Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Vodafone Romania (@upc.ro @vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2450 COMENTARII

    • Iarasi au cei de la UPC avarie tehnica generala in Bucuresti Sector 1, de aceea nu iti functioneaza serviciile. Timpul estimativ de remediere a avariei este ora 23:00.

  1. Buna a-și dori sa fac o sesizare in legătură cu rutarul UPC de două zile nu-mi mai megrm deloc internetul ce se poate face daca nu se ia masuri in în legătură cu acesta sesizare incete funcționare serviciilor de la UPC

    • Salut Marius,
      Ai incercat sa opresti si sa repornesti routerul UPC? Nu iti functioneaza internetul prin cablu sau wifi?
      La UPC ai incercat sa sesizezi acest deranjament?

  2. Buna ziua.
    Sunt abonatul N. Ion, cod client:2*****, Bals, str.Mihai Viteazul, *, telef.073******.
    Va informez ca este rupt cablul TV UPC, la traversarea strazii. Va rog sa remediati problema.
    Multumesc!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Olt (deranjamente) si sa faceti o sesizare pentru problema privind cablul rupt.

  3. Este pentru a suta oara cand serviciile dvs nu functioneaza,desi le platim.Va bateti joc de noi.De ce continuati sa va extindeti daca nu sunteti in stare?Opriti-va si lasati pe altii.Doresc rezilierea contractului cu dvs de urgenta.

  4. Buna seara
    Va rog sa-mi spuneti de ce factura UPC are sume de plata diferite, pe luni diferite: 85 ron, 86,48 ron etc. Pana a semna din nou , act aditional la contract, aveam suma fixa, lunara!

    • Buna seara,
      Pentru a verifica acest aspect trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru detalierea facturii. Aveti cumva telefonie fixa si vorbiti in alte retele?

  5. Buna ziua,
    Am fost abonat UPC pina la 30.06.2018 data la care practic am fost obligat de RCS-RDS sa renunt la contractul cu dvs. pentru a obtine un semnal tv prin fibra optica. Contractul cu Rcs-Rds l-am semnat in data de 30.05.2018, cind am devenit clientul lor captiv si am fost mintit ca dispun de retea prin fibra la locatia din Snagov si vor asigura serviciul de furnizare in citeva zile. Au trecut peste 70 de zile de cind am semnat contractul si inca nu beneficiez de serviciul contractat si in urma ultimei discutii cu reprezentanti Rcs am fost amenintat ca au dreptul sa prelungeasca perioada pinea la 180 de zile.Consider ca UPC si probabil si alte retele de cablu suporta o concurenta neloiala din partea Rcs iar noi clientii un abuz,fapt pentru care Soc. dvs ar trebui sa ia masuri in conformitate cu legea care coordoneaza acest domeniu de srvicii. Puteti conta pe mine ca un abuzat Rcs. / MC

    • Buna ziua,
      Nu credeti ca exagerati putin? Cum adica ati fost obligat, ati devenit client captiv, sunteti amenintat, nu inteleg exact ce se intampla. 🙂
      Cum v-au obligat sa semnati contractul? Cu ce v-au amenintat ca sa va oblige sa-l semnati? Cred ca exagerati putin.
      Cat despre timpul mare de asteptare pentru instalare la RCS – RDS, probabil sunt probleme cu reteaua in zona, de regula in astfel de cazuri este nevoie sa asteptati mai mult timp.
      Iar UPC, nu au ce sa faca in cazurile acestea, este decizia abonatilor sa se mute la cine vor, nu sunteti obligat cu pistolul la tampla iar UPC nu face pe politia.
      Este alegerea dumneavoastra ce faceti, fie asteptati sa-si rezolve RDS-ul problemele, fie optati pentru un alt operator. Daca inca nu v-au fost instalate serviciile, puteti sa renuntati la contractul RDS (daca nu ati luat telefoane sau alte abonamente de la ei). Practic, contractul intra in vigoare de cand se instaleaza serviciile lor.

  6. Buna ziua,am facut o sesizare in data de 13 08 18 la dv,in urma unui incident cu o masina de tonaj mare a rupt cablu stradal si am ramas fara semnal nu numai eu,respectiv si alti vecinii,fiind vb despre o interventie stradala,operatorul respectiv a considerat sa ma programeze tomai peste trei zile,respectiv in data de 15 08 18 la ora 16.Va rog sa ma lanuritii pt interventii stradale si pt afectarea mai multor familii nu trebuie sa vina echipa stradala i aceeiasi zi???Doresc sa ma lamuresc in privinta asta,pt ca acest operator m ia vb si foarte iritat de deranjul meu,si nici nu a facut nici un efort minim de sprijin.Convorbirea e inregistrata intre orele14-15 cu Ciprian.Problema inca nu e rezolvata,doresc sa ma informatii referitor cazului.Va multumesc! Mentionez ca problema este in Focsani str inului nr 11 si str Cotesti.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste aceasta problema, cu siguranta ar trebui sa se rezolve mult mai repede, poate acea persoana a inteles ca este o problema privind reteaua exterioara insa care nu va afecteaza serviciile. Cat timp sunteti afectata direct, problema trebuie sa fie rezolvata mai repede. Va recomand sa insistati cu sesizarile pentru urgentarea remedierii problemei, eventual puteti face o sesizare si online.

    • Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. In ce localitate aveti aceasta problema? Ati incercat sa reporniti echipamentul (connect box-ul) UPC? Functioneaza greu internetul prin cablu sau prin wifi?

  7. Din nou avem avari la UPC targoviste cred ca asta are legătura cu PSD sigur cineva din conducerea UPC este PSDist o sa renunțam la aceste servici UPC

    • Am contactat serviciul de relatii cu clientii UPC si acum au avarii tehnice in localitatile Corabia, Medgidia, Bucuresti Sector 1 si Popesti-Leordeni, nu mi-au transmis sa aiba o avarie generala in Targoviste. Nu cred ca are vreo treaba cu PSD-ul aceasta avarie 🙂
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente Targoviste).

    • Da, in ultima perioada au fost avarii foarte frecvente in Bucuresti Sector 1, inclusiv acum au o avarie generala in Sectorul 1 si in Curtea de Arges. Va recomand sa asteptati rezolvarea problemei, ieri nu a durat mult rezolvarea.

    • Iti recomand sa faci o sesiare prin alta modalitate (poti face o sesizare si pe site-ul UPC sau pe pagina lor de Facebook) daca nu reusesti sa iei legatura cu ei telefonic.

  8. Buna ziua, astazi intre orele 14:30 – 19:00 nu am avut TV&Internet. Dupa mai multe incercari de a contacta Call-Center mi s-a raspuns la 17:43. Discutia a fost purtata foarte civilizat, operatorul UPC mi-a comunicat ca exista o defectiune in nodul din Predeal care acopera si locatia mea si ca se va rezolva in max 7 ore (~ ora 1:00). Am comentat ca timpul de rezolvare este nepermis de lung + defectiunea a fost identificata doar dupa apelul meu telefonic (nu exista o monitorizare proprie UPC?). Incepand cu ~ 19:25 situatia a fost rezolvata, acum am atat TV cat si Internet. Multumesc.

    • Buna ziua,
      In primul rand, daca v-a fost comunicat ca este o defectiune care afecteaza o zona mai mare din Predeal, atunci problema era deja identificata, operatorii call center nu au competenta necesara sa identifice o avarie in urma unui apel telefonic. Deci, in momentul in care ati sunat deja se stia despre problema, problema constatata de departamentul tehnic, doar ca ati fost informat de catre operator ca este un incident in retea.
      UPC are monitorizare insa nu pentru absolut toate echipamentele. Daca de exemplu iese un manunchi de fibra din echipamentul de pe stalp si afecteaza mai mult abonati, cei de la UPC nu prea au cum sa-si dea seama, ei monitorizeaza echipamentele care pot fi monitorizate si pe acelea cat de cat importante, nu monitorizeaza echipamentul fiecarui abonat deoarece nu le-ar permite sistemul de monitorizare. Stiu ca pare simplu ce face furnizorul dar nu e asa de simplu, pare simplu doar daca nu suntem in domeniu sa intelegem cum functioneaza totul.
      Problema celor de la UPC este ca le ia destul de mult sa rezolve o avarie, indiferent cat de mare este, eu cred ca asta provine de la numarul redus de angajati (chestie intalnita cam pe la toti furnizorii de internet), plus ca la UPC e posibil sa-i fi afectat si decizia preluarii de catre Vodafone.
      Va recomand sa asteptati rezolvarea problemei, eventual daca doriti puteti sa insistati cu o sesizare online.

  9. buna ziua. incepand cu data de 1 septembrie doresc sa renunt definitiv la contractul cu UPC, pe numele F. Aurelian din Ploiesti, Piata Victoriei nr * ap *. bloc * Est. sc *.
    astept sa mi confirmati cererea si sa mi dati nr de inregistrare.
    multumesc.
    tel 072*****

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru rezilierea contractului UPC trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC.

    • In acest moment serviciile UPC sunt afectate de avarii generale in localitatile Ploiesti, Bucuresti Sector 1 si Bucuresti Sector 3, Constanta, conform informatiilor redate de robotul telefonic UPC. Cica se lucreaza pentru remediere.
      Deci, problema este cunoscuta, iti recomand sa astepti rezolvarea problemei.

    • La ce operator sunteti abonata, la UPC?
      Noi nu reprezentam niciun operator telecom, deci trebuie sa contactati operatorul la care aveti contractul pentru a vedea ce abonament aveti, cat platiti, ce beneficii aveti, etc.
      Desi, in mod normal trebuia sa aflati aceste informatii inainte de a face abonamentul.

  10. Subscrisa, SC **** SRL, cu sediul in loc. Santion, nr. *, com. Bors, jud. Bihor, inregistrata la Registrul Comertului sub nr J******, cod fiscal RO *****, reprezentata prin d-nul ****, in calitate de administrator,

    Contract de prestari servicii UPC nr. */****, Cod client UPC : 1****,

    Din datele pe care le detin rezulta ca RDS a inaintat trei cereri de portare, astfel :
    – Cerere de portare nr. **** din *****, pentru numerele : 0259****, 0259*****, interval de portare : 20-02-2018 – 21-02-2018 ;
    – Cerere de portare nr. ***** din *****, pentru numerele : 0259****, 0259****, interval de portare : 20-02-2018 – 21-02-2018 ;
    – Cerere de portare nr. ***** din *****, pentru numerele : 0359****, 0359*****, interval de portare : 20-02-2018 – 21-02-2018.

    Va rog sa verificati si sa argumentati de ce ati facturat servicii de telefonie pentru numerele mai sus mentionate, pentru lunile martie, aprilie si mai, chiar daca numerele au fost portate in reteaua RDS din data de 21.02.2018, (pe baza informatiilor primite de la ANCOM), in conditiile in care in contract la art. 15 scrie : ’’In cazul in care se realizeaza portarea numerelor de telefon UPC, care au fost alocate Clientului prin prezentul contract, catre reteaua altui operator de telefonie fixa (Port Out), prezentul contract inceteaza , in ceea ce priveste serviciul de telefonie furnizat prin intermediul numerelor portate, pe data finalizarii portarii’’, respectiv 21-02-2018.

    Va rog sa solutionati litigiile produse din culpa UPC.

    Va multumesc!

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema si pentru verificarea situatiei financiare UPC va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC sau sa contactati reprezentantul comercial de cont business din partea UPC (daca aveti o persoana dedicata de la UPC). Doar ei pot verifica exact ce s-a intamplat si de ce s-au facturat serviciile pe acele luni.

          • Ar trebuie sa am semnal au trecut deja mai mult. de 30 min cat au estimat cei de la UPC ptr remedierea problemei

          • Termenele estimative date de catre cei de la UPC nu sunt mereu exacte, va recomand sa mai asteptati rezolvarea in seara aceasta iar daca maine tot nu se va rezolva, sa ii contactati. Oricum, daca este o defectiune Enel nu cred ca rezolvarea tine de catre cei de la UPC.

  11. Bună ziua. doresc să reziliez contractul cu dvs.
    pentru abonamentul cod client 2*****-1
    am sunat la call center și mi s-a indicat să mă
    prezint la sediul Dvs. din localitatea Mediaș pe str.
    IC Brătianu nr. 2, dar la această adresă nu funcționează
    UPC.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste rezilierea contractului, intr-adevar, trebuie sa ajungeti intr-un sediu UPC.
      In Medias din cate stiu nu mai este punct de prezenta UPC, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC, sa le spuneti ca ati fost la acea adresa si nu mai este punct UPC si sa va ofere informatii corecte despre unde trebuie sa ajungeti.

  12. nu am semnal internet la calculator…conectare prin cablu..!
    rog sa rezolvati cat mai curand problema….mediesu aurit nr. *, satu mare…cu multumiri.!!!

  13. De ce adresa de email nu este valida.De ce nu va pot felicita pentru servicii.De ce mințiți .Deci vreau sa fac o sesizare prin email ,vreau un sfat .

  14. Buna ziua. Doresc sa stiu cat timp mai dureaza cablarea blocului din Deva,judetul Hunedoara de pe strada Pietrosa. Acum o luna a inceput si de atunci nu a mai venit nimeni. Poatecineva sa imi dea nite informatii clare, caci la toti reprezentatii UPC la care m-am adresat pana acum au dat doar din umeri. Multumesc

    • Buna ziua,
      Cablarea unui bloc depinde de mai multe lucruri printre care: acordurile necesare instalarii retelei in bloc inclusiv daca prin acord s-a stabilit ca reteaua sa fie trasa prin pereti sau pur si simplu lasata pe scara blocului, complexitatea instalarii din bloc, numarul de etaje al blocului, nivelul de semnal optic din zona (daca este semnal slab pe fibra din zona, trebuie sa fie implicate echipe suplimentare pentru a dezvolta reteaua si in zona), etc.
      Eu cred ca si scopul celor de la UPC este acela de a termina cat mai repede pentru a incepe sa semneze cu abonatii.
      Va recomand sa faceti o sesizare online la cei de la UPC, poate ajunge la persoanele la care trebuie, de cele mai multe ori cei de la relatii cu clientii nu au informatii detaliate privind infrastructura din anumite blocuri/zone.

    • Buna ziua,
      Ati incercat sa reporniti echipamentul de la UPC? Stiti daca problema este si la vecini? La UPC ati incercat sa sunati pentru a face o sesizare?

  15. Oare cand ne mai dati drumul la televiziune si internet??Ce servicii ati garantat ca ne oferiți??ati uitat??Sunteti oameni seriosi sau prostii lumea??

  16. Degeaba va faceti reclama la viteza ca daca pica internetu din 10 in 10 minute nu ati rezolvat nimic. Nu este zi in care sa nu mearga internetu ceva timp,slab rau de tot. Si daca sun mi se raspunde acel raspuns tipic de robot:”O sa vedem ce putem face”

    • UPC are probleme din ce in ce mai frecvente cu calitatea serviciilor, recomand migrarea catre RCS – RDS in cazul in care exista infrastructura in zona ta.

  17. Buna ziua!
    Pana la 31.07.2018 am avut inchiriat apartamentul din Bucuresti, str. Frumoasanr *, ap *, adresa la care am avut un contract cu compania dvs. pentru servicii de cablu tv, internet si telefonie fixa. Cu aceasta ocazie doresc sa va informez ca la finalul lunii iulie voi reveni definitiv in Franta si, in consecinta, se impune incetarea contractului de servicii. Fac precizarea ca am platit ultima factura, nr. 713*****, pentru luna iulie.
    Doresc sa fiu informat daca la debutul contractului cu societatea dvs. am platit vreo garantie pentru aparatura pusa la dispozitia mea si daca aceasta aparatura ramane urmatorului chirias (tot francez) ori trebuie predata.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru rezilierea contractului trebuie sa faceti o cerere de reziliere si sa predati echipamentele UPC pe care le aveti in custodie.

  18. Buna ziua ! Doresc sa reziliez contract upc incepand cu data de 01.08.2018
    Ce trebuie sa fac pentru ca nu o sa mai platesc facturile care mai se emit .

    • Trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa faceti o cerere pentru o derivatie la cablul tv. Daca doriti sa aveti semnal digital, trebuie sa mai luati un media box sau un digital card, altfel o sa aveti doar semnal analogic.

  19. BUNA ZIUA ,VA ROG SA VENITI LA ADRESA DE ABONAT UPC ROMAN PTR SUPORT TEHNIC DEOARECE NU POT UMBLA LA SETARI SA ARANJEZ CANALELE TV CONF GRILEI DVSTRA IMI SPUNE SA BAG CODUL PIN FORMAT DIN 4 CIFRE SI IMI ARATA CA ESTE BLOCAT ,EU NU AM UMBLAT NICAIERI NU AM BLOCAT NIMIC TV PLASMA ESTE MARCA SAMSUNG CUMPARAT DE LA CEL. RO .ADRESA DE DOMICILIU ESTE IOAN P. STR FUNDATURA PACII BLOC * SC * APT * ETJ * LOCALITATEA ROMAN JUDETUL NEAMT .SUNT CU PLATA LA ZI SI ROG RESPECTUOS ECHIPA TEHNICA SA VINA SA VADA CARE ESTE PROBL SUNT ACASA PERMANENT SUNT FF BOLNAV SI NU MA POT DEPLASA LA CENTRUL DVSTRA ASTEPT VA ROG

  20. De joi 12.07.2018 am avut o avarie la linia electrica si reteaua UPC la casa noastra din comuna Paltinoasa. Am anuntat si E-ON-ul si firma dvs-telefonic. Cei de la EON au remediat imediat avaria. Am revenit cu telefonul la dvs. si ni s-a spus sa asteptam, ca o sa vina echipa de interventie. Am facut sesizare luni si la sediul dvs. din Suceava, dar pana azi marti 17 07.2018 nu s-a deplasat nimeni sa vada care este problema.Suntem buni platnici, ne-am achitat mereu in avans factura pentru servciile dvs si asteptam si noi sa fim respectati. Este chiar asa de greu sa intinzi un cablu de la stalp la casa? Ne determinati sa cautam alternative la alte societati de profil din zona.Va putem face publicitate pe masura serviciilor pe care ni le oferiti.

    • UPC a inceput sa aiba probleme din ce in ce mai mari cu avarii generale privind serviciile lor cat si cu cazuri izolate, sesizari de nefunctionare a serviciilor la anumite locatii.
      Va recomand sa faceti o sesizare si la Protectia Consumatorului, in felul acesta vor fi siliti de catre ei sa rezolve mai repede.
      In plus, puteti face si o sesizare pentru reducerea facturii pe perioada cat nu au functionat serviciile UPC.

    • Va recomand sa insistati cu sesizarile la UPC, de ceva timp au probleme mari cu nefunctionarea serviciilor.
      De asemenea, daca au trecut mai mult de 48 de ore de la sesizarea problemei, puteti solicita sa va fie redusa factura pe perioada in care nu v-au functionat serviciile.

  21. Sunt foarte nemultumita de serviciile voastre.Stau fara cablu de 5 zile si am sunat de 4 ori si operatorii m-au asigurat ca se rezolva in 7 ore.Baia Angelica din Viisoara Bistrita.

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      5 zile pentru o defectiune la cablu tv este o perioada foarte mare, motiv pentru care va recomand sa faceti o sesizare si la OPC Bistrita.
      De asemenea, faceti o sesizare la UPC si pentru a nu plati abonamentul pe aceste 5 zile cat nu v-a functionat cablul tv.