Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

  1. Buna seara am vb acum o ora cu un operator si problema nu a fost rezolvata , digi prin satelit nu am semnal asa arata pe tv si nu este prima data cand se intampla , dar inainte s-a rezolvat repede acum …. va rog sa interveniti

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Daca ati discutat deja cu un operator presupun ca v-a fost preluata o sesizare pentru rezolvarea problemei.

    • Buna seara,
      In Somcuta Mare a fost astazi o avarie generala insa ar fi trebuit sa se rezolve. Daca inca aveti serviciile nefunctionale, incercati sa reporniti echipamentul (daca aveti un echipament de la RDS sau un router personal) si daca problema este aceeasi, contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Maramures (deranjamente) si faceti o sesizare in acest sens.

    • Buna seara,
      In ce localitate aveti probleme cu semnalul? Pana acum a functionat sau este prima data cand incercati la aceasta adresa? Ati incercat o simpla repornire a telefonului in caz ca este o problema temporara?

  2. Buna seara,
    incepind de ieri conexiunea la internet aproape nu exista.
    Dau conectare, se conecteaza si dupa 2 minute sau mai repede se deconecteaza. Iar dau conectare……… si tot asa de citeva zeci de ori pina ma plictisesc si inchid calculatorul.
    Eu cred ca este o problema de retea exterioara… pe strada… pe oras….

    Sunt din Constanta, strada Ion Adam nr. *

    Daca o rezolvati , va multumesc anticipat……….

    • Buna seara,
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Constanta (deranjamente) si sa faceti o sesizare in care sa detaliati aceasta situatie.

    • Nu asteptati degeaba, uneori trebuie sa asteptati mai mult timp deoarece sunt mai multe apeluri in acelasi timp si trebuie sa asteptati pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelului.

  3. Buna ziua
    Ma numesc Cristian, si locuiesc in Lugoj, pe str. Ceahlaului*, menționez ca de la ora 14 nu am ton la telefonul fix si nici internet.
    Ce se intimpla?

    • Buna ziua,
      In Lugoj nu este in prezent o avarie generala La RDS, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Timis (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.

  4. Am și eu o problema cu cei de la digi am semnat un contract din data de 10.11.2018 și nici pana azi nu au venit sa instaleze și nici nu am fost sunata pt o programare azi iam sunat din nou și leam spus ca dacă maine nu sunt sunata sa vina cineva sa instaleze o sa le fac reclamație.rugămintea mea este sa îmi dați un nr de tel ude pot face reclamati va rog mult.o zi buna

  5. Buna ziua
    Vrem sa anuntam o defecțiune la telefonia fixă , la un număr de 7 abonamente , depe strada Păstrăvului , din sat Cuejdi , comuna Gârcina , judet Neamț
    De trei zile , nici un abonat nu poate folosi telefonia fixa

    • Buna ziua,
      Este posibil sa fie o problema cu echipamentul din sat de unde sunt trase liniile de telefonie fixa, pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Neamt (deranjamente) la numarul 0333400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.

        • Selectati tasta 1 pentru informatii despre un abonament existent iar cand va cere o informatie de identificare, apasati 0 de mai multe ori, robotul va spune ca nu ati selectat niciuna dintre optiunile prezentate si la un moment dat (cred ca dupa ce ati apasat de 3 ori tasta 0) o sa se auda mesajul ca in scurt timp se va face legatura cu un operator.

  6. Este scandalos de 40 de minute incers sa fac o sesizare si doar robotul raspunde , suntem o scara intreaga la un bloc in Bistrita si nu avem semnal la tv de azi noapte si culmea nici nu avem cui sa facem sesizare , este revoltator , Ma numesc Dragos Maria si am abonament la RDS RCS , RUSINE
    ,

    • Probabil este nevoie sa asteptati mai mult timp in telefon (fara sa inchideti pentru a nu va pierde prioritatea in preluarea apelului) din cauza unui numar mai mare de apeluri, oricum au si efectiv personal redus in weekend.
      Daca nu reusiti telefonic puteti face o sesizare online pe site-ul Digi sau pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania, daca aveti un cont Facebook.

  7. buna seara
    am cumparat o cartela sim digi insa telefonul samsung galaxy s4 nu imi vede reteaua LTL/wcdma/gsm
    daca introduc simul de orange imi vede reteaua
    pt reteaua digi i am dat configurare automata dupa primirea unui sms

        • La mod retea apare ce este permis LTE/WCDMA/GSM adica 4G/3G/2G, reprezinta ce suporta telefonul din setari nu ce suporta reteaua cartelei. Mai exact care este problema, daca apare H+ inseamna ca functioneaza internetul 3G cum trebuie.
          Ce va vede, la ce va referiti?

          • cu dimul digi la mod retea apare:
            wcdma/gsm
            numai wcdma
            gsm
            cu simul de orange pe langa acestea 3 mai apare si
            LTE/WCDMA/GSM

          • Ok. Reteaua Digi 4G (LTE) functioneaza pe alte benzi decat reteaua Orange. Nu stiu exact ce model de Samsung Galaxy S4 aveti deoarece au fost oferite mai multe versiuni, insa pentru a functiona reteaua 4G Digi telefonul trebuie sa suporte urmatoarele frecvente:

            4G FDD 2100 MHz banda 1;
            4G TDD 2600 MHz banda 38;

            In plus, sa va asigurati ca aveti activat serviciul 4G pe cartela Digi, pe cartele mai vechi nu era activat by default.

            Daca aveti manualul de utilizare al telefonului puteti verifica daca suporta benzile mentionate mai sus, desi nu cred ca le suporta daca nu va apare sa selectati LTE din setari.

          • Nu poate, sigur foloseste alta frecventa deoarece stiu sigur acest lucru. Modelul I9505 suporta FDD 2100 MHz din cate vad insa nu stiu daca inclusiv banda 1. Pe un alt site vad ca ar suporta banda 1 2100 MHz. Oricum, pentru a va asigura ca functioneaza reteaua 4G Digi trebuie ca telefonul sa fie compatibil atat FDD 2100 MHz banda 1 cat si TDD 2600 MHz banda 38.

  8. Buna seara . Am făcut contract la digi tv cablu și internet pentru o garsoniera . Încă nu am fost sunată pt programare. De o săptămâna sun in fiecare zi pentru chestia asta , și mi sau făcut doar sesizări de urgentă dar tot nimic . Am mare , mare nevoite de tv și internet acum pana de Crăciun , ultima mea șansa mai este luni … va rog frumos ma poate ajuta cineva ?

    • Buna seara,
      Cand ati facut contractul? De obicei asa se intampla in perioada sarbatorilor, toata lumea solicita de urgenta pentru a beneficia de servicii de sarbatori. In ce localitate ati facut contractul? La casa sau la bloc? In afara de a insista cu sesizarile la relatii cu clientii nu prea aveti ce sa faceti.
      Oricum ei sunt acoperiti de contract unde au mentionat un termen foarte mare, de maxim 90 de zile.

  9. SERVICIUL DE INTERNET,DUPA INSTALAREA FIBREI OPTICE A DEVENIT O MARE PROBLEMA CACI CU NOUL ROUTER TOTUL ESTE DE VISE RELE;ESTE ROUTERUL DUMNEAVOASTRA PROBABIL CEL MAI PROST SI IEFTIN DE PE PIATA MONDIALA; rusine rusine rusine cu litere mici caci RUSINE cu litere mari revine altora….
    CORNELIU MIHAITA
    Str Partizanilor nr* ap *

  10. Am 2 receptoare Digi tv satelit cu abonament,din care 1 nu functioneaz de un an de zile,iar celelat de 7 zile.Va rog schimbarea lor de urgenta.Cod client Nr.1355156. Com.Turia,jud. Covasna.Prin telefon n-am putut lua legatura cu Dvs.Sarbatori fericite ! LA multi ani !

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Daca nu reusiti sa luati legatura telefonic cu cei de la DigiTV la numarul 0314004000 atunci puteti face o sesizare online pe site-ul Digi sau pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania daca aveti un cont.
      Sarbatori fericite!

  11. Nu mai merge internetul și televiziunea de o săptămână. Am sunat în fiecare zi la serviciul clienți și de fiecare dată mi-au spus că o să vină o echipă a doua zi. Nu înțeleg de ce mă amână atât. Exista o posibilitate de a lua contact personal cu o echipă de intervenție Digi?

    • Nu aveti aceasta posibilitate din pacate insa intarzierea rezolvarii problemei nu tine de faptul ca cei de la relatii cu clientii nu transmit sesizarea echipelor, problema este din cauza ca au multe sesizari din cauza conditiilor meteo nefavorabile din saptamana aceasta, de regula nu dureaza atat rezolvarea unei probleme.
      Daca doriti puteti solicita reducerea facturii pe perioada cat nu au functionat serviciile.

      • Mulțumesc. Nu am știut de această posibilitate, dar o să solicit asta. In ce privește condițiile meteo, la noi în zona sunt destul de favorabile. Nu a nins mult și s-a dezapezit repede, oricum, nici doamnele de la serviciul clienți nu își explicau întârzierea mai ales că era programată intervenția între orele 10-12 a doua zi.

  12. Buna ziua,
    Mi se pare absurd ca la 26 de zile de la incheierea contractului sa nu pot beneficia de serfici nici azi.Au venit 4 echipe,acelasi raspuns nu avem semnal,nu inteleg e vina mea?In schimb baieti de la tehnic au stat 45 de minute in fata blocului,fara sa rezolve nimic,e foarte greu sa urci 4 etaje in conditiile in care nu exista lift.Cu ce sunt eu vinovata pentru lipsa de profesionalizm de care da dovada personalul companiei?

    • Buna ziua,
      Nu inteleg care este motivul pentru care nu v-au fost instalate serviciile, ori nu aveti semnal ori le e greu sa urce pana la 4? Eu cred ca e de fapt prima varianta, dar va inteleg si nemultumirea dvs. Din pacate nu prea aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, contractual termenul maxim de instalare este de 90 de zile.

  13. Buna ziua !
    Va anunt ca doresc rezilierea comtractului de internet serviciu **** pentru SC **** SRL , str. * * , Tulcea , cod postal *****, incepand cu 01.02.2019 .
    I. LUCHIAN
    Administrator SC ***** SRL
    Tulcea

    • Buna ziua,
      Pentru rezilierea serviciului de internet pe persoana juridica trebuie sa contactati responsabilul de cont. Daca nu aveti datele de contact puteti contacta serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS persoane juridice la numarul 0314006500.

    • Din cauza numarului mare de persoane care suna trebuie sa asteptati mai mult timp la telefon. Altfel puteti face o sesizare online pe site-ul Digi sau pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania.

  14. De sîmbătă 15 decembrie orice nr de telefon formez îmi apare pe ecran Rețeaua mobilă indisponibila. Miercurea trecută 12 .12.2018 la fel toata ziua.Sunt titular contractul Digi din Cluj . Nr contractului este ******.Nr de telefon este 07******.Codul client este *****.Lucrez in Germania si vreau sa vorbesc acasă!IMPOSIBIL DE 5 ZILE!REȚEAUA MOBILĂ INDISPONIBILA SAU NR NU E INREGISTRAT IN REȚEA!
    TOATE FACTURILE DIGI ACHITATE LA TIMP LA CLUJ pe str Pascaly.
    CE SE INTAMPLA?

  15. Poate ne puteți ajuta!
    Suntem de la o Asociație Proprietari (bd Alex Obregia 16, bl 16, sector 4), unde s-a anvelopat blocul! Am făcut 8 sezizari și i-am rugat sa vina sa mute cablurile și tabloul de pe peretele exterior de la parter, în interior, ca să putem termina anveloparea! Nu am primit decât promisiuni! Ne gândeam sa meargă în audiență la vreun șef dl Președinte de bloc! Dar nu știm dacă trebuie programare la sediul central! Mulțumesc

    • In caz ca nu vi s-a rezolvat problema si doriti sa ajungeti in audienta, puteti face o programare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti la 0314004401.

  16. buna ziua locuiesc in timisoara in cartier ronat c.a rosetti 31.de duminica am probleme cu tv si cablu de internet nu merge de loc.am facut o gramada de sesizari la ei la rds dar nimeni nu ma baga in seama ce sa fac?un sfat ceva.

  17. Buna ziua,

    As dori sa aduc la cunostinta dvs modul obraznic de adresare al unui angajat de la punctul de lucru Digi de pe Calea Aradului Timisoara. Nu cunosc numele „domnului” pt ca nu a binevoit sa se prezinte, dar este o rusine pt dvs sa aveti angajati cu asemenea comportamente, care sa va reprezinte. Acest domn mi-a vorbit pe un ton iritat inca de la inceputul discutiei.

    Am cerut rezilierea contractului dupa o perioada de suspendare de 3 luni si, fara sa mi se explice de ce, mi s-a spus ca trebuie sa platesc reconectarea si o luna de abonament.
    Mentionez ca nu sunt deranjata de aceasta plata atata timp cat mi se explica fara ton de cearta, in conditiile in care eu ca si client ma adresez angajatilor dvs in mod civilizat, chiar daca imi exprim o nemultumire.

    Va aduc, de asemenea, la cunostinta, ca urmare a acestor tratamente, ca nu voi mai fi niciodata clientul dvs.

    Cu stima,
    Claudia Kubik

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste atitudinea angajatului puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
      In privinta suspendarea serviciilor, daca aveti perioada contractuala si suspendati serviciile temporar, perioada contractuala este prelungita cu perioada suspendarii serviciilor. Astfel incat, daca erati la limita perioadei contractuale, probabil mai aveti de platit inca o luna de contract fiind prelungita perioada contractuala. Este o presupunere, fara sa stiu exact ce perioada contractuala ati avut, nu pot sa va spun sigur, un raspuns puteti primi telefonic de la relatii clienti Digi.

      • Perioada contractuala a expirat de mult.
        Am platit reconectarea (nu am inteles de ce). Am revenit a doua zi sa platesc si pentru luna imaginara. Mi s-a spus catotusi nu mai trebuie platit pentru o luna , dar ma astept la orice surprize.(A propos, domnul iritat se plictisea, ar pitea in timpul acesta sa urmeze un curs privind comunicarea cu clientii si nu numai).

        Va multumesc f mult pt raspuns si va doresc sarbatori fericite!

        • Sa insistati sa discutati la relatii cu clientii daca va este spus ca trebuie sa platiti deoarece acea taxa nu exista pentru reconectarea dupa suspendare la cerere.
          Sarbatori fericite!

  18. Buna ziua
    Sunt client de cablu TV, cont *****
    Am reclamat sambata 15.12.2018, deranjament la cablu
    Nici pana in prezent nu s-a rezolvat
    Am solicitat reziliere contract pe numele *****
    S-a acceptat cu 01.02.2019
    Astept raspuns pe adresa de gmail *****
    Va multumesc pentru intelegere !

    • Buna ziua,
      In ce localitate aveti probleme cu televiziunea prin cablu? Va recomand sa insistati cu sesizarile pentru urgentarea problemei, daca doriti puteti face si o sesizare pentru reducerea facturii pe perioada acestor zile cat nu au functionat serviciile Digi.
      Cat despre reziliere, probabil s-a acceptat cu acea data deoarece aveti perioada contractuala pana atunci. Ce vi s-a spus la sediu?

  19. Timisoara str iuliu maniu * nu am tv si net de 5zile,la telefon spune că va repara in scurt timp am sa fac reclamație la Ancom .,oricum am facut cerere de debransare si nu am sa mai plătesc nimic

    • Va recomand sa insistati cu sesizarile pentru a urgenta rezolvarea problemei, de regula nu dureaza atat solutionarea problemelor insa au avut intarzieri din cauza conditiilor meteo nefavorabile. Puteti face si o sesizare pentru reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile.

    • Noi nu suntem cei de la RCS – RDS deci nu putem rezolva problema aceasta.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Targu Jiu (deranjamente) si sa faceti o sesizare urmand sa ajunga o echipa de interventii.

  20. Buna ziua ! Acum doua săptămâni am făcut contract cu Digi pt internet , televiziune și curent .Agentul cu care am făcut contractul a spus că în trei patru zile vin colegii și montează aparatura dar nu au venit ,am sunat la Digi și au zis că o să fiu contactat cat de curând ,adică au sunat in cinci zile pt programare .Am rămas acasă de la serviciu sa aștept echipa care nu a mai venit ,am sunat din nou la Digi explicând situația doamnei aceasta minte cu nerușinare că am fost sunat și nu am răspuns și trebuie să fac alta programare care mai durează inca o săptămână apoi urmează o zi buna și închide telefonul 👿👿👿.Sun iar și colega ei spune că nu am fost sunat și trebuie reprogramare adică alta zi pierduta .servicii de tot ………,sper sa rezolve până la anul că mai este puțin și plătesc abonamentul și nu am nimic 😂😂

    • Buna ziua,
      In primul rand, pana nu sunt instalate serviciile nu platiti nimic. Facturarea incepe de la instalarea serviciilor nu de la semnarea contractului.
      In al doilea rand, nu trebuia sa vi se spuna de la inceput 3 zile, deoarece instalarea la Digi poate dura mai mult de obicei.

  21. Buna ziua! Solicit ajutorul d.vs. In prezent, sunt abonatul companiei fantoma UPC. Serviciile acestei companii sunt execrabile, de trei zile nu am nici semnal tv nici net. Raspunsul lor – avarie in sectoarele 2, 3, 4, din cauza conditiilor meteo. Intentionez sa devin abonatul D.vs. Cum trebuie sa procedez? Thadeus Trusca, Bucuresti, str. Mosoaia nr. 39, sect. 4. Multumesc,

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Cei de la UPC au avarie in Sector 3 de cand ma stiu 🙂
      Pentru a va abona la serviciile Digi va recomand sa ajungeti intr-un punct de lucru Digi, agentii comerciali din sedii sunt destul de bine pregatiti si va vor oferi toate informatiile, urmand sa semnati contractul daca sunteti de acord.

  22. Bunadimineata va transmit acest mesaj an numele sotului ****,care este titularul contractului***** cu un cod de client *****Mentionez ca eri18.12 2018 am mers la sediul caseriei Petre Tutea din mun iasi si am anchis accesul la un stik net din nefericire doamna de la ghiseu ne.a anchis si accesul la internet va rog sa ne clarificati aceasta situatie pentru a avea acces la internet

    • Buna dimineata, pentru aceasta problema va recomand sa ajungeti (preferabil impreuna cu titularul contractului) in punctul comercial. Sau puteti suna inainte la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, poate este o problema tehnica si nu v-a fost inchis abonamentul de internet fix.

      • Bunadimineata cer scuze pentru deranj ma numesc **** domiciliat an mun iasi str sf Vasile nr * avand un cod de client **** mentionez ca de aproximativ doua saptamani semnalul internet sa diminuat si nul mai puteam utiliza ,am solicitat de la compania dv un router gigabit care mi sa livrat Eri am tot sunat la 0332400401si am solicitat sa vina un specialist pentru a.mi configura routeru Mi sau stabilit diferite intervale orare dar an final au zis ca sunt foarte multe urgente si vor veni astazi la prima ora nu stiu de ce sunt evitat an halul acesta tinand cont ca de doua saptamani nu beneficiez de internet cazul meu nu este o urgenta?va rog sa ma ajutati an aceasta chestiune

  23. Buna seara! Am si eu o problema cu internetul de persista de cateva zile. Router ul se deconecteaza si reconecteaza la internet singur, dupa un timp. Am resetat router ul, dar fara succes.

  24. De ce nu imi merge internetu iar? Mi se aprinde beculetu rosu adica la los
    Pe ziua de azi o sa mil faca ca am mare nevoie de internet
    Si nu imi.merge nici televizoru imi spune lipsa semnal

    • Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Pitesti (deranjamente) la acelasi numar 0348400401, probabil este aceeasi problema ca data trecuta. Cand se aprinde ledul LOS inseamna ca nu aveti semnal pe fibra, este o problema pana in locuinta dvs. Avand in vedere ca recent a fost o avarie in zona e posibil sa aveti internetul tras dintr-un echipament mai problematic si motivul nefunctionarii sa fie acelasi.

    • In ce localitate aveti probleme cu serviciile Digi? Daca se aprinde ledul LOS pe echipamentul Digi inseamna ca nu este lumina pe fibra optica, problema este pana in echipament oricum.

  25. buna ziua am facut mai multe sesizari la dumneavoastra in legatura cu internetul si cablu nu am de 3trei zile mi s-a solicitat in fiecare zi sa raman acasa ca v-a veni sa remedieze azi la ultima sesizare am fost programata pentru 20 12 2018 fapt care ma determina sa reziliem tot contractul . lucrez de acasa si am nevoie de internet cred ca mai sunt si alte firme mult mai active decat dumneavoastra.adresa targu jiu str.vulcan nr.*

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Daca nu vi s-a rezolvat problema in maxim 48 de ore puteti cere reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile.
      Pentru urgentare trebuie sa insistati cu sesizarile, din cauza conditiilor meteo nefavorabile din ultimele zile au atat intarzieri la sesizari cat si avarii majore.

        • iti las un link, tu nu trebuie sa schimbi numele cum face acolo, doar parola pui una care sa o tii minte, trebuie sa ai datele pornite si sa ai grija cati giga ai sa nu faci cost daca ai abonament.Dupa ce ai facut setarile astea pe telefon te duci la laptop in bara jos unde ai iconita de wifi si apesi pe numele telefonuli si bagi parola pe care ai puso la telefon pentru hotspot.
          youtube.com/watch?v=fAWRLG3xP24

  26. Cei de la Digi au avarii tehnice majore care afecteaza semnalul de telefonie mobila si internet mobil in judetele Caras Severin, Brasov, Arad, Hunedoara, Timis, Mehedinti, Bihor, Arges, Gorj, Valcea.
    Daca aveti probleme cu telefonia mobila in aceste localitati va recomand sa asteptati rezolvarea problemelor, eventual puteti incerca repornirea telefonului din cand in cand, in cazul in care problema este rezolvata si nu se inregistreaza automat in retea.

  27. Buna seara. Sunt din Drobeta Turnu Severin. Am probleme cu semnalul la tv de trei zile. Ieri dupa 20 de minute de “ cearta” cu robotul m-a preluat la 11,24 un operator care mi-a promis ca intre 17,00 si 19,00 voi fi contactat de un angajat. Nu m-a contactat nimeni. Azi am sunat din nou. Am reusit sa vorbesc cu un operator dupa 30 de minute de asculat muzica si un robot. Mi s-a promis ca intre 13,00 si 15,00 vii fi contactat de un angajat pentru remedierea problemei. Este ora 16,45 si nu m-a contactat nimeni. Spuneti-mi cum sa procedez sa-i “ induplec” sa-mi rezolve problema. Pentru aceasta atitudine sigur la terminarea contrctului nu il voi mai prelungi. Multumesc.

    • Buna seara,
      Atat problemele tehnice cat si intarzierile apar din cauza conditiilor meteo nefavorabile de zilele trecute. Din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, termenul maxim de rezolvare al problemelor este de maxim 48 de ore in reteaua RCS – RDS.