Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

    • Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Timisoara (deranjamente) la numarul 0356400401.

  1. N-am avut niciodată probleme deosebite cu operatorii dar azi au întrecut măsura indiferenței și a bunului simț. Probabil din cauza numeroaselor reclamații pe care această firmă le primește din partea populației, mai nou operatorii se fac că nu aud vocea clienților și le doresc o zi plăcută. Până acum am fost plăcut impresionat de amabilitatea acestor indivizi însă acum au o atitudine care nu face cinste RDS. Să le fie rușine!

  2. Buna ziua!
    Ca urmare a mai multor sesizari cu privire la functionarea a unei antene de telefonie mobila in * str. * nr. * , va rugam, a ne transmite urgent buletinul de masuratori a campului electromagnetic cat si referatul tehnic de interpretare a buletinului emis de catre ******. Va multumim!

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam Digi, doar oferim informatii.
      Va recomand sa ii contactati pe cei de la relatii cu clientii pentru a face o sesizare in acest sens.

  3. Cat durează sa primesc un tel care nu este pe stoc in magazinele din constanța.S-a dat comanda si urmeaza sa astept.Dar nu au știut sa-mi dea un termen.

    • In jur de 3-4 saptamani depinde cand sa facut comanda la inceput de luna sau spre sfarsit. Veti primi un sms sau un telefon atunci cand ajunge telefonul comandat in localitatea dvs. Unde ati facut comanda in magazin sau online?

      • Comanda s-a făcut ieri in magazin cu condiția să ajungă până pe data 2 august.Ma gandesc ca de la București până în Constanța un curier nu face mai mult de două zile. De ce 3-4 saptamani?Este vorba de un tel Huawei Y 6.

        • Nu are legatura cu transportul de la Bucuresti la Constanta, Digi nu este producator sa aiba mii de telefoane intr-un depozit din Bucuresti. Ei fac comanda la producator si aprovizioneaza stocul de echipamente pentru fiecare filiala, in functie de cerere, oferta, etc.

          • Bănuiesc că nu e nici o sansa sa ajungă pana pe 2.Măcar să stiu sa fac portare la Vodafone sau Orange ca macar acolo sunt pe stoc.Ma intreba la sf sau inceput de lună. Are vreo importanta?

          • Nu putem stii daca va ajunge sau nu pana pe 2, din moment ce nu stiu nici ei cu atat mai putin putem stii noi.
            Insa, va recomand sa faceti o sesizare la RDS pentru a urgenta livrarea telefonului daca este urgent.

    • Fiecare situatie trebuie tratata diferit deoarece nu au legatura una cu alta.
      Dati mai multe detalii, daca folositi router, ce verificari ati facut pana acum, ce viteza aveti, daca ati facut sesizare la ei pana acum, etc.

  4. Internet foarte prost abia se incarca chiar si pe telefon ce sa mai vorbesc de smart tv.daca nu se remediaza in cel mai scurt timp reziliez contractul.

    • Va referiti la internet wifi sau date mobile? Daca este internet wifi, aveti un router personal sau un echipament wifi de la RCS – RDS? Ati incercat repornirea routerului?

  5. De azi dimineata nu am acces la internet, telefon fix si TV. La fel si vecinul meu. Rog remedoiati defectul. Multumesc anticipat, adresa str, * nr *, ap. *

  6. Lipsa semnal TV și internet fix. Constanța str. * nr. * la ne tel 0341400401 se comunica ca este avarie. Dorim sa știm când remediați aceasta problema și de-asemenea dacă aceasta zi cine o decontează. Este nevoie sa sunam la protecția consumatorului?

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Inteleg ca ati sunat la relatii cu clientii, acolo ati intrebat de un termen estimativ? Daca da, vi s-a oferit? Daca nu, atunci inseamna ca nu au un termen estimativ si trebuie sa asteptati rezolvarea problemei.
      Termenul maxim de rezolvare al problemelor tehnice in reteaua RCS – RDS, conform contractului, este de maxim 48 de ore. Daca acest termen este depasit puteti solicita reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile si puteti anunta Protectia Consumatorului pentru urgentare.

  7. Sunt Scrobuț Petru Alexandru, domiciliat în Oradea, str. * nr.*, bl.*, ap.*. Vă informez că din data de 19.iul.2019 nu mai funcționează internetul.

    • Nu este anuntata nicio avarie generala in Constanta in acest moment, va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Constanta (deranjamente) la numarul 0341400401 si sa faceti o sesizare pentru aceasta problema.

  8. Client ***** , Pascani , str. * , nr * , bl * sc * , ap * , jud Iasi , .
    Nu am internet fix de ieri dupa-amiaza ( 19 Iulie a.c ). Daca nu se rezolva urgent , Luni 22.07 , fac abonament la Nextgen care are sediul la 2 pasi de casa ! Pe aia pot sa-i sun direct prin Telekom cu nr local , nu ma plimba robotul prin 100 de meniuri , sper ca vorbesc romaneste , dar stiu si ceva ungureste

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa sunati la relatii cu clientii RDS Iasi (deranjamente) la numarul 0332400401 si sa faceti o sesiare in acest sens.

    • Buna ziua,
      Prin ce modalitati ati achitat factura?
      Sunati la relatii cu clientii si solicitati reconectarea pe motiv ca ati platit factura, va vor reconecta manual serviciile si in maxim o ora ar trebui sa aveti serviciile functionale.

    • Sunati la NR 031 400 77 77 de pe un alt telefon dati datele de pe chitanta si nr de telefon cel, care este inchis si in 10 minute va functiona acel nr.

    • Sunati de pe un alt telefon la nr Relatii Clientii daca dvs sunteti titularul contractului si le dati nr de telefon pierdut si vor suspenda nr. Puteti sa va duceti sa va recuperati nr intr-un magazin digi de luni- vineri ( 09-18) sambata (09-13) NR Relatii Clientii 03 xx 400 401 ( x reprezinta codul judetului dvs)

    • Pentru a bloca un numar de telefon poate suna titularul contractului la relatii cu clientii Digi Mobil la numarul 0314007777, este un numar non stop.

    • Prin ce modalitate ati achitat factura? Posibil sa fi fost inregistrata plata cu intarziere sau sa nu fi fost inregistrata pana in acest moment.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru verificarea situatiei financiare.
      Tot ei vor reconecta serviciul de telefonie in maxim o ora.

    • Buna dimineata,
      Ieri au fost mai multe avarii tehnice in judetul Timis, posibil ca una din aceste avarii sa va afecteze si pe dvs. Va recomand sa dati un telefon la relatii cu clientii RCS – RDS Timis (deranjamente) la numarul 0356400401 pentru a verifica exact ce se intampla.

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Puteti detalia de ce aveti aceasta parere despre RDS si ce alta companie considerati mai buna pe partea de internet?

    • In prezent este o avarie majora in Iasi care afecteaza toate serviciile furnizate de catre Digi, problema este verificata de catre tehnicienii Digi si avand in vedere ca este o problema generala in Iasi, nu ar trebui sa dureze mult remedierea.
      Va recomand sa asteptati rezolvarea problemei.

      • De ceva timp (mai exact, de când au pus acea minunata fibra optica) internetul merge prost tare. Iar astăzi am avut “surpriza” sa nu mai meargă deloc (Iasi, zona Nicolina). Prețurile pentru serviciile voastre sunt exagerat de mari comparativ cu concurenta, însă serviciile oferite lasă de dorit de multă vreme încoace. Tot am sperat ca veți face ceva in privința asta…Însă așteptam sa remediati mai repede problema cu internetul.

        • Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
          In prezent este o avarie generala in Iasi care afecteaza toate serviciile RDS. Problema este in curs de remediere.
          In ceea ce priveste preturile practicate de catre RDS sunt curios totusi de ce considerati ca sunt exagerat de mari comparativ cu concurenta. Puteti detalia? Eu din cate stiu, Digi sta destul de bine cu preturile abonamentelor fata de alti operatori.

  9. buna ziua,
    va rog sa imi spuneti cand remediati conexiune cu internetul af. cod client de mai sus din str.* nr *, et.*, biroul 1.
    mentionez ca ieri a venit o echipa de la dvstra care nu a rezolvat nimic urmand(dupa spusele dansilor0 sa vina astazi inca o echipa sa remedieze defectiunea

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS persoane juridice la numarul 0314006500.

  10. Buna ziua! Am facut o sesizare la un centru din Str Drumul Taberei Nr 82, sambata 06.07. 19; asteptam un raspuns de la dep. financiar!!??? dret raspuns , azi 16.07.19 , mi-ati oprit semnalul!!!???, desi eu ca abonat cu contract in vigoare, mi-am platit abonamentul la zi! Mai mult am sunat pe nr. de la reclamatii si nu mi-a raspuns nimeni pret de 21 de minute! In aceasta situatie voi apela la justitie si presa! ILIE GHEORGHE Str. Copacului nr. *, sector 6, Bucuresti

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      De regula problemele de natura financiara pot dura mai mult.
      Daca nu reusiti sa sunati la ei pentru a urgenta rezolvarea problemei, puteti face o sesizare pe pagina oficiala Facebook Digi Romania, daca aveti un cont Facebook. Altfel, sunati la 0314004414 si asteptati la telefon fara sa inchideti pana va este preluat apelul.

  11. Ma numesc Porojan Gheorghe,domiciliat in Alexandria str cuza voda bl * sc * ap *,jud Tr,la data de 20 mai 2019,am facut sesizarea inregistrata cu nr.***** in care semnalam faptul ca la adresa sat Beiu com Storobaneasa jud Tr,unde locuiesc de fapt nu am semnal la telefon decat f slab si in doar 1-2 locuri in curtea casei,in interior,deloc. Mi s-a spus ca o sa vina cineva sa constate deranjamentul dar desi au trecut aproape 2 luni nu s-a intamplat acest lucru.A devenit aproape imposibil sa mai comunic telefonic cu cineva desi platesc abonamentul integral si in fiecare luna.Nu inteleg acest comportament al companiei dvs fata de abonati si sunt determinat sa fac toate diligentele pentru remedierea situatiei.Pana la rezilierea contractului pe cae o preconizez ca ultima masura,imi rezerv dreptul de a ma adresa la OPC intrucat partea dvs nu respecta obiectul contractului si anume ,furnizarea de servicii la standarde normale. Astept o reactie din partea dvs cu speranta ca problema va avea o rezolvare pozitiva.

  12. Cea mai proastă organizare: contractez un nou pachet de servicii la RCS iar după 25 de zile de așteptare mi se comunică că termenul este de 90 de zile.alooo în era tehnologiei cum să aștepți atât mai ales că sunt abonat vechi fără restanțe la RCS .sunteți depășiți de situație sau este dezinteres.ca să nu msi zic că antenele au cel mai prost semnal în zona rurală.vai de voi ,vă bateți jac de noi pe banii noștrii…..

    • Se cableaza in draci in anumite zone, se iau echipe din judetele invecinate parerea mea cred ,ca sunt depasiti de situatie. Cred ca pana la finalul anului vor ajunge usor la 6-7 milioane de abonati au acum vreo 4.

  13. Buna ziua
    Doresc sa mentionez de la bun început că nu imi este in caracter in a face sesizări negative de această dată chiar ma simt obligat

  14. Sunt abonatul Florea Elena din Galati,Bl:Dunărea ,Nr:** bl d*; sc:*et:*; apt:** ,va rog frumos sa ma ajutati ca nu sunt in tara 3 luni si vreau sa fiu scăzut de la abonament,va multumesc.

    • Acest sait nu reprezinta digi ci ofera informatii. Puneti pe cineva apropiat dvs sa sune la relatii clientii, sau sunati dvs si discutati cu un operator call central. NR este 0336 400 401 Galati

    • Pentru a solicita suspendarea contractului pe 3 luni trebuie sa ajunga titularul contractului intr-un punct de lucru Digi.
      Altfel, dupa ce va fi depasita data scadenta a primei facturi neachitate, serviciile se vor suspenda pentru neplata si nu se vor mai emite facturi. In principiu nu este o problema, singura taxa de reconectare este pentru televiziune in valoare de 15 lei, alte penalizari nu se percep. Ulterior, cand va intoarceti in tara, platiti factura restanta si totul revine la normal.

  15. Buna ziua sunt abonat la digi de peste 10 ani am 3 telefoane pe abonament .In toate retelele dupa 2 ani de abonament primesti un telefon gratuit dar aici nimic .Asi vrea sa stiu eu nu am dreptul la un telefon gratuit .Multumesc

    • Acest sait nu reprezinta digi ci ofera informatii. Fiecare companie cu marketingul ei. Din cate stiu ofera si digi niste bonusuri in functie de ani de vechime in reteaua lor de cate servicii aveti luate de la ei, dar aveti dreptate nu dau telefoane gratis. Cate servicii aveti la digi? (tv, internet fix, mobil, si digi energi) conteaza si lucrul acesta.

  16. La ce comentarii cu cate nemultumiri sunt numai aici,unde am intrat pur intamplator,ce concluzie sa mai trag?Am zis ca derapajul angajatilor de la contracte a fost singular dar vad ca neseriozitatea e generalizata la intregul nivel national Rcs Rds….caca maca de firma

  17. Nu mai oferiti informatii…..Intentia dvs e buna in fond numai ca firma ptr care oferiti aceste informatii este cea mai neserioasa din toate punctele de vedere.De 8 zile solicit deranjament ptr internet….deci:cine ma despagubeste ptr aceste zile lipsa a semnalului?

    • Vi sa inregistrat solicitarea de catre departamentul call central? Stati pe fir pana ce va va prelua un operator si va va da un nr de inregistrare pentru deranjamentul dvs. Cele 8 zile de nefunctionare a serviciului de internet vor fi scazute pe factura dvs. Nr deranjamente este 03xx 400 401 ( x reprezinta codul judetului dvs)

  18. Numele este Alexandru,administrator al SC ***** SRL si solicit de la dvs. interventia unei echipe pt.ramificarea unei linii de internet.

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Daca doriti sa vi se traga o noua linie de internet va recomand sa luati legatura cu cei de la relatii cu clientii RDS la numarul 0314006500.

  19. A batut vantul si pentru str nuferilor din lugoj este absolut ,,NORMAL,, sa nu mai fie semnal la tv.grija noastra este sa platim facturile , a dvs. care este? Saptamana trecuta nu am avut semnal pentru ca a fost prea cald

  20. buna ziua avem si noi o problema cum putem sa ion legatura cu dumne voastra
    Am vorbit cu cineva de la dumnea voastre si mea spus ca ora buna cineva se verifice rutarul ca numai merge si nici televizorului nu se vede

    • Buna ziua,
      Daca ati luat legatura deja cu cineva de la RDS, atunci trebuie sa asteptati rezolvarea problemei.
      Noi nu suntem de la RDS, doar oferim informatii.

  21. Buna ziua
    Am facut o multime de sesizari in legătura cu televiziunea și întreruperi frecvente de internet
    O echipa trebuia sa se deplaseze astăzi între orele 10 h- 12h
    Nu a ajuns nimeni
    Pierdem mult timp la telefon pana reușim sa vorbim cu un operator, care, in afara de a-și cere scuze, nu poate sa facă nimic
    Am fost blocați astăzi toată ziua acasă in speranța ca vor ajunge intr-un final
    Mi S-a spus ca ne vor contacta telefonic pentru a ne da un răspuns mai exact
    Pana acum nici un semn…
    Multă neseriozitate
    Multă minciuna și bătaie de joc la adresa clienților

    • Buna ziua,
      Daca ati facut sesizare deja telefonic la relatii cu clientii Digi degeaba mai faceti si online, parerea mea. Ideea e ca in weekend au personal redus, de unde vin si intarzierile. In afara de a insista cu sesizarile nu aveti ce sa faceti, termenul maxim de rezolvare al problemelor este de 48 de ore.