Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

  1. Cea mai mare teapa de la digi ?? Trecind prin Macedonia cu datele celulare inchise, la ieșire din țara am primit mesaj. Ca am terminat datele celulare și am de plătit 50 de euro ??? Cu datele celulare închise

    • Nu te pot contrazice cat timp nu am acces la telefonul respectiv insa din cate stiu, fiind datele celulare oprite nu ar trebui sa se faca trafic. Poti verifica desfasuratorul cand se va emite.

  2. Ma numesc Cardan Zaharie din Oradea, str. *, nr. *, bl. *, sc. *, ap. * si sunt abonat la serviciul tv cablu.
    Incepand de aseara, unul dintre decodoare (am doua functionale) nu mai citaste o parte din programe (ex. Digi 24, etc.)
    Va rog sa ma ajutati.
    Multumesc!
    O zi buna!

    • Noi nu reprezentam niciun operator, doar oferim informatii.
      Va recomand sa luati legatura telefonic cu cei de la relatii cu clientii pentru a anula sesizarea.

    • Buna ziua,
      Cei de la Digi doar comercializeaza aceste echipamente, nu ofera service pentru ele. Ar trebui sa aveti certificatul de garantie al televizorului in care este mentionat ce trebuie sa faceti in caz ca aveti probleme cu televizorul.

  3. Sunt abonatul dumneavoastră(cod client ******). Am achiziționat un tv. Samsung model UE40M6172U, versiunea 01. Doresc sa primesc de la dv. un card Smart cam C+HD care sa fie combatibil cu televizorul mai sus-menționat și acesta sa fie închiriat, cu plata lunară a abonamentului. Doresc ca acesta sa fie transmis prin curier, deoarece puncte Digi sunt in Ploiesti, respectiv Bușteni, care sunt la distanță de reședința mea.

  4. Sunt abonatul dumneavoastră(cod client 1*****). Am achiziționat un tv. Samsung model UE40M6172U, versiunea 01. Doresc sa primesc de la dv. un card Smart cam C+HD care sa fie combatibil cu televizorul mai sus-menționat și acesta sa fie închiriat, cu plata lunară a abonamentului. Doresc ca acesta sa fie transmis prin curier, deoarece puncte Digi sunt in Ploiesti, respectiv Bușteni, care sunt la distanță de reședința mea.

    • Aici doar se ofera informatii. Comanda pentru cam se face de catre titular ori online pe saitul digi. ro ori intr-un magazin digi ori sunand la relatii clientii digi 03xx 400 401. X este codul judetului. primul Cam este gratuit de la al doi-lea cam se percepe o chirie de 5 lei pe luna, se pot lua 5 camuri pe un abonament.

    • Daca televizorul suporta cartele CI+, atunci ar trebui sa va functioneze smart cam-ul Digi. Puteti face o comanda online pe site-ul Digi sau telefonic la relatii cu clientii Digi Prahova la numarul 0344400414, nu stiu sigur daca se poate livra prin curier cartela insa puteti intreba.

    • Buna ziua,
      Aveti un echipament de la RCS – RDS sau un router personal? Daca da, ati incercat sa le reporniti?
      La relatii cu clientii RCS – RDS Bacau (deranjamente) ati facut o sesizare? Aveti numarul de telefon in articol, mai sus.

  5. Din totdeauna am achitat facturile către DV.personal.AM TRIMIS DOCUMEN5ATIE LA BUCURESTI ..DAR NICI UN REZULTAT…FIUL MEU.
    ARE GRAVE PROBLEME PSIHICE SI FARA VENIT…NU E RESPONSABIL–AM DOVEZI…CUMPAR TELEFOANE si le vinde.drept urmare ..pt.a se putea respecta..contractul.acceptati pînă nu e prea tîrziu schimbarea numelui..
    Ca va lua TELEFOANE cîte i-I dati…si nu va plati nimic…dacă nu se oprește aici…nici eu nu mai pot salva această situație.

    • In mod normal, daca nu a platit facturile, pe acelasi CNP nu se mai face un alt contract.
      Pentru a prelua un contract este necesar sa ajungeti atat dvs cat si titularul curent intr-un punct de lucru Digi.
      Fiind o situatie speciala, va recomand sa insistati cu sesizarile la Digi, nu stiu cum trebuie procedat in acest caz.

  6. Ma numesc Iordan Marieana din Galati.In data de 19.07 2919 a facut o sesizare deoarece nu mai aveam semnal tv.am venit in sediul igi care este in svara ch mine, am anuntat uar tanarul care a oreluat sesizarea m a sfatuit sa trec pe fibra optica atat pentru tv cat si net. Am facut un nou contract, rugand sa vina cat mai repede deoarece eram in curatenie generala si vroiam sa rezolv.
    In zilele urmatiare a venit o echioa cu un domn foarte ofensat ca lui i s a spus sa instaleze doar net, i am aratat contractul darr nu te puteai intelege. De atunci am facut nenumarate sesizari, am vb si cu colegii din oradea, toate lumea imi spune ca se v a rezolva. In data de 8.08 am facut o sesizare in care solicit rezilierea contractului si neplata serviciilor pe care nu le am avut. La fel, veti fi contactata! Astazi am hotarat ca este ultimul mesaj, eu nu am primit pana acum nici o explicatie, maine ma voi duce sa predau cartela, dar poate imi explicati de ce sediul digi , pe oalier cu mine are fibra optica iar eu care am solicitat, mi s a transmis ca este tras cablul pana in dreptul scarii! Nu mi explic enigma de a nu primi un raspuns clar si profesinist, consider ca e o bataie de joc la adresa unui client, fapt care ma determinat sa ma duc naine sa inchei un contract cu upc

    tv activ.

    • Noi nu suntem de la RDS, doar oferim informatii.
      Daca nu mai sunteti multumita de ei, depuneti o cerere pentru rezilierea contractului, ei sunt obligati sa o aprobe. Insa, sa aveti in vedere ca daca sunteti sub perioada contractuala, veti plati taxe de reziliere.

  7. AM FACUT PORTARE DE LA VODAFONE LA DIGI MOBIL IN 17 07 2O19 NR CONTRACT ***** AM PRIMIT MESAJ DE PORTARE CU DATA 13 08 2O19 INTRE ORELE 9 13 DAR TELEFONUL NU-MI ACCEPTA NICI O CONVORBIRE DECIT IN CAZ DE URGENTA NU AM BENIFICIAT DE NIMIC DAR MI-A VENIT SI FACTURA DE PLATA VA ROG REZOLVATI PROBLEMA DACA NU RENUNT LA TOATE SERVICILE DIGI

    • Ai semnal pe telefon? Telefonul este luat de la digi? Este compatibil 3g? Daca apar doar apeluri de urgenta inseamna ca nu ai semnal. Saitul nu reprezinta digi ofera doar informatii.

    • Abonamentul putea fi folosit din momentul in care ati semnat pentru el cu cartela Digi, cu numarul temporar, chiar daca portarea nu era finalizata.
      In ceea ce priveste problema dvs, ce model de telefon folositi si in ce localitate?

  8. Buna ziua. Abonat 07******. Nu merge roaming in Grecia. Am facut cautare automata/manual/am pornit/oprit zilnic de cateva ori, in ultimele72 ore. Fara succes. Solicit fie rezolvarea fie rezilierea. Multumesc, astept raspuns.

    • Buna ziua,
      V-a functionat pana acum in afara tarii? Intreb deoarece este nevoie sa activati roamingul pentru a functiona cartela in Grecia. Ati facut acest lucru in prealabil plecarii?

    • Buna ziua,
      V-am mutat comentariul pe articolul dedicat, pe acest articol incercam sa mentinem discutiile la subiect (probleme si sesizari in reteaua RCS – RDS).

  9. Buna ziua ! Nu pot sa va sun deoarece nu mai am credit , dar ma numesc Carmen si aveam ptr astazi o prog intre orele 12/15 ptr verificare internet .Imi pare rau dar s a ivit o problema urgenta si voi pleca din Buc de aceea doresc sa aman vizita ptr cand ma voi intoarce !

    • Buna ziua,
      Nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Daca nu aveti posibilitatea sa sunati, puteti lasa un mesaj pe pagina Facebook Digi Romania.

  10. Buna ziua , am facut si eu o cerere de mutare de adresa , pt tv si internet ,in data de 05 08 2019 din Strada * in strada * nr*,au spus ca ma va contacta telefonic pt programare , am sunat din nou pe data de 10 08 2019 , pt ca nu m a sunat nimeni , au spus ca, mi a bagat cererea la urgenta , astazi suntem in 14 08 2019 si tot nu m a sunat nimeni, stau fara tv si internet de doua saptamani , dar factura pe luna August o sa mi vina de plata integral , cu toate ca de doua saptamani stau fara serviciile lor. CE este de facut tinand cont ca sunt client digi de 17 de ani in acest caz ? sper ca , aici sa primesc un raspuns Va multumesc .

    • Buna ziua,
      Pentru a urgenta instalarea serviciilor la noua adresa nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile la relatii cu clientii.
      De asemenea, abonamentul pe luna august il platiti in continuare la vechea adresa unde serviciile inca sunt functionale, nu il platiti pentru noua adresa.

  11. Mi am cumpărat un tel și de 1 luna de zile nu l am primit!!! Nu se poate așa ceva,sunteți niște mincinoși!!! Nu știu cum va crede lumea,ne păcăliți!!!!

    • Aici doar se ofera informatii, nu reprezinta nimeni digi. Mai suna sa vezi in ce stadiu este comanda ta. Cand va sosi comanda ta vei fi sunata sau vei primi sms pe nr lasat de tine in magazin sau in functie de cum ai plasat comanda( online sau magazin). Aceasta asteptare poate dura si 3 luni in functie de timpul in care sosesc comenzile de la producatorii de telefoane.

  12. cod client ***** .De cand am reanoit contractul nu m-ai primesc mesaj cu plata facturi , nu am primit factua , nu stiu cat sa platesc.Va rog rezolvati problema.Va multumesc.

    • Acest sait nu reprezinta digi. Pentru a rezolva problema titilarul contractului trebuie sa sune la relatii clientii si sa semnaleze problema. Stati in telefon pana ce veti fi preluat de un operator. NR este; 03 xx 400 401 sau daca aveti dth 03 xx 400 414.( x reprezinta codul judetului.)

  13. Buna ziua, va rog sa ma ajutati intrucat mi s-a defectat risaivarul de la tv. S-a blocat pe un singur canal si nu mai reactioneaza la nimic: sunet, schimbare de canal.

    • Ce aveti antena satelit sau cablu? Ati scos receptorul din priza 2-3 minute si l-ati reintrodus? Daca ati facut acest lucru si nu a avut efect sunati la Relatii cu Clientii. NR este 03xx 400 401 sau daca aveti satelit 0314004000 (x reprexinta codul judetului )

  14. Nr 031****** platit degeaba. In decurs de 1 an venit opetatori de 3 ori si era dezactivat din centrala. Deci platesc degeaba. Am fost in sos Giurgiului sa l scot din abonament, era trecut de ora 18.am cerut facturi nu pot fi date. Deci ne vedem la Mediator, RDS sa mi restituiti plata facuta fara servicii efectuate.

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii. Ce v-a fost comunicat de la relatii cu clientii, abonamentul este inca activ?
      Cand ati cerut rezilierea contractului ce vi s-a spus, de ce aveati nevoie de facturi pentru reziliere?

    • Va recomand sa insistati cu sesizarile pentru rezolvarea problemei.
      De asemenea, daca problema a fost sesizata de 4 zile si nu s-a rezolvat, puteti cere si sa vi se reduca factura pe aceste zile in care nu v-au functionat serviciile RCS – RDS.

  15. Buna ziua, abonamentul este pe numele ****** in Bucuresti. Am mai facut sesizare tel si s-a prezentat i
    Problema veche de separare a culorilor si cu un sunet ca „un chitait”!!!!!!

  16. Nu am primit facturile depeste 3 luni. Am primit mesaj ca factura este de 69 lei in loc de 56lei. De ce? ce s-a intimplat, mai ales ca in per respectiva am fost plecati in vacanta.

    • Buna seara,
      Pentru a verifica situatia financiara si pentru a face o sesizare privind nefunctionarea televiziunii trebuie sa sunati la relatii cu clientii DigiTV la numarul 0314004000.

  17. Buna Seara,
    Am o problema cu cablul Tv ,pestrada: * nr *, posesor contract ***** -Craiova, cablul a fost smuls de un excavator care a trecut pe strada cu cupa ridicată! Cablul este făcut colac in strada și chiar smuls din decodor ! Incerc de Joia trecuta sa iau legatura cu dumneavoastra , dar rețeaua este permanent ocupată !
    Multumesc pt intelegere,

    • Buna seara,
      Pentru aceasta problema va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Craiova (deranjamente) la numarul 0351400401. Trebuie sa asteptati la telefon fara sa inchideti pana va este preluat apelul. Altfel, puteti face o sesizare pe pagina oficiala Facebook Digi Romania.

  18. in ultimele zile internetul meu refuza sa functioneze in princiopal seara si in urma cu 2 zile choar si in timpul zilei . ma gandesc ca ar trebuii sa va fie so rusine daca ati trimis si factura pentru serviciile dumnevoastra de toata jena . prefer sa renunt la contacut acesta pentru ca nu imi aduce nici un avantaj … sper sa rezolvati problemele !

    • Acest sait nu reprezinta digi. O sesizare ati facut? La nr 03xx 400 401 (x reprezinta codul judetului dvs) Stati in telefon cat este nevoie pana va va prelua un operator call center si va va inregistra sesizarea.

  19. buna ziua….am facut si eu aseara o reclamatie ca am probleme cu semnalul la cablu…mi s-a spus ca azi o sa se rezolve si ca o echipa o sa vina azi intre 10 si 12… este ora 12 si nimeni nu a venit iar problema persista…Acesta nu este un mod in care sa va pastrati clientii ..este bataie de joc…eu am pierdut jumatate de zi asteptand sa vina echipa de interventie asa cum mi s-a transmis… daca nu se rezolva rapid o sa renunt la serviciile dumneavoastra care oricum sunt de proasta calitate….ar trebui sa existe mai mult respect si sa respectati ceea ce spuneti.

    • Acest sait nu reprezinta digi , ofera doar informatii. Un deranjament se rezolva in maxim 48 de ore lucratoare. Daca vi s-a comunicat, ca va veni o echipa la sesizare atunci vor veni acel interval orar este estimativ.

  20. Pentru Tv.Arges:
    Stimate Doamne si stimati Domni,doresc sä vä trimet un documentar cu fluviul Esseqguibo din America de Sus,dar nu gäsesc adres Dumneavoasträ de E-mail.
    Deci mi-o puteti trimete ?
    Cu stimä
    N.Fluturel

  21. ref sesizare ******/03.07.2019 si *******/29.07.2019 lipsa semnal in padurisul-frumusani jud calarasi cu care sinteti de acord si trecerea la alta soc comunicatii care poate asigura ce rcs-rds nu poate asigura DE CE SA PLATESC SERVICII PE CARE NU LE PUTETI ASIGURA CONF CONTRACT (REDUCEREA PE O PRIOADA LIMITATA ESTE DATORATA FIDELITATI NU ALTOR SERVICII) ???? NU RASPUNSURI CA CEL : ATI INCHEIAT CONTRACTUL IN BUCURESTI NU LA PADURISUL -UNDE NICI NU AVETI AGENTIE – CONTRACTUL ESTE INCHEIAT PT SEMNAL IN ROMANIA DECI DORESC UN RASPUNS INTELECRUAL SI PERTINENT SI UN DIALOG CU UN REPREZENTANT AL DVS POTENT INTELECTUAL SI TEHNIC NU TEXTE SI PRETEXTE MULTUMESC

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      In ceea ce priveste problema dvs, cei de la Digi si nici o alta firma de telecomunicatii nu poate asigura functionarea serviciilor in toata tara, in orice zona. De aceea, din punct de vedere contractual ei sunt obligati sa asigure functionarea retelei mobile la adresa din contract.
      Va recomand sa insistati cu sesizarile, problemele de semnal se rezolva mai greu la orice operator, daca nu mai sunteti sub perioada contractuala, puteti rezilia contractul si sa migrati catre un alt furnizor.

    • Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Alba (deranjamente) la numarul 0358400401 in care sa reclamati nefunctionarea serviciilor de televiziune si internet.

  22. Buna,
    Nu merge cablu si am sunat la nr relati clienti si mi-a zis ca maine pana la ora 18 vine cineva sa-l repare , e normal sa platesc la timp dar servicile sa fie intarziate ?

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401.

  23. Domnisoara Ozsvath Aranka din Targu Mures cu sediul din Dambu Pietros vorbeste foarte VULNERABIL si urat,cu o scarba enorma sincer ma gadesc sa renunt la serviciile voastre din aceasta cauza,in loc sa mi se explice clar servicile zice ca nu are timp.

    • Daca sunteti nemultumita de atitudinea angajatilor Digi puteti face o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Mures la numarul 0365400401.

    • Acest sait nu reprezinta digi ci ofera informatii. Puteti face o sesizare despre modul cum sa purtat aceasta domnisoara Ozsvath Aranka cu dvs pe pagina de facebook Digi Romania printr-un mesaj privat sau prin e-maill clienti @ rcs-rds .ro

  24. Comentariu mutat pe articolul: Cum urgentam instalarea serviciilor fixe si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta

  25. Sambara si duminica aveti un net de toata jena, youtube, Netfix mi le da afara. Nu stiu dece va mai platesc internetul daca aveti echipamente de doi bani care nu fac fata la orele de varf. Daca nu sunteti instare sa faceti fata solicitarilor de net la orele de varf cat de curand tenunt la serviciile dumneavoastra.

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii. Ati incercat si un test de viteza sa verificati exact ce viteza aveti in acele perioade de varf?