Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Vodafone Romania (@upc.ro @vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2450 COMENTARII

    • Buna ziua,
      UPC are avarii generale privind nefunctionarea serviciilor in Bucuresti, Popesti-Leordeni, Otopeni si Vama Veche. Avand in vedere ca nu au mentionat sectoarele din Bucuresti, inseamna ca sunt afectate multe zone, cel mai probabil fiind si zona dumneavoastra afectata.
      Daca nu se va rezolva in urmatoarele ore, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Bucuresti (deranjamente).

  1. Au fost cei de la UPC si ai constat ca problemele de imahine pe televizoarele sony se rezolva cun filtru hpf 850 . Ei stiu aceasta problema dar au spus ca nu se acorda buget pentru cumpararea acestor filtre si ca sa ma descurc. Am vz ca un filtru de genul costa 5 lei insa nu se gasesc. As lua si 10 numai sa ma bucur de tv uri. Poate ma ajuta cineva.Sunt dezamagit de acest mod de rezolvare a problemei din parte UPC (STIM PROBLEMA DAR ASTA E…)

    • Intr-adevar, este o mare lipsa de profesionalism din partea lor cat timp stiu de solutia unei probleme insa nu exista buget pentru problema respectiva. Castigurile operatorilor de telecomunicatii sunt suficiente incat sa investeasca in infrastructura lor.
      Este mai rau daca nu ai posibilitatea sa te muti la un alt operator.
      Din pacate, tot ceea ce ai putea sa faci este sa insisti la ei cu sesizari si eventual sa te adresezi si la OPC.

  2. Bună ziua ma numesc Stanciu Constantin și as dori să se facă ceva în privința avariilor tot mai dese pe raza com. Mircesti doresc să reziliez contractul di acestă cauză aștept un răspuns cit mai urgent. Multumesc

    • Buna ziua,
      In cazul in care nu mai aveti perioada contractuala puteti sa reziliati contractul. La nivel general UPC are avarii din ce in ce mai dese.

  3. Buna ziua!
    Sunt client UPC nr. contract 1***** si beneficiez de abonamentul MAX la 98 lei card smart inclus si fara serviciu de telefonie.
    Timp de aproape 2 (doi) ani o serie de canale care erau specificate ca fiind disponibile in abonamentul MAX nu le-am receptionat sau erau receptionate aleator si pe perioade scurte de timp.
    Acum doua luni si ceva, trei, am sunat la call center-ul dvs., am expus problema, mi-au rezolvat problema dar factura vine mai mare cu 10 lei, adica 108 lei.
    Din cate imi dau seama, „rezolvarea” a constat in trecerea fara voia mea la o grila / abonament superioara.
    Cu acest lucru eu nu sunt de acord si mentionez ca sunt liber de contract din mai 2018.
    Daca s-a facut trecerea pe alta grila / abonament fara semnatura mea, consider ca s-a facut un abuz si daca nu se rezolva la modul corect si amiabil, imi rezerv dreptul de a actiona in consecinta, inclusiv de a renunta la serviciile dvs.
    Cand operatorul de la call center m-a intrebat daca sunt multumit de rezolvarea problemei am raspuns ca da, sunt multumit, da nu am stiut ca va fi interpretat ca accept pentru alte variante de abonament.
    Mentionez ca la ultima factura am achitat valoarea de pe contractul semnat, adica 98 lei, nu valoarea de 108 lei cat mi-a cerut operatoarea de la ghiseu.
    Telefonul la care pot fi contactat e 074***** iar adresa de mail *******@gmail.com
    Multumesc pentru solicitudine si astept solutionarea dvs.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In cazul dumneavoastra, este necesar sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a verifica exact ce servicii aveti in acea factura de 108 lei. Teoretic, nu ar fi trebuit si nu ar fi normal sa se faca modificarea pachetului fara sa fiti informat exact care sunt conditiile si fara acceptul dumneavoastra.
      Sunati la relatii cu clientii si ei va vor lamuri privind ce servicii ati avut facturate si de ce ati platit atat.

  4. Buna ziua!
    Sunt clientul cu codul 1****** si va aduc la cunostinta ca in zilele 13;14;15;16 – 07.2018, am avut serviciile UPC intrerupte, pentru aceasta cauza, va rog sa tipariti in factura urmatoare scutirea de la plata a zilelor fara furnizare de servicii de care nu am beneficiat. Voi solicita consultanta la Protectia Consumatorului.
    Cu stima Catalina H.

    • Buna ziua,
      Pentru a face o sesizare privind reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC.
      De asemenea, este bine de stiut ca reducerea facturii se face in caz ca serviciile nu au fost functionale timp de 48 de ore (termenul contractual de rezolvare a problemelor tehnice).

    • Sunteti abonat la UPC? In ce localitate aveti probleme cu semnalul tv? Aveti cablu tv sau antena satelit? Daca aveti cablu tv, analogic sau digital?

  5. Dacă nici astăzi nu vedem finala de la cupa mondială la Păulești sunteti niște ticăloși. Am mai avut oprit semnalul 1 zi in urmă cu cca10 zilei, să îndrăzniți sa trimiteți factura la preț întreg.

    • Buna ziua,
      In acest moment UPC nu are anuntata nicio avarie generala privind nefunctionarea serviciilor.
      Mai aveti aceasta problema in acest moment?

  6. Buna ziua. Pe data de 5 Iunie a.c am facut cererea de reziliere a contractului. Nici pana la data prezentei nu am primit vreun raspuns, iar factura pe luna in curs a fost DEJA emisa pe toata luna. Cum e posibil asa ceva ? In ca tara traim ?

  7. Buna ziua!Am un card UPC conectat la un televizor marca LG.Din pacate s-au pierdut canalele tv.Va rog frumos sa ma ajutati sa le reinstalez.Mulțumesc!

  8. De la orele 16.30 nu se poate urmări niciun canal TV, am pierdut finala mica a Campionatului Mondial de fotbal. Pentru mine contează.
    Nu accept ca un robot telefonic al Dvs să mă trimită după țigări, prin procedură complicată în care urmăriți să rămâneți netransparent dar evitând responsabilitatea. În momentul în care contractul meu cu Dvs expiră, nu voi mai încheia un nou contract cu UPC. A-ți pierdut un client vechi pt că sunteți neserioși. Bye.

    • Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Daca nu reusiti sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) telefonic, puteti face o sesizare online pe site-ul UPC sau pe pagina lor de Facebook (daca aveti cont).

  9. Stimaţi domni,

    Mă numesc Rodica C. şi sunt titulara unui contract de furnizare servicii TV cablu în Vărate -neamţ, Str. Codrii de Aramă, nr.*.

    Ieri, în jurul orelor 14:00 în acestă localitate a avut loc o furtună puternică,care a generat întreruperea serviciilor dvs.!

    Rog să remediaţi cât mai rapid defecţiunea, mai ales că suntem în timpul transmisiilor de la CampionatulMondial de fotbal!

    Cu stimă,

    Rodica C.

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema care afecteaza serviciile UPC va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Neamt (deranjamente) si sa faceti o sesizare in care sa mentionati aceste probleme.
      Daca aveti si alte cunostinte/vecini care sa fie abonati UPC, va recomand sa le transmiteti si lor sa faca sesizari, cu cat sunt mai multe cu atat vor incerca urgentarea rezolvarii problemei.

    • La ce operator esti abonat, la UPC?
      Te referi la internet prin cablu sau internet prin wireless?
      Ai un router personal sau connect box de la furnizor?
      In ce localitate ai aceste probleme?

  10. eu platesc …iar voi cam de o luna emiteti in bataie de joc…intreruperi f dese….HALO..un pic de bun simt…..calitatea emisiei e cam de …KKo…..REMEDIATI

    • La ce operator sunteti abonat, la UPC? In ce localitate aveti probleme cu cablul tv?
      Daca e vorba de UPC, se pare ca au intreruperi foarte dese care afecteaza foarte multi clienti, calitatea serviciilor lor a scazut considerabil in ultimele 1-2 luni.

  11. Buna ziua,
    Parintii mei sunt abonati la upc de muuuuuulti ani!!!
    In ultima vreme deranjamentele se tin in lant,cel putin o saptamana pe luna nu le merge televizorul.Cum e posibil asa ceva la o companie atat de renumita cum este upc????
    In momentul de fata nu le merge televizorul!!!!!!!!!!!
    O sa va dau detalii despre datele lor de contact ,in speranta ca problema se va rezolva fara a apela la foruri tutelare mai inalte!!!!
    F. Livius ,Loc. Beclean,Str. Closca ,Nr.* Jud.B-N. Cod client:9*******

    • Buna ziua,
      Din pacate, UPC a inceput sa aiba probleme foarte multe in ultima perioada si de lunga durata. Pentru a sesiza nefunctionarea serviciului de cablu tv va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Bistrita-Nasaud (deranjamente). Tot acolo puteti solicita discount de nefunctionare pe perioada in care nu v-a functionat (avand in vedere ca au fost perioade mai mari de 48 de ore) astfel incat sa va fie redusa factura pe perioada de nefunctionare. In rest nu prea aveti ce face in cazul in care aveti probleme frecvente decat sa va mutati la alt operator daca aveti aceasta varianta in localitatea dumneavoastra.

  12. doresc sa sesizez un deranjament la serviciul de internet de la domiciliu
    Cluj Napoca, str. Nirajului nr.*, bl.*, sc.*, ap.*
    de 2 zile nu functioneaza serv, de internet

    • Buna ziua,
      Ce eroare va apare cand incercati sa va conectati la internet? Aveti un connect box de la UPC? Daca da, ati incercat sa-l reporniti? Folositi router personal? Dati mai multe detalii.

  13. Numele meu este Birlea Sever din Dr.Tr..Severi. In daqta de 09.05.2018 am incheiat cu reprezentantii UPC un contract de cablu TV analog in valoare de 27 lei pe luna, in loc. Iormanesti jud. Gorj, abonament care il platesc corect, fiind la zi cu platile pe mai si iunie. Incepind cu luna aprilie si in prezent UPC ma ameninta , someaza si hartuieste pe telefonul mobil, trimitindu-mi mesaje prin care imi cer sa le platesc abonamentul pentru internet, in conditiile in care eu nu beneficiez de aceste servicii si nici nu am contract in acest sens. Am aflat ca reprezentanti sau salariati ai UPC au intocmit contracte in fals peentrru asemenera serviciu – internet – pe numele de Birlea Ion din aceiasi localitate- persoana inexistenta pe raza acestei localitati.
    Apreciez ca este o mare inselatorie, si excvrocherie din partea unor salariati ai UPC care vort sa aiba contracte fictive , in acest fel fiind apreciati de sefii lor. Urmeaza sa-i dau in judecata si , dupa primirea raspunsului de la protectia cumparatorului Gorj sa reziliez contractul incheiat cu mine peentru cablu TV analog si sa le cer daune interese pentru hartuire. Va rog sa nu mai aveti incredere in aceasta firma, caci nu merita increderea noastra.!

    • Va contacteaza in repetate randuri pentru a plati facturile de pe numele Birlea Ion? Ati incercat sa discutati la serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a clarifica exact ce se intampla?

  14. Bunä Ziua, Mama mea are Probleme cu Televiziune deja de ieri.Sint Client UPC;Problema se aflä in Jud. Arges, Com. Stilpeni,Nu reusesc sä vorbesc cu nimeni…. Cum se procedeazä,cine räspunde de defectiunile tehnice?
    Puteti sä-mi dati un nr. direct de Tel.

  15. Buna ziua,doresc sa aflu cum pot renunta la serviciile UPC,motivul: in momentul cand am semnat contractul mi s-a spus ca abonamentul costa 59 lei iar azi am primit factura total de plata 81 lei, am luat legatura cu un operator si mi-a confirmat ca de fapt contractul este pe 89 lei nicidecum pe 59 lei ,inselatorie pe fata.Unde trebuie sa ma adresez pentrua rezilia acest contract.Sa nu mai spun ca pe fiecare luna cel putin 2 zile este intrerupta emisia ,,,lipsa semnal”

    • Buna dimineata,
      Din pacate nu prea puteti sa dovediti ca v-a fost spusa suma de 59 de lei, important este ceea ce e trecut pe contract. Stiu ca nu suna deloc bine insa aceasta este situatia, trebuie sa fim atenti la ceea ce semnam. Daca este un contract facut la distanta (telefonic sau online) puteti sa-l reziliati in 14 zile.
      Daca este facut in punctul de prezenta UPC sau prin agent de teren, se poate rezilia doar in 24 sau 48 de ore daca nu ma insel.
      Oricum, bine ar fi sa faceti si o reclamatie la UPC prin care sa sesizati ca acel angajat ofera informatii gresite in scopul de a face cat mai multe contracte.

    • Cat despre lipsa semnalului sesizati mereu aceste probleme si puteti cere discount de nefunctionare pe perioada in care nu a functionat daca rezolvarea dureaza mai mult de termenul din contract de 48 de ore.

  16. In cursul anului 2018 au fost facute nenumarate sesizari, in urma carora s-au deplasat la fata locului un numar de 4 echipe.Problema nu a fost nici o data rezolvata . Este vorba de doua numere de telefon atribuite unui singur post telefonic.

    Va rugam sa va insusiti tergiversarea ori neputiinta rezolvarii acestei probleme si sa nu mai facturati pentru un serviciu inexistent.

    • Noi nu reprezentam nicio operator telecom, la ce operator sunteti abonati?
      In cazul in care nu ati beneficiat de servicii din cauza unei probleme tehnice puteti solicita reducerea facturii pe perioada in care ati avut probleme insa asta se face printr-o sesizare la serviciul de relatii cu clientii.

  17. am fost programat telefonic pentru trecerea pe reteaua noua
    mi-am luat liber pentru asta
    rezolvare NU
    scuze NICI ATAT
    reprogramare LIPSA
    Unde_i seriozitatea mult afisata?
    Avem posibilitatea trecerii la alt operator chiar daca am semnat un contract
    Avem noi obligatii dar si UPC are
    Ma numesc D. Serban Costel
    Str.Independentei nr.* Motru
    bl.* sc.* ap.* Gorj

    • Seriozitatea operatorilor este aproape inexistenta cand vine vorba de programari nerespectate. Singurul lucru pe care vi-l pot recomanda este sa incercati sa faceti o programare cand este cineva acasa sau cand sunteti liber, sa nu mai fie nevoie sa va invoiti.

  18. Buna seara,

    De la ora 19 incerc sa iau legatura cu cei de la tehnic pentru o sesizare, cu privire la nefunctionarea internetului si televizorului in Bucuresti, sector 2. Un operator m-a pus in asteptare pentru a discuta cu cei de la tehnic insa dupa 30 de minute nu mi-a raspuns nimeni. Inteleg ca este o avarie in zona, dar aveti idee in cat timp se va rezolva?
    Multumesc

    • Buna dimineata,
      A fost intr-adevar o avarie insa problemele ar trebui sa se fi rezolvat in Sector 2, in Bucuresti mai este o avarie in prezent doar in Sector 5.

  19. Buna seara, nu merge internetul si nici telefonul in Bucuresti sector 2. Cand se remediaza problema ?
    Halal companie mai e si UPC, mereu cand e vreme rea pica netul si telefonul.

    • Buna dimineata,
      Mai aveti probleme cu serviciile UPC? Intreb deoarece in acest moment UPC are probleme generale anuntate in Constanta si in Bucuresti Sector 5.

  20. Buna ziua.Va rog frumos sa remediati problemele aparute im localitatea Horasti jud Gorj.A fost rupt cablul din neatentie si toti abonatii nu pot beneficia de tv.Multumesc.Tibi Patrascu

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente Gorj) si sa anuntati aceasta problema, sa mentionati si faptul ca problema este din cauza cablului rupt, in felul acesta vor rezolva mai repede problema. Asta in cazul in care inca nu stiu despre aceasta problema (nu au inregistrat un mesaj automat ca ar fi afectate serviciile in Horasti, Gorj).

    • In acest moment UPC are avarii generale in Bucuresti Sector 3, Sector 5, Sector 6 si Constanta.
      In Cluj-Napoca nu au anuntata nicio avarie, deci e posibil sa fie o problema izolata doar la dumneavoastra sau sa fie afectata o zona foarte restransa.
      Nu aveti semnal la televiziune sau la internet? Vecinii au aceeasi problema?

  21. Buna ziua,
    Schimbarea unui mediabox upc cu un card digital upc se face contra cost ?Cererea se poate face online/ telefonic sau este necesara deplasarea la un punct de lucru upc?
    Multumesc
    Georgiana

  22. Buna ziua,
    Am probleme cu parola. Am incercat sa sun la dv azi 06.07.2018, ora 11 pt ajutor dar operatoarea dv care mi-a preluat convorbirea nu a fost instare sa ma ajute in rezolvarea problemei. Am rugat-o macar sa-mi trimita factura electronic pt a putea onara plata intruncat plec in concediu. Nici aceasta operatiune a spus ca nu poate onora. Dupa 10 minute de convorbire care a fost mai mult NU am rugat-o sa-mi repete numele ei si NU A VRUT spunand ca sa prezentat la inceput. Halal operator… Va rog sa-mi trimiteti factura pt onorarea platii.
    Multumesc
    Maria C.

  23. De doua zile imaginea este”rupta”, sunetul cu zgomot. Am incercat sa iau legatura cu dvs. , dar fara succes. Ma deranjeaza aceasta defectiune. Va rog sa o remmediati.

  24. In acest moment exista avarii generale privind serviciile UPC in Bucuresti Sector 1, Ploiesti, Pantelimon si Urlati.
    Termenul estimativ pentru rezolvarea problemelor este ora 12:00.

  25. Solicitare Contract cu UPC si ultimile 3 facturi fiscale Motivat de faptul ca in urma renegocierii contractului de servicii nu am beneficiat de reducerile negociate doresc informatiile din Subiect pentru a analiza posibilitatea rezilierii unilaterale a contractului Gabriel DAVID

  26. In acest moment nu functioneaza serviciile UPC in localitatile Ploiesti si Calarasi, termenul estimativ de rezolvare a problemelor este de 2 ore.

    • Daca ati facut contractul cu UPC fara sa va fie instalate serviciile este suficient sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa le spuneti ca nu mai sunteti interesat de instalarea serviciilor, urmand ca acel contract sa fie anulat.

  27. Solicitare Contract cu UPC si ultimile 3 facturi fiscale

    Motivat de faptul ca in urma renegocierii contractului de servicii nu am beneficiat de reducerile negociate doresc informatiile din Subiect pentru a analiza posibilitatea rezilierii unilaterale a contractului

    Gabriel D.

    • Noi nu suntem compania UPC, deci nu va putem oferi informatiile solicitate, pentru aceste acte trebuie sa va adresati serviciului de relatii cu clientii UPC.

    • In acest moment UPC nu are o avarie generala in zona Botosani, problema este fie una izolata, fie una pe o zona mai restransa.
      Presupunand ca aveti un modem de la UPC, ati incercat sa-l opriti si sa-l reporniti?

        • Incercati sa va conectati la internet prin cablu pe un computer sau prin wifi pe un dispozitiv mobil?
          Daca sunteti conectata prin cablu, incercati sa accesati interfata modemului accesand intr-un browser IP-ul 192.168.0.1 iar acolo spuneti-mi ce va apare la status.

  28. Bună ziua vă transmit că incă nu am conexiune tv și internet am doi copii, deci altă duminică iuni 24 și luni marți miercuri joi vineri sâmbătă duminică aztăz este luni și da este ora 9si 09 min.
    Am reclamat la upc!
    A și sunat din bucurești!

          • Robert sa rezolvat da a tv internet dar ne pare rău numai 11zile a trecut da și abonamentul ne se recalculeaza?
            Am plătit abonamentul inainte și cum el acuma?
            Astept răspunsul Domn Robert!
            Cu stimă Szakăcs!

          • Nu se recalculeaza automat, daca doriti discount de nefunctionare (sa se reduca abonamentul pe perioada pe care nu a functionat abonamentul) trebuie sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC pentru acest lucru. In sesizare sa mentionati si numarul primei sesizari pe care ati facut-o la UPC.
            Ma anuntati ce raspuns primiti la sesizare.

  29. Buna ziua.Sunt abonatul2****-1.Nu merge televiziunea si internetu.De platit,e platit.Se poate sa imi spuneti,ce s-a intamplat??va multumesc.