Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

  1. Buna ziua,
    In urma vinzari apartamentului din strada Badea Cartan, nr. *, bloc *, Scara *, Apartament *si mutatului din Romania, cer rezilierea contractului.
    Va multumesc acticipat,
    Doina N.

    • La ce cutie va referiti, este pentru serviciile dumneavoastra sau pentru serviciile altor persoane? Ma gandesc ca ati semnat un acord cu cei de la RDS si nu cred ca au pus-o acolo gratuit, fara sa aveti vreun beneficiu, n-au venit cei de la RDS sa o monteze pe furis, nu-i asa?
      Faceti o sesizare la RDS daca doriti sa fie recuperat acel echipament, noi nu reprezentam compania RCS – RDS deci nu avem de ce sa venim acolo.

    • Salut Cornel,
      Noi nu reprezentam compania RCS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta situatie trebuie sa ajunga titularul intr-un punct de lucru Digi, sa returneze decodorul si sa ia un smart cam. Sa aveti in vedere ca TV-ul trebuie sa suporte cartele CI+. De asemenea, va recomand sa faceti din timp comanda pentru smartcam deoarece sunt probleme cu stocul de echipamente la RCS.

    • Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ce localitate aveti probleme cu internetul, aveti o anumita eroare? Aveti un router personal sau un echipament de la RDS?

    • Nu avem informatii despre o posibila avarie generala in Petid, Bihor, pentru a reusi sa intrati in legatura cu un operator asteptati in telefon pana va este preluat apelul, fara sa inchideti, altfel va pierdeti prioritatea. Altfel, puteti face o sesizare pe pagina oficiala Facebook Digi Romania.

        • Au avarii in mai multe localitati (asa cum au majoritatea operatorilor zilele acestea) din cauza conditiilor meteo nefavorabile, de aceea suna multe persoane si trebuie sa asteptati mai mult timp. Nu asteptati de duminica, asteptati de 30 de minute, e o diferenta. Sunati si asteptati cat este necesar, altfel sunati la 3 dimineata cand nu suna nimeni si cu siguranta o sa fiti preluat repede de un operator.

          • Poftim? Ba chiar de duminică aștept
            Ăsta nu e răspuns la un client
            Noi dacă nu achitam factura la timp se întrerupe
            Sa trimită echipe mai multe pt avarii

          • Nu sunteti clientul nostru, noi nu reprezentam compania RCS – RDS. Eu v-am spus care este parerea mea, nu asteptati de duminica, asteptati de 30 de minute. Este sau nu este asa?

          • Chiar nu este
            Și cei mai dureros fiindcă au fost la nr.136 și se vedea cablul căzut de la nr 140 și nu lau făcut

          • Despre ce vorbiți dumneavoastră acuma dumneavoastră ați nonstop la telefon 34 de ore dacă nu vi se răspunde îi oribil Cum gândiți
            Hai pe bune dacă nu era curent tot așa procedau?

          • Eu incerc sa va explic ca nu ati stat atat in telefon, dumneavoastra ati sunat, ati stat 30 de minute in telefon si ati inchis. Este normal ca in felul acesta nu va pastrati prioritatea la telefon, daca ati suna acum si ati sta in telefon cat este nevoie atunci v-ar fi preluat apelul fara sa fie nevoie sa sunati de 100 de ori.
            Nu vad ce legatura are curentul cu Digi. Curentul este indispensabil, pe cand serviciile Digi nu sunt indispensabile.

    • Va recomand sa va asigurati ca sunt introduse cablurile cum trebuie in telefon si receptor iar daca problema este aceeasi sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Baia Mare (deranjamente) pentru a face o sesizare in acest sens.

    • Am verificat in amanunt si in Baia Mare este o avarie generala care afecteaza serviciile Digi de cateva ore, este posibil ca problema dvs sa fie cauzata de aceasta avarie. Totusi, pentru o confirmare puteti sa-i contactati pe cei de la Digi.

    • Buna ziua, noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Desi cei de la Digi au avarii pe partea de telefonie mobila in mai multe zone din tara, nu stiu sa aiba o avarie generala in Rasnov. Nu aveti deloc semnal pe telefoane?

    • Am verificat in amanunt si se pare ca este o avarie generala in mai multe zone din judetul Brasov care afecteaza telefonia si internetul mobil, eventual daca doriti o confirmare ii puteti contacta pe cei de la Digi (deranjamente).

    • Noi nu suntem cei de la Digi, drept urmare pentru a putea incerca sa va ajutam cu aceasta problema trebuie sa ne dati mai multe detalii: in ce sens nu functioneaza, nu aveti semnal, nu puteti suna, etc.?

      • Nu pot folosi cartela sim.
        Nici măcar nu pot primi telefon.
        Nu am semnal deloc.
        Cartela după care am fost portat s-a deteriorat și am primit o nouă cartelă în luna octombrie,sau noiembrie.de atunci nu am folosit cartela,iar acum nu am semnal.,nu pentru că nu am acoperire.

        • Este posibil sa aveti dezactivata acea cartela, va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) pentru verificarea cartelei.

  2. Bună ziua. De câteva zile semnalul este inexistent pe zona satului Rișculița, Comuna Baia de Criș, HD. Când va fi remediată această defecțiune?

  3. Bună ziua. Sunt Negrescu Cornel din Dr.Tr.Severin, str.Carpați nr.61. Au trecut 30 de ore de când nu avem cablu, nici internet. M-am săturat să vă tot sun și să nu știți nimic despre rezolvarea acestei situații. Suntem în oraș, mă întreb cei de la țară pentru ce vă plătesc dacă la oraș nu sunteți capabili să rezolvați. Sper să nu ningă de Crăciun.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Daca ati facut deja sesizare la RCS – RDS Drobeta-Turnu Severin nu prea aveti ce sa faceti decat sa asteptati rezolvarea problemei, intr-adevar problemele sunt din cauza conditiilor meteo nefavorabile, probabil vreo fibra rupta sau un echipament distrus de zapada pe stalp, reteaua de fibra optica nu rezista foarte bine iarna, mai ales daca nu a fost acordata atentie constructiei.

  4. Locuies in italia am contrac cu rds rcsde 10 ani si doresc sa reziliez contractul,nu pot sa merg in România, va rog sa îmi recomandați o alta solutie de reziliere a contractului.

    • In mod normal, rezilierea se poate face doar de catre titular/imputernicit intr-un punct de lucru Digi. Altfel, puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a verifica daca se poate face o exceptie in acest sens, avand in vedere ca nu sunteti in tara.

    • Buna ziua,
      Este posibil sa nu fie in stoc modelul respectiv de telefon, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi si sa faceti o sesizare pentru urgentarea livrarii telefonului.

  5. Defecțiune tv.si net de la ra 6. Acum 2 săptămâni defecțiune ….acum o lună defecțiune…sunt abonata la internet de la sfarsitul lunii septembrie. De atunci si pana acum cred ca au fost vreo 4-5 defectiuni. Dezastru total. Calitatea serviciilor lasa de dorit. De ce trebuie sa platesc un abonament linar pentru niste servicii deplorabile ?

    • Daca problema nu este rezolvata in maxim 48 de ore de la inregistrarea sesizarii, puteti solicita reducerea facturii pe perioada nefunctionarii serviciilor. In ce localitate aveti aceste probleme?

  6. Nu avem avem semnal in zona Taut Bihor de dimineata , cand se va rezolva
    Nu functioneaza televiziunea semnalul la telefon este redus ,de azi dimineata de la ora 10:00

    • Nu avem informatii despre o avarie generala in localitatea Taut, Bihor la Digi, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bihor (deranjamente) la numarul 0359400401 si sa faceti o sesizare in care sa detaliati aceasta problema.

    • In acest moment cei de la Digi au avarii generale care afecteaza serviciile mobile (telefonie mobila si internet mobil) in judetele Timis si Caras-Severin. Se lucreaza pentru rezolvare.

    • Cred ca nici Mos Craciun nu o sa poata interveni aici. 🙂
      Cei de la Digi au probleme cu stocul de telefoane in ultimul timp, iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii Digi pentru urgentarea livrarii comenzii.

  7. Doamne Steliana eu platesc de mai bine de 3 ani un abonament pentru a vedea hbo si alte televiziuni care se platesc. Am sunat, am fost la ei iar ei tot timpul imi spun sa suna la un numa de telefon, sun imi zic trebuie sa astept 10 minute si normal at trebui sa-si revina.Evident ca nu a functionat ca am incercat de multe ori. Iar apoi doamna mia spus am sa va trimit pe cineva maine la dumneavoastra. Am stat ca proasta si am asteptat iar. Infine am cam lasato balta dar Acum e cel mai grav. Eu nu locuiesc in tara dar cand vin tot timpul am avut platit. Recunosc poate mai intarziam cu o luna 2 dar tot timpul mi-a platit facturile. Astazi cand am ajuns in tara vad ca nu aveam cablu nici internet. Mam uitat in cutie postala doar un singur pic iar scema era un „Advertisment de plata” pana in luna decembrie/ ziua 7. Ei au scris la Studiul cazului: ” Va aducem la cunostinta ca ati mai fost notificata anterior.” ( Cand daca eu nu mai sunt de 3/4 luni si ei nici macar nu au nr meu de telefon) Le-am scris si eu email. Okay eu platesc factura dar mie cine imi returneaza banii ca sunt mai mult de 200. Astept raspunsul sa vad ce are de spus. ANPC macar mai au o plangere in plus. Uitati-va si la parerea oamenilor de rand cu rand care spun pe fata lucrurilor. Scrieti pe google „pareri rds”.Ah si la fel si mie mi sa facut un alt contract singur fara sa anunt sau sa fiu anuntata.Poate si atunci stiau ca sunt plecata m-au ajutat ei cu o semnatura. O seara placuta! Aveti grija de voi va pup

    • Pentru orice problema tehnica, daca nu este rezolvata intr-un termen de maxim 48 de ore, puteti solicita reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile. In ceea ce priveste notificarile de facturare, facturile se trimit in format fizic sau pe e-mail, aceea este notificarea privind plata facturii, daca nu este achitata factura pana la sfarsitul lunii se pot face deconectari, cum s-au facut si in cazul dvs.
      Cat despre contractul facut fara sa semneze titularul, va recomand sa faceti o sesizare la ei in acest sens si daca nu primiti un raspuns favorabil, sa va adresati la Protectia Consumatorului.
      O seara buna!

  8. Buna ziua! Ma numesc Steliana si sunt abonatul dumneavoastra cod client nr:******. Vreau sa aduc la cunoștința dumneavoastră ca începând de ieri 13 decembrie si nici astăzi 14.. Nu imi functioneaza televiziunea prin cablu si nici internetul. Sper sa remediati problema! Va mulțumesc!

  9. Buna seara
    Avem o problema in legatura cu internetul
    Se misca foarte foarte greu
    Desi sunt cu plata la zii
    Am o mare rugaminte sa se rezolve aceasta problema
    De apropape o luna de zile este asa

  10. buna ziua,am un abonament ptr tel la d-stra,nu mai pot trimite mesaje si deasemenea mi sau sters mesajele din memorie. am schimbat telefonul si acelasi fenomen ,ma ajutati,este adevarat ca nu mai putem vorbi cu italia in cadrul abonamentului ca pina in prezent. cu respect astept un raspuns .pers de leg rosca 0726513437

    • Buna seara,
      In primul rand, noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste problema cu trimiterea mesajelor, ce mesaj de eroare va apare cand incercati sa trimiteti un SMS si ce model de telefon folositi acum?
      In legatura cu minutele incluse in abonament catre Italia, intr-adevar au fost scoase minutele catre destinatiile mobile din Italia, in prezent mai sunt minute incluse doar catre Digi Mobil Italia. Avem si un material publicat separat in privinta acestor modificari.

  11. Buna seara,
    Aveti idee cum se poate ajunge in audienta la un director ceva la rds rcs,pentru probleme vechi si nerelvate pentru care nu ai cu cine dicuta nicaieri???!!!

  12. Am făcut contract pe 2 ani in 2014,in 2016 s-a prelungit automat.In august 2017 am depus o cerere de rezilierea a contractului.pe data de 19 august am semnat contract cu alta firma.acum sunt contactată de la o firmă de recuperare ca am de plata facturi pe lunile august,septembrie,……decembrie 2017.Mentionez ca sunt casnică,diabetica.De ce sa plătesc niste facturi degeaba?????

    • Cand ati facut cererea de reziliere in august 2017, v-a fost confirmat ca s-a reziliat contractul? Ati mai fost contactata de atunci de cei de la RDS? Facturile erau platite si echipamentele predate? Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a verifica exact ce reprezinta facturile restante.

  13. Am făcut portarea nr. tel. 072***** de la Vodafone la DIGI comandând un tel. NOKIA 2.1(450 lei) în data de 21. 11.2018 cu c-da nr.4233563 la pct. de lucru din Sibiu str. Coposu

    și nici acum n-a fost onorată această c-dă !! Drept ptr. care voi anula contractul cu Digi !!
    Rog răspuns urgent !

    • Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa faceti o sesizare pentru a urgenta livrarea telefonului Nokia.

  14. În timpul funcționării televizorul are un zgomot de fond puternic. Aparatura primită de la dumneavoastra este din anul 2012. Deasemenea modemul pentru internet este învechit. Numărul de COD CLIENT este *****. Conexiunea la internet și televiziune este de proastă calitate. Vă rog să-mi rezolvați această problemă, în caz contrar voi rezilia contractul cu dumneavoastra.

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema legata de televiziune, aveti televiziune digitala sau analogica?

  15. Revin cu mesajul de reziliere contract pentru stick internet trimis luna trecuta .Am primit un mesaj pe e-mail prin care eram anuntat ca voi fi contactat de cineva de la dvs.Acest lucru nu s-a intamplat si surpriza nici contractul nu a fost reziliat.Va rog sa faceti acest lucru incepand cu luna noiembrie.Va informez ca nu voi platii facturile pentru internet si daca nu realizati rezilierea voi anunta OPC.Numarul meu de telefon este 072******

    • Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru a rezilia un abonament trebuie sa ajungeti intr-un punct de lucru Digi.

  16. tel fix nu functioneaza la ridicarea receptorului se aude tonul de ocupat…..apoi se formeaza și din nou suna ocupat.De pe mobilul meu am incercat sa sun ,dar nici măcar nu suna.

    • Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Maramures (deranjamente), posibil sa fie un deranjament in retea.

  17. telefonul meu RDS fix nr. 0368.****** , nu mai are ton de trei zile
    Inainte de a dispare tonul , telefonul functiona cu paraziti puternici.
    Locuiesc pe str.Transilvania nr.* , sc. * , ap.* .

    • Verificati sa fie introduse cablurile cum trebuie atat in receptor/telefon cat si in priza aceea de la RDS (daca aveti) si daca sunt in regula, contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Brasov (deranjamente) si faceti o sesizare in acest sens.

  18. Am reanoit abonamentul cu 3 numere optim nelimitat,internet fix de 300 mb/ s si cablu tv care a intrat in viguare la 1 decembrie. Am făcut mai multe sesizări telefonice si la un punct Digi insa nu mi s-a făcut conectarea la internet nici pana la aceasta data. Daca in următoarea săptămână nu mi se face conectarea la internet conform contract voi lua in calcul trecerea la alt operator.

    • In ce data ati semnat pentru instalarea serviciilor de cablu tv si internet fix? Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a urgenta instalarea serviciilor fixe.

  19. Buna ziua. Am achizitionat o tableta LENOVO acum 2 ani si 6 luni .S-a defectat adica s-a stricat placa de baza si nu se mai poate repara. Pot sa va trimit tableta ptr. confirmare,dar dorinta mea este din moment ce nu o mai pot folosi sa nu mai platesc abonamentul.Multumesc.