suntem de la Vodafone (UPC).
Puteti face un abonament online pe site-ul Vodafone sau sunand la relatii cu clientii la numarul 0311001000.
STIMATE DOAMNE/DOMNI,
AM SOLICITAT INSTALAREA UNUI CARD SUPLIMENTAR PE AL DOILEA APARAT TV DIGITAL SI MI S-A COMUNICAT CA VOI PRIMI PE MAIL ANEXA LA CONTRACTUL INREGISTRAT PE NUMELE MAMEI MELE **** STR. **, SC.*, ET.*, AP.*, SECT.*, BUCURESTI, INTERFON *. iNSTALAREA CARDULUI ESTE PROGRAMATA PENTRU DATA DE 03.12.2020. rOG VERIFICATI TRIMITEREA ANEXEI LA CONTRACT LA ADRESA DE MAI JOS.
Noi nu suntem de la UPC.
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC in acest sens la numarul 0311001000.
buna ziua,
Am montat pe un smart TV Allview nou, un media box de la UPC(Vodafone) si apoi l-am inlocuit cu HD DVR. La ambele apare aceeasi problema- nu se aude sunetul, desi se vede perfect. Cel de la UPC nu a stiut sa ne dea o solutie. Cu alte dispozitive de HDMI (laptop de exemplu) se aude sunetul pe TV, deci nu pare o problema cu HDMI-ul TV-ului. Exista vreo setare specifica, sau poate fi vreo incompatibilitate cu media box-urile UPC?
Multumesc.
Posibil o problema cu acel cablu HDMI. Folositi cablu de HDMI pe care l-ati folosit cu laptop. Sau este posibil sa fie o problema la setarile mediabox-ului upc. Verificati la setarile audio.
Salutari,
Ar trebui sa se găsească în meniul televizorului opțiunea de
HDMI format și trebuie folosit modul standard 2.0
Bună ziua! Pe display-ul mediabox-ului apare,”LOAD>>” și nu răspunde la nicio comandă. Ce este de făcut?
Buna ziua,
Incercati sa opriti echipamentul si sa il reporniti dupa cateva minute.
A aparut cumva update software si a fost intrerupt?
Nu pot opri mediabox-ul decât dacă îl scot din priză.Mesajul apare în continuare.Update și-a făcut doar tv.nu și mediabox-ul. Mulțumesc!
Daca opriti mediabox-ul, mai apare LOAD pe ecran?
Nu vad canale HD cu mediabox
Faceti o sesizare la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000.
Buna Ziua. Am nevoie de codul PIN format din 5 cifre, pentru zona Neamt, Loc. Savinesti. Cod de activare sau cum se mai numeste. Multumesc.
Buna seara,
Identificatorul retelei pentru Savinesti, Neamt este 31434.
Zice cod pin incorect. la 3 incercari ma blocheaza 10 minute.
5 cifre are identificatorul retelei, codul PIN are 4 cifre si ar trebui sa fie 0000, daca nu a fost schimbat.
Daca intampini probleme, suna la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000.
codul pin de 4 cifre e 9999 la mine. Cel care mi se cere este de 5 cifre, cere la canalele pentru adulti, si nu accepta un cod de 4 cifre. Am sunat la UPC si zice ca nu e de la ei si ca ei stiu doar de cod cu 4 cifre, o doamna ofuscata care nu cred ca se pricepe. Singurul cod PIN de 5 cifre trebuie sa fie identificator de retea, altceva nu am gasit pe net.
Asa stiu si eu ca acela este codul de 5 cifre, identificatorul retelei iar conform manualului de utilizare al cardului UPC, este cel mentionat de mine pentru Savinesti. Poti face o sesizare online la ei, sa nu mai discuti cu operatori.
Mediaboxul cind a pornit în boot și început să incarce și a rămas asa fără să mai facă ceva vreme de 8ore după care am oprit utilajul
Acum ce se intampla, nu mai porneste mediaboxul?
Sunati la Relatii Clientii Vodafone sa va schimbe mediabox-ul.
Multumesc pentru informatii; foarte concise! M-au salvat! Pentru cei care au nevoie de lista codurilor de activare: scribd.com/doc/252986114/Lista-Codurilor-UPC
Multumim si noi.
Braila ups cod
La ce cod va referiti, la identificatorul retelei pentru echipamentul UPC? Daca da, pentru Braila este 31425.
Cod pin incorect te rugam sa introduci codul
Este vorba de codul PIN de deblocare al canalelor, ati pus parola pe canale? Este 0000 cel initial.
Mersi da a mers o seara buna
Cu placere! O seara buna!
Buna seara
Care este codul de activare al mediaboxului … din 3 cifre??
Buna seara, pentru ce localitate?
Buna ziua.Am un mediabox hd de la UPC si nu stiu sa ma conectez la tv….la tv nu am mufa scart
Buna ziua, ce model de mediabox aveti mai exact? Scrie pe el.
Buna seara, afisajul televizoruluibarata mai mereu eroare smart card, e defect mediabox-ul? Ce trebuie facut noi neavand smart card in tv…
Buna seara, care este eroarea care va apare, mai exact?
Buna! Ne sta scris pe ecran “ eroare card smart” acum am bagat cablul direct in tv fara media box si merge, deci defectul este in media box
Cand spare aceasta atentionare e mereu negru ca si cand ar cere codul de acces
Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 sa verifice mediabox-ul, eventual sa il inlocuiasca daca este necesar.
Ok multumesc, o adresa de mail, se poate va rog? La tel nu prea raspunde nimeni
Contact@upc.ro
Buna ziua
Nu reușim sa montam media box ul
Buna ziua, va recomand sa faceti o solicitare la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 sa trimita o echipa de interventii.
Buna ziua
As dori si eu satarile pnt mediabox
Imi cere codu de regiune
Buna seara, in ce localitate aveti televiziunea?
Am instalat aseara mediaboxul horizon si a fost ok dar acum cand am deschis nu mai funcționează imi apare pe ecran eroare smart card
Apare si un alt mesaj de eroare in afara de acesta?
Nu
Incercati sa scoateti cartela si sa o reintroduceti. Opriti receptorul, il lasati 5 minute oprit si il reporniti. Daca problema este aceeasi, sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 sa va faca o reinitializare a cartelei.
Am schimbat mediabox si mi da eroare card
Ce eroare va este afisata mai exact?
Cum pot vedea canalele favorite pe mediabox ?
Ce mediabox aveti, Horizon?
Am un smart tv Philips cu un card digital upc
La anumite programe hbo in cursul serii apare mesajul „introdu codul pin” care este format din 5 cifre.
Doar la posturile HBO va apare acest mesaj sau va cere acel cod si la alte posturi? Daca va apare si la alte posturi este posibil sa aveti probleme cu CAM-ul. Daca puteti incercati sa il puneti in alt tv sa vedeti daca va apare acel mesaj si pe alt tv. Daca da schimbati CAM-ul.
buna ziua, am un card ci+care nu mai merge imi afiseaza pe televizor ca ,cardul este expirat
Buna ziua,
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC pentru reinitializarea cartelei.
Cum aflu codu din 4 cifre al decodorul meu UPC
La ce cod va referiti mai exact?
Stoboxul are un cod din 4 cifre
Nu trei care mi lati dat voi440 este de patru
Noi nu v-am dat niciun cod, ca nu suntem de la UPC. Va referiti la identificatorul de retea? Acela este din 5.
intei la setar i si iti cere un pin din 4 cifre
incercati 0000 sau 1234
[…] ati primit un astfel de card, ce parere aveti pana in prezent? Ai un digital card UPC? Gasesti aici informatii despre acest […]
Buna seara,
Am dat un reset la televizor Horizon 32 HL7320H și dețin si un CI+.
După căutarea în bandă, ordinea canalelor a fost schimbată. Înainte le recepționeam ca și pe setupbox. Cum se poate reveni la forma inițială?
Vă mulțumesc!
Dati cautare posturi pe tv cu UPC la provaider nu cu ALTII, de acea sa schimbat ordinea pentru ca la provaider pe tv a fost selectat la operator altii in loc de upc.
acasă am televizor upc nou ci cartela nu merge
apare autentificarea este in curs de desfasurare. te rugam sa astepti blocaj
Buna dimineata, este prima data cand testati aceasta cartela pe acest TV? Pe alt TV functioneaza?
Tv-ul are slot CI+ sau CI? Sunati la relatii clientii. Cititi materialul de mai sus. Lasa-til o ora cum scrie la punctul 4.
Buna seara
Am un smart tv Philips productie iunie 2018 si un card digital upc
La anumite programe hbo 3 sau cinemax in cursul serii apare mesajul „introdu codul pin” care este format din 5 cifre
Am incercat toate codurile pin 0000 sau cel de retea 31417
Mentionez ca nu este activat controlul parental
In timpul zilei aceste programe functioneaza fara probleme
Cei de la upc nu au o rezolvare decat revenirea la mediabox
Daca cunoasteti o rezolvare va rog sa mi-o comunicati
Multumesc
Nicoleta Mihai
Am luat un ci+ de la upc și am făcut setările pe tv că la carte ,cardul este valid dar când dau pe digital imi cere id retea ,care este din 5 cifre iar eu pe câmpul care îl am nu pot tasta decât 3 . Ai idee ce ar putea fi ? Multumesc !
Din cate stiu codul este de 3 cifre de unde ati luat acel cod de 5? Din ce zona sunteti ? Sa va dam noi codul de retea.
Am luat un ci+ de la upc și am făcut setările pe tv că la carte ,cardul este valid dar când dau pe digital imi cere id retea ,care este din 5 cifre iar eu pe câmpul care îl am nu pot tasta decât 3 . Ai idee ce ar putea fi ? Multumesc !
Din Ploiești codul este 31447 dar di câmpul de pe tv nu pot tasta decât 3 cifre
Da ai dreptate pentru CI+ este acela 31447 dar incearcal pe cel pentru mediabox 440. Revino cu un comentariu daca reusesti.
Sunt doua coduri, cod de activare si ID retea. ID-ul retelei ar rtebui intr-adevar sa fie 31447 dar codul de activare este din 3 cifre, pentru Ploiesti este 440 cum a mentionat si Gorila. Incearca acest cod, 440.
Care este cod de activare pentru călărași ca nu gasesc
Pentru Calarasi codul de activare UPC pentru mediabox este 420.
umi rămân salvate posturile cand dau din telecomanda sar de la 5 la 13 13la 20 si cva si tot asa .Cum fac sa nu mai vina asa sa vina nor.al cum trebuie1 2 3
Ai incercat o revenire la Setarile din fabrica? Daca da si problema reapare atunci suna la relatii clientii.
Buna ziua,
Sunt abonat UPC de cativa ani, avand in custodie 2 mediabox-uri cu 2 cartele care nu au fost folosite niciodata. De curand am cumparat un TV Smart Sony cu toate tunerele integrate. Am introdus cablul coaxial inTV si am scanat pt programe. Am prins programele analogice si cele hd. La unele (ProTV HD, National Geographic,HD, Discovery HD, etc) imi apar ca fiind codate (lipsa semnal sau lipsa card CI). Banuiesc ca este nevoie de adaptor CI in care sa introduc una din cartele. Pot cumpara de la cineva un astfel de adaptor? Se potrivesc cartelele de la mediabox? sau trebuie neaparat sa iau un adaptor de la reprezentanta UPC cu alt card? Este nevoie de alte coduri de la UPC? Multumesc
Salut nu se potrivesc cardurile din mediabox-uri . Poti inlocui un mediabox cu un CAM si sa il introduci in slotul CI+ al tv-ului. Atentie trebuie sa scrie pe tv sau in cartea lui Slot CI+ nu slot CI simplu.
multumesc frumos de raspuns! Acum sunt lamurit. Multa sanatate va doresc!
Cu placere!! Multa sanatate.
Am pierdut telwcomanda de la mediabox. Daca cumpar una cum o reprogramex pentru mediabox? (Pe internet sunt instructiuninpentru tv dar mie imintrebuie py mediabox.
Se poate sau doar suport UPC?
Nu stiu daca vei reusi sa faci asta, iti recomand sa iei legatura cu cei de la UPC pentru o noua telecomanda, este mai usor.
Aveți mediabox horaizan UPC
Noi nu suntem de la UPC, doar oferim informatii. Daca doriti sa discutati telefonic despre un mediabox UPC poti suna la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000.
Este necesar sa inlocuiesc telecomanda receiver-ului. tel. 07*****
Luati legatura cu cei de la UPC pentru inlocuirea telecomenzii.
Buna sears ám nevoie cod ca sa instalez card upc cod jut covasna
Buna seara,
Pentru Sfantu Gheorghe codul de activare retea este 490 iar identificatorul retelei este 31446.
Am si eu nevoie de frecventa retea di id retea deoarece nu o gasesc
Sunt din Falticeni judetul Suceava
Pentru mediabox codul este 300 iar CI +31451
Buna seara a-si dorii daca se poate cod ups satu mare.multumesc
Buna seara,
Nu reusesc sa gasesc codul pentru Satu Mare, sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000.
Am ne voie pentru aparat spune smart card ul este suspendat posibil din motive de neplata pentru deconectare imediată efectuează plata prin my upc daca deja ai efectuat plata aferentă ultimei facturi te rugam nr *
Daca primiti acel mesaj inseamna ca ai serviciul de televiziune suspendat pentru neplata si trebuie sa achiti factura.
Buna ziua.am schimbat televizorul si i mi cere I.D.de retea pentru instalarea posturilor.ma puteti ajuta?
Buna seara,
In ce localitate aveti televiziunea UPC?
Bună seara as dori codul upc pt Horodnic de Sus jud Suceava. Multumesc
Buna seara,
Pentru Suceava, codurile de activare retea UPC sunt urmatoarele:
-pentru mediabox: 300;
-pentru cartela CI+: 31451;
Buna ziua
Sunt abonat UPC pt internet și tv. La locația unde am abonament am avut chiriasi. Au pierdut smartcardul de la tv
Cum pot intra in posesia unui nou smartcard
Buna ziua,
Trebuie sa ajungeti intr-un punct de lucru pentru a ridica un nou card UPC.
Bună ziua dacă se poate vreau si eu codul ups pt.dîmbovița m
Buna ziua,
Pentru Dambovita codurile necesare retelei UPC sunt urmatoarele:
Cod activare mediabox: 450
Identificator retea (necesar pentru activarea CI+): 31433
Ma numesc LAURENTRIU din MEDGIDIA Jud CONSTANTA si de 3 zile nu mi merge mediaboxul CE FAC -_
Presupunand ca va referiti la UPC, va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 si faceti o sesizare in acest sens.
Buna ziua. sunt abonat upc, am un tv smart lg55uk6200pla si as dori sa stiu daca pot folosi un smart card la acest tip de televizor,fara a mai fi nevoie de receiver. Multumesc.
Buna ziua,
Acest model de televizor LG suporta cartele CI+ deci ar trebui sa functioneze cardul de la UPC.
buna ziua, am cumparat un televizor nou , am primit o cartela pe care nu recunoaste televizorul.am fost de 3 ori inapoi in birou dar de 2 saptamani nu merge numai analogul.
Apare the CI+ interface common module is incompatible with this device. please remove the module and contact the CI+ operator
Buna seara,
Cel mai probabil cartela nu este compatibila cu acest model de televizor. Insa, cartela este folosita doar pentru decodarea unor programe cu plata, nu este pentru receptia digitala, pentru acest lucru este suficient sa aveti receptor la acel TV.
Va recomand sa incercati cartela aceasta si pe un alt televizor care suporta cartele CI+, daca aveti aceasta posibilitate.
acum scimb nou mediabox,si scrie ascimbare sunt procesate,acest proces poate dure cateva minute
Ok. Asteptati cum va arata mesajul si urmati instructiunile.
Nu se alimentează decodorul upc
Datimi un nr de telefon
Puteti suna la relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.
Televizorul Philips functioneaza cu card UPC. Am reinstalat televizorul dar se vad numai canalele analogice
Cand faceti setare implicita/rescanare, selectati toti operatorii si ar trebui sa va apara si canalele digitale.
buna ziua,
am achizitionat un card, iar dupa introducerea codului ID NETWORK imi apare mesajul You do not have acces to this channel
Buna ziua,
Va apare acest mesaj pe toate posturile sau doar pe anumite posturi?
Pe toate posturile
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000, posibil sa fie nevoie de initializarea manuala a cartelei.
Bună. Am schimbat azi digital cardul pt. Că de câteva zile nu mai prind AXN BLAK, WAITE ȘI MAI MULTE DE Muzică (magic,rock….).
Am sunat la serv. clienți am resetat tv. Dar tot nu le prind.Celelalte le am in grilă dar la astea scrie pe ecranABONAMENT SERVICE. Îs abonat la Play Famili ,deci ar trebui să le VĂD!!! ÎNSEAMNĂ CĂ LE-AU SCOS DIN GRILĂ? VĂ MULȚUMESC FRUMOS
Salut Marius,
Daca ai resetat TV-ul, ai schimbat cardul si presupun ca ti-a fost si reinitializat, ar fi trebuit sa functioneze. Programele pe care le-ai mentionat (AXN Black, AXN White, Magic TV si Rock TV) inca sunt in grila UPC, nu au fost scoase. Poate este o problema cu semnalul, fa o sesizare la relatii cu clientii UPC, trebuie sa iti ofere o solutie.