Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Vodafone Romania (@upc.ro @vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2450 COMENTARII

  1. Buna ziua! Vreau sa va informez ca de 1 sapatamana nu reusesc sa ma uit pe programele HD. Cred ca este o problema. Imaginea se blureaza mereu si sunt nevoita sa caut varianta simpla a lor (ex. PRO TV simplu). Ma puteti ajuta cu o verificare a transmisiei HD. In casa am doua recievere si la ambele intampin aceeasi problema. Nu pot urmari canalele HD. Mul.tumesc anticipat!

    • Buna ziua, probabil este semnal slab in locatie, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) si sa faceti o sesizare in care sa detaliati aceasta problema.

    • Buna Oana,
      Ce probleme ai cu conexiunea de internet, mai exact? Nu functioneaza deloc sau functioneaza greu? Ai incercat resetarea echipamentului UPC? In ce localitate ai probleme cu internetul?

    • Buna ziua,
      In acest moment cei de la UPC nu au o avarie generala la nivelul orasului Galati, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Galati (deranjamente) pentru verificarea problemei.
      Puteti suna la numarul 0311000405.

  2. Buna ziua ,

    De ce daca eu m am inteles cu operatorul telefonic , ca , costul abonamentului e 75 de lei, de ce factura este de 82 de lei si ceva ?
    Vreau ca factura mea lunara sa fie de 75 de lei asa cum am stabilit telefonic.,va rog sa ascultati si convorbirea telefonica in care operatorul imi confirma ca cu extraoptiuni hbo, cinemax, tv 100 si sundance e de 75 de lei pe luna. Va rog frumos sa nu imi modificati costul abonamentului peste noapte.
    in alta ordine de idei , doresc sa reclam ca aproape in fiecare zi si in special dimineata ,cam de 2 luni, pe ecran apar purici , vreo 1 o ora si jumatate i pe urma isi revine. este deranjant . dupa amiaza sau seara , la canalele pt filme , chiar si comedy central ,sundance, hbo uri, cinemaxuri, dispare imaginea complet , ramane ecranul negru, si dupa cateva secunde apare mesajul” nu sunteti abonat la acest canal, va rugam sa sunati servicul clienti pentru a va abona la acest canal” , uneori isi revine dupa 20-30 de munute alteori nu am din canale toata seara , ramane acest mesaj. cum dumnezeu cand platesc pentru aceste canale? Va rog sa remediati ambele situatii , merci frumos .

    • Buna ziua,
      La ce operator sunteti abonata, la UPC?
      Pentru a verifica de ce vi s-a facturat o suma mai mare decat stiati ca trebuie si pentru problema privind cablul tv, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii pentru a se verifica factura si pentru a se verifica si problema tehnica. Insa, pentru cablu tv preferabil ar fi sa sunati cand aveti acea problema.

    • Buna seara,
      In acest moment exista o avarie tehnica generala in localitatea Cuza Voda, Calarasi. Este o problema cunoscuta de cei de la UPC si este in curs de remediere.

    • In ce localitate aveti probleme cu internetul? Ati incercat repornirea echipamentului UPC?
      Noi nu suntem UPC deci nu avem posibilitatea sa rezolvam aceasta problema.

    • In Ozun, Covasna cei de la UPC nu au anuntata o avarie tehnica generala, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente Covasna) si sa faceti o sesizare in acest sens.

  3. La oficiul din Eforie Nord nu a vrut operatoarea sa fac cerere de suspendare
    pentru 6 luni. Am fost indrumata sa dau
    telefon. Eu stau in Techirghiol si nu ma pot deplasa decite ori vrea operatoarea
    dvs.
    Multumesc.Astept raspuns.

    • Pe ce motiv ati fost refuzat? Presupun ca la UPC va referiti, nu? Teoretic ar fi trebuit sa vi se accepte cererea de suspendare, daca nu ati mai facut inca o suspendare anul acesta.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa detaliati problema pe care ati intampinat-o la casierie.

    • La ce operator va intereseaza sa suspendati serviciile temporar, la UPC? Daca da, suspendarea pe 6 luni se face printr-o cerere intr-un sediu UPC si costa 60 de lei.

  4. Buna ziua
    Locuim in giroc Jud Timiș str ecoului și de aproximativ o ora nu funcționează atât cablul tv cât și rețeaua de internet
    Este vorba de Upc

    • Buna ziua,
      In acest moment cei de la UPC nu au o avarie tehnica generala anuntata in Giroc, Timis, motiv pentru care va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Timis (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.

  5. Deoarece locatia unde avem abonamentul upc este casa de vacanta si in perioada de iarna nu locuim acolo dorim intreruperea abonamentului pentru perioada 01.11.2018 – 28 02 2019.Va multumim.

  6. In acest moment exista avarii majore UPC in localitatile Rusanesti, Otopeni, Bucuresti sectoarele 1 si 3. Surprinzator si cei de la RDS au avarie in Otopeni, probabil au fost probleme electrice in localitate.

  7. va rog spunetimi de ce nu-mi merge receverul din data de 28.09 nu porneste nici un canal tv nu se vede decat no signal pot fi contactat la tel.0768141670

    • Buna seara, este posibil sa aveti serviciile deconectate pentru neplata? Ati facut vreo modificare la contract recent (de exemplu sa renuntati la pachetul HBO sau Maxpack depinde ce aveti)?

        • In acest caz va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a verifica atat pachetul cat si situatia financiara. Teoretic ar fi trebuit sa va functioneze daca nu sunt probleme contractuale. Vor verifica angajatii UPC ce se intampla.

    • Aveti connect box de la UPC? Daca da, ati incercat sa-l resetati? Folositi si un router personal? Faceti referire la internetul prin cablu sau internetul wireless?

    • In prezent cei de la UPC nu au o avarie tehnice generala in Braila. Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC Braila (deranjamente), daca nu reusiti telefonic puteti face si online, prin formular online pe site-ul UPC sau pe pagina oficiala de Facebook UPC Romania.

  8. Buna ziua!Sunt abonata UPC pt televiziune,si de curand am facut abonament si pt internet.Mi-a fost instalat internetul,insa nu are semnal,nici la wifi,si e afectat si semalul de la televizor.Ce se poate face?

    • Buna ziua, pentru aceasta problema trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) insa sa mentionati ca aveti aceasta problema inca de la instalare pentru a se verifica de ce nu s-au testat serviciile si pentru a se rezolva mai repede.

  9. Sunt * din Timisoara , bul.*.
    De 2 luni nu functioneaza TV se tot intrerupe . Am sesizat acest lucru prin telefon unde apareau tot felul de mesaje ca serviciile sunt afectate in Timis sau Timisoara .Eu am serviciu TV digital si am observat ca la ap. vecin care are abonament analog s-a intrerupt functionarea dar nu asa de mult si acumTV functioneaz.Astazi avenito persoana nervoasa de la UPC care nu are ce cauta la UPC oentru ca se comporta in acest fel si nu a rezolvat nimic dand vina pe mine ca nu folosesc mediaboxul ceea ce este fals. Eu nu scot din priza mediaboxul. Ultima dat cand a venit o persoana de la dv. s-a reglat telecomanda si pentru mediabox si pentru TV. Va rog sa rezolvati problema pentru ca eu am abonament si nu pot sa folosesc TV. Pe ecranul TV inainte de a veni persoana de la UPC a aparut mesajul in 90 de secunde Tv se intrerupe.
    Cu multumiri, *

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Intr-adevar, in Timisoara au fost foarte multe avarii saptamana aceasta insa la dvs se pare ca este si o alta problema. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Timisoara (deranjamente) si sa faceti o sesizare in care sa detaliati aceste probleme.

  10. Va sesizez faptul ca factura aferenta lunii septembrie din data de 07.09.2018,data prezentarii pe plic -12.09.2018, mi-a fost adusa in data de 05.10.2018. Verificati societatea de distributie a corespondentei,ca din aceasta cauza pot fi intarzieri de plata.

  11. Sunt abonatul UPC decand este in Caracal si in aceasta perioada nu am solicitat niciun service sau dealta natura.In ziua de 13 sept.2018 am solicitat verbal schimbarea ruterului.Am stat de vorba cu casierul.Dupa 2 ore am fost contactat de un domn de la telefonul 0311000872 si in urma explicatiilor referitor solicitarea schimbarii ruterului acesta mi-a spus sa merg la sediul UPC si sa le spun ca solicitarea mea este favorabila.Am revenit si m-a primit acelasi casier unde acesta m-a aburit cu tot felul de intrebari ca am plecat asa cum am venit.Nu stiu in ce masura un casier poate rezolva astfel de sesizare.Rog prin aceasta sa-mi rezolvati solicitarea.In caz cotrar voi fi nevoit sa reziliez contractul

    • De ce ati solicitat schimbarea routerului, este defect?
      Daca nu este defect nu cred ca vi-l vor schimba. Oricum, puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a vedea daca se poate sa aveti routerul inlocuit.

  12. Buna ziua!As dori sa stiu daca mai figurez cu contract la dv …Danila.Oana…..acest contract este facut la o alta adresa si vreau sa stiu daca este cu plata la zi …multumesc!

  13. Am facut mai multe sesizari privind nefunctionalitatea programelor tv,si vad ca inca nu ati facut nici un efort in a ma ajuta sa privesc la tv.Cat timp amanati raspunsul la sesizarile mele.Aveti pretentii ca facurile sa fie achitate in termen,dar cred ca si eu am pretentia ca televiziunea sa functioneze normal.Daca stiti ca va lipseste o echipa de interventie,de ce mai functionati,pentru ca nu sunteti seriosi.Singura alternativa sa intrerup contractul cu dv,si nu din cauza mea,ci din pasivitatea dvs.

      • Sunt L. Nicolae, abonat la televiziunea prin cablu analogică UPC. Din cauze necunoscute transmisia programelor s-a întrerupt brusc în urmă cu circa 40 minute. Abonamentul este pentru casa de vacanță din satul Davidești, comuna Davidești, jud. Argeș, str. *.

        • Am contactat mai devreme serviciul de relatii cu clientii UPC si nu aveau o avarie generala in Davidesti, Arges.
          Va recomand sa contactati serviciul deranjamente si sa faceti o sesizare privind problema dumneavoastra, pentru a se verifica si rezolva aceasta situatie.

        • Se pare ca am mai primit reclamatii si din partea altor abonati din Davidesti, Arges in ceea ce priveste nefunctionarea serviciilor UPC, ceea ce inseamna ca este afectata o zona mai intinsa.
          Totusi, nu ar strica sa faceti o sesizare si la UPC.

  14. Va scriu in legtura cu anterioru email in care v-am specificat rezilierea contractului la dumneavoastra deoarece nu sunt multumit de serviciile oferite

  15. Bună ziua,am mers la upc din Sf.Gheorghe Județ Covasna să închid serviciile contractuale și am vrut să predau echipamentul deoarece îmi mut domiciliul în alt judet aceștia nu au vrut să îl primească consider că fac un abuz deoarece nu mai vin în localitate,le-am spus că nu mai vin aici deoarece nu am timp să mă plimb între București și Sf.Gheorghe.Sper să fie ultima dată când mai colaborez cu UPC

    • In acest caz va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Bucuresti (deranjamente) si sa faceti o sesizare privind nefunctionarea internetului.

  16. Buna ziua,

    Nici pana la aceasta ora nu a fost rezolvata problema legata de lipsa serviciului internet.
    La recomandarea operatorului dvs Robert, am repornit echipamentul – modem.
    Problema persista din 26.09.2018.
    La telefon, la fiecare apel nu este disponibil niciun operator.

    • Noi nu suntem cei de la UPC.
      Daca nu reusiti telefonic, va recomand sa faceti o sesizare online pe site-ul UPC sau pe pagina oficiala de Facebook UPC Romania, daca aveti cont Facebook.