Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Vodafone Romania (@upc.ro @vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2450 COMENTARII

  1. Am incercat sa contactez serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) pentru a verifica daca exista o avarie generala in acest moment care sa afecteze serviciile UPC (mai multe persoane au reclamat nefunctionarea serviciilor) insa se aude mesajul ca toate liniile sunt ocupate si sunt indrumat sa revin mai tarziu, urmand ca apelul sa fie inchis, probabil sunt foarte multe persoane care suna in acelasi timp.

    • Buna seara,
      Avand in vedere ca se intampla mereu dupa ora 18:00 cel mai probabil au lucrari de mentenanta care va afecteaza serviciile. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa sesizati aceasta problema.

  2. AM TRIMIS DUMINICA UN EMAIL PT REZILIEREA CONTRACTULUI SINTEM DIN TL SI NU MAI LOCUIESTE NIMENI IN APARTAMENT DACA MA PUTETI AJUTA VA TRIMIT CODUL CLIENT.MULTUMIM
    AVEM CONTRACT PT TEL FIX SI CABLU TV

      • MI AU ZIS LA TULCEA SA TRIMITA SOTUL UN EMAIL DAR TELEFONUL INCA FUNCTIONEAZA.SOTUL MEU E PE LISTA DE TRANSPLANT DE RINICHI LA ROMA NU PUTEM VENI IN TARA LA TELEFON NU RASPUND DATI MI VA ROG UN SFAT UN NR 7NDE SA RASPUNDA CINEVA.MULTUMIM

        • De la distanta puteti sa trimiteti un e-mail insa trebuie sa fie de pe e-mailul care este trecut in baza lor de date, probabil e-mailul sotului, in felul acesta ei considera ca se face cererea de catre titular. Aveti acces la e-mailul dansului?

  3. buna ziua,

    Am un media box in chirie si e defect. Stau in linie de 30 min sa intru in contact cu cineva de la upc. Am vrut sa duc boxuk si sa iau altul la schimb. Mi s-a zis ca nu pot. De ce ar fi asta o problema? E pierdere de timp la tel unde toata lumea e deja angajata in alta convorbire si stau la tel de ma plictisesc. Produsul e defect!!! Dar platesc chirie la el. Vreau altul bun si nu am timp sa stai cu orele la tel. Cum procedez?

    • Buna ziua,
      Va recomand sa faceti o sesizare online pe site-ul UPC sau pe pagina oficiala de Facebook UPC Romania (daca aveti cont Facebook), in felul acesta o sa evitati sa asteptati in telefon.

  4. rog pe aceasta cale pe doamna Mut Madalina sa ma contacteze deoarece este f f greu de prins si la semnarea noului contract in luna februarie am comvenit ca orice probleme la am sa o contactez si sa o discut personal cu dinsa .va multumesc si atept

  5. Bună ziua iarăși nu avem conexiunea internet si tv . Aztăz la ora 14 10 minute au venit muncitorii ENGIE electrica și la stâlp a făcut ceva vă rog să rezolvați problemă cu stimă S.. In Cernat nr *

  6. UPC are in prezent avarii tehnice generale in localitatile Voluntari, Bucuresti, Ploiesti, Constanta, Corabia, Segarcea si Orsova. Ca de obicei, termenul estimativ pentru rezolvarea problemelor este ora 23:00.

  7. Buna ziua,
    Pe stalpul din fata curtii mele (Ploiesti, str. Cezar Bolliac, nr *) este amplasat un amplificator/distribuitor (in orice caz un aparat apartinand UPC care imi asigura si mie serviciile Dvs.) care este gata sa cada. Se afla la inaltime si trebuie fixat corect. Va multumesc.

    • Buna ziua,
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa faceti o sesizare, urmand sa ajunga o echipa de interventi pentru fixarea echipamentului.

  8. Buna seara
    Am facut abonament la dvstra pe numele fiului Flondor Ionut in com Baia de fier gj si platesc 59lei cu promisiunea ca avem peste 100 canale insa dezamagit ca sunt doar 45 . Am avut incredre in dvstra dar ma oblig sa mi revizuiesc optiunea intrucat sunt si alti operatori in zona
    Multumesc

  9. buna ziua. sunt abonat la upc din decembrie 2014 cu serviciul de televiziune si cel de internet.
    Am pierdut telecomanda . Cum pot intra in posesia unei telecomenzi? multumesc

  10. Astia nu sunt in stare sa-si tina site-ul online. Ce dracu de pretentii sa mai avem la serviciile de internet si televiziune? Astia sunt asa de pamant incat nici sunt in stare sa-si puna si ei site-ul la punct. Avarii au zilnic si site-ul le pica destul de des. Oare cand se inchid?

    • Se inchid cand se finalizeaza procesul de integrare in Vodafone. Teoretic se inchid, practic nu se inchid deoarece sigur vor ramane aceiasi angajati insa poate atunci cand se va uita un manager cu putere de decizie peste rapoartele de incidente si vede ca au procentaj prost atunci se vor lua masuri.

    • Am incercat si eu si am aceeasi problema:

      „This page isn’t working
      upc.ro didn’t send any data.
      ERR_EMPTY_RESPONSE”

      In ultimele saptamani au avut probleme frecvente atat cu portalul MyUPC cat si cu site-ul.

  11. Buna ziua, nu pot sa intru online in pagina UPC ca sa platesc factura. As vrea sa va intreb daca se repara. Sau sa schimbat ceva ? Multumesc. Cu stima Veronika C.

    • Buna dimineata, UPC a avut probleme in ultima perioada in legatura cu portalul MyUPC, au avut perioade de nefunctionare chiar si de zile intregi. Va recomand sa incercati putin mai tarziu iar daca problema este aceeasi, sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa sesizati aceasta problema.

    • La ce operator sunteti abonati, la UPC?
      Pentru rezilierea contractului trebuie sa contactati responsabilul de cont din partea operatorului la care aveti abonament.

  12. Pentru ca ati oprit netul si televiziunea cu tot ca eu am platit in data de 11-9-18 si vam dus chitanta doveditoare vreau sa inceteze contractul cu dumneavostra maine o sa depun cererea de reziliere a contrctului va salut

    • Noi nu suntem UPC, daca doriti sa reziliati contractul puteti face o cerere de reziliere la UPC insa ati putea sa discutati inainte despre situatia financiara pentru a verifica exact de ce s-au deconectat serviciile.

  13. fac aici o reclamatie pentru un vecin care este mai in varsta si nu are adresa de contact, pe numele S. Ilie, orasCimpeni, jud. Alba, str. Mesteacanului, nr.*, Bl. *, apt. *, nu este functionabil cablu de la dumneavoastra merge foarte rau si nu poate sa ia legatura cu d=voastra. va las nr. tel. al dl. S. Ilie 075******. VA MULTUMESC!

  14. In data de 08 Sept 2018 de pe adresa de mail– shtrumfy_miru88@yahoo.com a-ti primit o solicitare de montare a legaturii UPC pentru TV la adresa- Timisoara Str.Martir Maria Andrei nr.7 Bl.A107 SC.B Ap 9 .In urma acestei solicitari am fost sunat subsemnatul Brad David Doru de pe telefonul D-vs 031-104-05-04 si mi sa spus ca in data de 14.sept intre orele 15 si 17 va sosi un tehnician de la D-vs ca sa refaca legatur apentru clientul care a avut contul de client nr3190890-1Miruna Miuhon.Eu sunt Tatal ei si stau la aceeasi adresa la ap.7 si am cheile de la Ap.9 pentru a permite tehnicianului D-vs sa refaca legatura UPC.Telefonul me de apel este 0762-698-428 pe care solicit s fiu sunat in vederea stabilirii datei si orei cand tehnicianul D-vs va veni la adresa mai sus mentionata .Inchei in speranta ca aceasta problema se va rezolva cat mai curand .Cu respect Brad David Doru

    • Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Drept urmare, pentru a transmite datele dumneavoastra de contact, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC.

  15. bUNA ZIUA,
    vA ROG,DE MAI BINE DE O ORA IN m-cIUC,STR. PATINOARULUI*/*/*,dar si in alte blocuriu nu avem semnal la cablutv si nici internet.
    Am vrea sa stim cauza si cand se rezolva.

    multumim

    • Buna ziua,
      La ce operator sunteti abonata, la UPC?
      La ce numar ati incercat sa sunati?
      Puteti face o sesizare si online, fie pe site-ul oficial, fie pe pagina de Facebook daca aveti un cont Facebook.

  16. Am probleme cu semnalul, îmi arată ca routerul merge bine, dar când încerc sa folosesc Internetul, nu mai funcționează, am încercat sa restartez routerul, dar face la fel

  17. Buna seara, am o problema cu televiziunea și internetul, am resetat aparatul, l-am scos din priza și la fel, nimic. Adresa: Loc. Campia Turzii, str. Academician David Prodan ( fosta Iancu Jianu) nr.11

    • Buna seara,
      In Campia Turzii nu este anuntata o avarie generala UPC motiv pentru care va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) si sa sesizati nefunctionarea serviciilor.

  18. Acum o oră a picat semnalul la o grămadă de posturi. Nu am decât 12..ex happy, diva, pro2, procinema…progold, axn…ce s-a întâmplat și când se remediază? Locația Alba Iulia, Str. Septimius Severus.

    • Nu suntem la curent cu o avarie tehnica generala care sa afecteze televiziunea UPC in acest sens drept urmare va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente Alba) si sa faceti o sesizare in acest sens.

  19. Buna ziua,
    Ma numesc T. Neculai, din loc.Letcani, jud Iasi, si sunt clientul dvs, avand cod client 3*****-1. As dori sa fac o sesizare privint calitatea internetului furnizat.De vreo 10 zile internetul merge fff greu si de cele mai multe este absent in totalitate(de exemlplu acum ma chinui sa va trimit aceasta sesizare de 30 min).Va rog mult sa remediati aceasta problema pentru ca eu depind foarte mult de internet, deoarece munca mea se desfasoara in exclusivitate pe internet.
    Va multumesc si va doresc zi buna.

    • Buna ziua,
      Ati incercat sa reporniti echipamentul UPC? Aveti si un router personal? Va referiti la conexiunea prin cablu sau wireless? Folositi un laptop, telefon sau tableta?

  20. Buna ziua,
    Vreau sa stiu daca pot sa inchei un contract de furnizare servicii de internet de la firma D-vs. in conditiile in care titularul serviciilor de internet (chiriasi), nu si-a platit contravaloarea ultimelor facturi.
    Mai exact contractul de furnizare servicii era pe chiriasi,acesta a plecat si nu si-a achitat factura la UPC. Intrebarea este daca eu pot sa inchei un alt contract pe aceeasi adresa in conditiile in care exista restante pe care insa trebuie sa le plateasca alta persoana.
    Va multumesc.

    • Buna ziua,
      Teoretic ar trebui sa puteti, fiind proprietarul apartamentului (prezentand actul de proprietate), cel putin la RCS – RDS stiu ca se poate deoarece nu este vina titularului ca nu-si plateste chiriasul datoriile si nici nu ar fi tocmai bine sa poata contracta un serviciu doar titularul actului de proprietate.
      Cel mai bine ar fi sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa puneti o intrebare.

  21. Bună ziua,
    Pe 22 aug. s-a efectuat lucrarea de instalare a cablului internet UPC la adresa Buzău, str. Unirii, bl. *, sc. *, ap. *. Cablul a fost introdus pe sub uşa şi aceasta nu se mai poate închide. Vă rog să trimiteţi un angajat care să refacă lucrarea (cablul trebuie introdus prin tocul uşii).
    Cu mulţumiri,
    G. Enache
    (tel. 072*****)

    • Buna Mirela,
      10 metri in aceeasi camera sau in alta camera? Nu putem spune o distanta exacta deoarece semnalul wireless depinde de mai multi factori (grosimea zidurilor, interferente in camera de la alte dispozitive, etc.).

      • Clar ca nu in aceeasi cameră…e vorba de 2 pereti in interiorul unei case, deci nu atat de grosi…oare ar trebui mutat acel conectbox intr o camera pe mijlocul casei?

        • Poti incerca sa il muti mai aproape de zona unde te interesesaza cel mai mult semnalul wireless sau sa-l pui undeva spre mijloc in caz ca te intereseaza sa functioneze in toata casa. Insa, tine cont ca aceste echipamente au roluri multiple si nu au partea wireless de top, sunt decente pe aceasta parte, nu le putem compara cu un router wireless. Daca iti functioneaza mai bine dupa ce il muti in alta zona, o solutie ar fi montarea unui AP/repeater prin care sa extinzi semnalul wireless si in partea din casa unde nu functioneaza asa de bine.

          • Este un echipament destinat extinderii retelei wireless, se conecteaza la routerul wireless si emite mai departe la randul lui pentru a acoperi o arie mai mare dincolo de router. Configuratia sa este relativ simpla pentru o persoana care se pricepe la astfel de echipamente.

    • In ce localitate ai aceasta problema? Ai incercat sa repornesti echipamentul UPC?
      In functie de tipul problemei, exista persoane desemnate pentru a oferi suport tehnic.

  22. am abonament la UPC pt. televiziune, cu pachete suplimentare (de ex. HBO) si de vreo doua zile nu mai pot urmari posturile codate din cauza ca este cartela demodulata.
    cum o pot reactiva?

    • Buna ziua, puteti solicita reducerea facturii din cauza nefunctionarii serviciilor doar daca a fost depasit termenul contractual de 2 zile lucratoare si problema nu a fost rezolvata.

    • Mai aveti aceasta problema? In ce sens nu functioneaza mediabox-ul UPC, nu aveti semnal, nu receptionati anumite programe, nu se mai aprinde? Dati mai multe detalii, va rog.

  23. nu merge internetul la lunca ilvei tel 026****** pe nume S. Paraschiva va rog verificat si rezolvati cat mai urgent pt sant camere de supravegere si nu pot fi vazute

  24. Buna ziua. Cand incerc sa utilizez serviciul replay imi apare eroare 031.
    Am mai facut o sesizare in cursul anului 2018 si a doua zi se rezolvase problema.
    Acum incerc de 2 saptamani operatiunea de mai sus si imi da eroare.Am crezut ca este o problema temporara.
    Intrebarea este de ce trebuie sa facem sesizari ca sa se remedieze problema?
    Problema este in Turda pe str Gl. Dragalina nr.*. Ap *.

  25. Haloooooo, chiar trebuie să plătim un abonament de care nu ne folosim?
    Chiar nu aveți bunul simț de a remedia problemele?
    Pentru ce plătim?
    Este a doua zi când nu funcționează nimic.
    Nici telefon, nimic.

    • Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ce localitate aveti probleme? Aseara si astazi de dimineata cei de la UPC au avut o avarie generala in Timisoara, din cate stiu. Acum va functioneaza serviciile sau aveti aceeasi problema?

  26. multumesc , o seara buna , vad ca macar aveti bunul simt sa raspundeti , cat despre ei telefonul dvs. este important ptr. noi si stau de 15 minute cu el on.

  27. UPC – a 3 a seara / zi fara net, fara tv. Servicii jenante. Sigur sunt si alti operatori pentru care clientii inseamna ceva. Pentru UPC – pare ca nu conteaza. Nici cuvantul nici serviciile…

    • Sunt la curent cu avariile repetate care au afectat serviciile UPC zilele trecute, ne-a fost reclamata aceasta problema de catre foarte multe persoane, serviciile UPC au inceput sa fie din ce in ce mai slabe si nu se ofera explicatii. Daca ati devenit foarte nemultumita, va recomand sa luati in calcul rezilierea contractului si abonarea la alt operator.