Stoc de echipamente la RCS – RDS (Digi) pentru telefoane, decodoare SD, HD, stickuri 3G,4G si alte echipamente
RCS – RDS este compania de telecomunicatii cu cea mai mare crestere in ultimii ani, acest lucru s-a datorat in principiu raportului calitate/pret foarte bun. Insa, una din problemele majore RCS – RDS reprezinta lipsa echipamentelor de pe stoc, motiv pentru care aici vom discuta despre stocul disponibil pentru telefoane (smartphone), deocodoare SD/HD, stickuri 3G/4G si alte echipamente.
La RDS, exista doua posibilitati in ceea ce priveste stocul de echipamente disponibil:

  • sunt echipamente pe stoc intr-un punct de prezenta Digi, caz in care putem sa ne ducem direct in acel punct pentru a ridica dispozitivul dorit;
  • nu sunt echipamente pe stoc in niciun punct de prezenta Digi, iar in acest caz trebuie sa facem o comanda (comanda se poate face telefonic la serviciul de relatii cu clientii sau online pe site-ul Digi Romania).

De cand a fost creat noul site Digi Romania, avem posibilitatea de a plasa o comanda online care sa ajunga prin curier. In acest caz, cei de la Digi ne asigura de un timp de livrare mult mai mic decat intr-un sediu RCS – RDS (nu stiu de ce ar fi mai rapid sa ajunga curierul acasa decat sa ne inmaneze direct intr-un sediu echipamentul dorit).
Daca vom plasa o comanda intr-un punct comercial RCS – RDS, in momentul in care o sa fie un echipament disponibil pentru noi, vom primi un SMS/mail urmand sa avem un termen de cateva zile in care putem sa ajungem la sediul Digi pentru ridicarea echipamentului. Este indicat sa respectam acel termen altfel echipamentul poate fi oferit unui alt client.

Stoc de echipamente la RCS – RDS (Digi) pentru telefoane, decodoare SD/HD, stickuri 3G/4G si alte echipamente
Echipamentele oferite de catre RCS – RDS abonatilor/potentialilor abonati ai sai sunt:

  • telefoane (Apple, Samsung, Huawei, AllView, Motorola, Nokia, ZTE, E-Boda, Maxcom);
  • stickuri (modemuri) 3G/4G: Huawei, ZTE;
  • decodoare (receivere) atat pentru cablu tv cat si pentru satelit (DTH): Hyundai, Kaon, Humax;
  • antene satelit;
  • routere pentru internet: Kaon;
  • cartele smart cam;
  • aparate telefonice fixe;

In ceea ce priveste aparatele telefonice fixe, din cunostintele mele telefonia fixa este un serviciu fara interes pentru cei de la RCS – RDS, investitiile facute in ultimii ani au fost minimale iar echipamente nu prea mai exista pe stoc. Deci, decat sa asteptam luni intregi pentru un aparat telefonic vechi (reconditionat, deoarece noi nu cred ca vor mai fi aduse) putem sa cumparam singuri de la un magazin specializat un aparat telefonic, un telefon cu fir incepe de la 20-30 de lei (nou).

In cazul in care avem o comanda foarte veche (de peste 6 luni sau chiar de cativa ani), acolo probabil sunt alte probleme, existand chiar posibilitatea ca acea comanda sa fie lasata in urma (nu stiu de ce, insa am avut cazuri in care un cititor media max ne sesiza ca alti vecini au luat acelasi tip de echipament inaintea lui desi facuse comanda primul). In acest caz, trebuie sa sesizam aceasta problema la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, sau putem face o alta comanda pe site-ul Digi Romania selectand livrare prin curier.

Livrarea prin curier este o modalitate de livrare relativ noua a celor de la RCS – RDS prin care echipamentele vor ajunge mult mai repede decat daca am face o comanda normala intr-un sediu Digi. Mie mi-a ajuns decodorul comandat prin curier in 5 zile (un termen foarte mic pentru RCS – RDS).

Daca sunteti interesat de stocul de echipamente dintr-un punct de prezenta RCS – RDS, lasati un comentariu mentionand ce echipament va intereseaza si din ce localitate sunteti, urmand ca noi sa contactam serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS sau direct punctul acela de prezenta pentru verificarea stocului disponibil.

De asemenea, daca aveti comenzi foarte vechi, lasati un comentariu specificand de cand aveti comanda, pentru ce echipament este facuta si din ce localitate sunteti.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

313 COMENTARII

  1. Minune ! M-au sunat azi de la Departamentul Comercial ca vor trimite telefoanele pe curier maine, plecand azi din sediul lor.
    Deci, nu mai e nevoie de sesizare, dupa anularea comenzii si refacerea ei , azi am confirmat-o telefonic. Sa zicem ca suntem in termen.

  2. Buna ziua. Am facut o comanda la 2 telefoane Samsung A7 in 3.01.2019. Pe 10 au anulat-o , am sunat la ei si au refacut-o. Din 11.01.2019 pana azi niciun telefon de confirmare, nici AWB de livrare in contul meu Digi Client. Sun aproape in fiecare zi la ei, am sesizare online facuta, urgentata de fiecare data telefonic ( probabil sunt la a-5-a urgentare ). Cand am fidelizat contractul, mi-au zis ca sunt 10 bucati pe curier, cand mi-au anulat-o, probabil ultimele bucati trebuiau sa ajunga la ceva cunoscut de-al lor. Mi-au explicat ca a fost o eroare de la ei, Deparamentul Comercial trebuiau sa ma sune sa confirm, apoi s-o puna pe curier, lucru care nu s-a intamplat, evident. Daca nu isi refac stocurile saptamana viitoare, fiind a-3-a de cand astept o sa anulez si o sa cumpar din magazin produsele. Nu stiu daca le pot face o sesizare la Protectia Consumatorului , totusi ca nu isi respecta termenul si contractul. Pe site-ul lor apare ,, in stoc ,, . Noi, clientii chiar suntem cei mai prosti din curtea scolii ?

      • Ma gandesc ca probabil au stipulat in contractul lor de 10 pagini, ceva genu’ : „in limita stocurilor disponibile „. Si site-ul pot spune ca nu e actualizat, dar tot as vrea sa isi primeasca un avertisment ceva, sa nu isi mai bata joc de clienti. Eu astept de 2 saptamani, intru in a 3 a, dar sunt persoane ce asteapta de luni de zile. Cred ca au renuntat pana la urma. Cat le ia sa isi refaca stocurile? Si cu sesizare de as face-o, stiindu-se in neregula, cred ca au o armata de avocati si o sa treaca pe langa ei pur si simplu. Asteptam si urgentam sesizarea telefonic zilnic. P.S : Fiecare operator call center o vede-n sistem cand sun si o urgenteaza. Care o fi limita ? :)))

        • Intr-adevar, in contract este mentionat ca in limita stocului disponibil si cu sesizarile la OPC nu pot fi trasi la raspundere deoarece nu este un serviciu platit, adica este un echipament in limita stocului, insa daca un inspector OPC solicita urgentarea pentru un client nu inseamna ca vor aduce ei un echipament special pentru un client de unde nu este insa vor prioritiza clientul acela astfel incat daca in localitatea respectiva este un echipament pe stoc, atunci va fi livrat clientului cu reclamatie la OPC.
          Cat despre operatorii din call center asta fac, noteaza fiecare revenire a clientilor si urgenteaza, cel putin cei de la RCS – RDS iau in calcul sesizarile clientilor si le noteaza undeva, altii nici asta nu fac.
          Asa cum am mai spus-o, cea mai mare problema pe care au avut-o vreodata, pe care o au si pe care o vor avea in continuare reprezinta stocul de echipamente. De la telefoane la stickuri, decodoare SD/HD, chiar si cu SIM-urile erau probleme in unele momente, mereu au avut probleme. Unul din motive reprezinta numarul mare de solicitari, numarul clientilor Digi a fost mereu in crestere iar un alt motiv reprezinta echipamentele oferite gratuit/in custodie.
          Insa, cand vine vorba de telefoane la care se plateste un avans si se platesc rate lunare, nu ar trebui sa exista probleme, din punctul meu de vedere, aici ar trebui sa ia masuri urgent.

  3. Buna ziua,

    Am comandat si eu 2 tel samsung in decembrie.
    Comandaa a fost anulata de catre cei de la digi fara sa fiu anuntat de nimeni.
    Am refacut comanda si acum tot imi spun ca voi fi eu contactat dar nu ma sunat nimeni de 2 saptamani.

    • Buna ziua,
      Nu v-a fost spus din ce motiv a fost anulata comanda din decembrie? Din moment ce s-a refacut o alta comanda, s-a pierdut vechimea comenzii anterior. Ceea ce vreau sa spun e ca acum trebuie sa asteptati din nou sa fie telefoane pe stoc pentru dvs.

    • Buna ziua,
      Cei de la Digi au probleme cu stocul de telefoane mobile, va recomand sa ii contactati si sa faceti o sesizare in acest sens, pentru a urgenta livrarea.

  4. Buna ziua, am facut o comanda pe 28 decembrie, de 2 telefoane j6+ 2018 din sediul rds-rcs Braila si mi s-a spus ca la Bucuresti sunt pe stoc si ca vor veni dupa data de 31 decembrie, am sunat la rds la Bucuresti si mi s.a spus ca vor urgenta comanda dar nu am primit nimic pana astazi? Comenzile se pot anula? Ce pot face?

    • Buna ziua,
      Comenzile se pot anula insa nu aveti ce sa faceti decat sa asteptati livrarea telefoanelor. Cei de la Digi au in perioada aceasta probleme cu stocul de telefoane mobile dupa cum puteti vedea si in comentariile altor persoane.

  5. Am facut comanda la Digi pentru un telefon pe 13 decembrie si nici pana acum nu mi-a venit! Am sunat la centrala,la Bucuresti si toti cei cu care am vorbit mi-au spus ca e comanda activa si voi fi contactat prin sms cand e devic-ul disponibil in punctul in care am lansat comanda! Vreau sa stiu daca il mai primesc(tel) si cand…parca il fabrica acum.. Multumesc!

    • Cei de la Digi au mai mereu probleme cu stocul de telefoane, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a urgenta livrarea telefonului.

      • Buna, am aceeasi situatie…am comandat pe 27.12.2018 telefon prin abonament si nici acum n-a venit..am sunat de 4 ori la ei, am facut sesizare si am fost si la sediu de vreo 3 ori si imi spune acelasi lucru…ca o sa fiu contactata

  6. Buna ziua,
    As vrea sa fac o sesizare in legatura cu decodoarele pe care le-am predat in data de 04.12.2018.
    A trecut o luna si nu am primit altele in schimb,desi am mai facut o sesizare telefonica in acest sens pe la jumatatea lunii decembrie.Nu cred ca nu ati primit alte decodoare noi.Cand am facut abonamentul cu extraoptiuni,nu am crezut ca se va intampla asa o neplacere. Oricum, serviciile lasa de dorit!
    Nu mi se pare normal sa dureze atat de mult achizitionarea altor decodoare noi!Ma intreb cum rezolvati pe cei care incheie acum contracte cu extraoptiuni,ce decodoare le dati,daca spuneti ca nu aveti.
    As dori totusi sa rezolvati problema,cred ca este pacat sa reziliez contractele la ambele adrese.
    O zi buna.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Decodoarele pe care le-ati predat erau defecte sau doar doreati alte modele? Cei de la Digi mereu au avut probleme cu stocul de echipamente privind decodoarele, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa faceti o sesizare pentru urgentarea livrarii decodoarelor.
      De asemenea, puteti cere reducerea facturii pe perioada aceasta avand in vedere ca nu ati beneficiat de pachetul Digital si de extraoptiuni cat timp nu ati avut decodoarele.

  7. Mă numesc Matei Mirela am facut o comanda pentru un telefon Motorola G6 Play pe data de 18 decembrie 2018 am facut 7 sesizări nici un răspuns sa ajunga băiatului meu cel mic va rog frumos vreau un răspuns. Va multumesc .

    • Cei de la Digi au probleme cu stocul de telefoane mobile, in special acum in perioada sarbatorilor. Din pacate, nu prea aveti ce sa mai faceti decat sa asteptati livrarea telefonului.

  8. Buna ziua am facut un abonament la rds la un telefon mobil care trebuia sal primesc si inca nu lam primit abonamentul lam facut la caracal jud olt nu avea sami dea tele si mia zis ca il primesc prin fan curei

  9. Pentru ridicarea unui decodor am primit mesaj in 20 Decembrie ora 19.30 termenul de ridicare in 7 zile.As vrea sa stiu 7 zile lucrătoare sau calendaristice.In 27 dec.am primit mesaj ca s-a anulat comanda.

    • Pentru aceasta situatie va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Buzau la numarul 0338400414, cei de la Digi de regula au probleme cu stocul de echipamente.

  10. buna ziua! ma numesc Gheorghe si am incheiat un contract pe data de 28.11.2018 cu 2 telefoane samsung j4+ dar sunt pacalit si la ora actuala ca vor veni in cel mai scurt timp. La incheierea contractului mi s-a spus ca voi primi telefonul in maxim 10 zile lucratoare. Am portat si numerele de telefon degeaba pentru ca nu doresc abonament fara telefon si nu vreau sa fiu inselat.

    • Buna seara,
      Cei de la Digi au probleme cu stocul de echipamente de obicei, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi pentru urgentarea livrarii telefonului.

    • Pentru a comanda un receiver la Digi puteti contacta serviciul de relatii cu clientii DigiTV la numarul 0314004000 sau sa faceti o comanda online pe site-ul Digi Romania.

  11. BUNA ZIUA
    Am o comanda pentru doua decodoare HD cu nr ***** din 25 .11. 2018 .
    Pana la aceasta data nu am fost programat si la toate intrrvantiile mele telefonice am fost
    putin repezit si indemnat sa ,, asteptati ,,
    VA ROG RESPECTUOS sa interveniti pentru urgentarea comenii.
    cu stima
    n. arcadie

    • Buna ziua,
      Cei de la RCS – RDS au probleme destul de mari cu stocul de echipamente al decodoarelor HD, sunt din ce in ce mai multe persoane care ne reclama astfel de probleme, cu comenzi si mai vechi decat comanda dvs. Va recomand sa faceti o sesizare online pentru urgentarea livrarii decodoarelor, daca telefonic nu v-a fost preluata o sesizare.

    • Comanda a fost inregistrata daca asta vi s-a spus insa cei de la RCS au probleme cu stocul de echipamente privind decodoarele, ne-a fost reclamata aceasta problema de catre mai multe persoane, unele persoane ziceau ca asteapta chiar si de 3-6 luni. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa faceti o sesizare pentru urgentarea livrarii decodorului.

  12. Se împlinesc SASE LUNI de când aștept livrarea a TREI decodoare. Nu pot crede că un gigant că dvs. nu este în stare să onoreze o astfel de comanda. Consider că cineva își bate joc de concernul Digi și de mine sub privirile nepăsătoare ale conducerii Digi ! Doresc un răspuns de la o persoana de decizie ! Tel. 077******

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Cei de la RCS au probleme cu stocul de decodoare HD, au fost multe persoane care ne-au reclamat ca au comenzi de mult timp in asteptare la RDS, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa faceti o sesizare pentru urgentarea livrarii echipamentului.

    • Buna dimineata,
      Cei de la RCS – RDS au probleme cu stocul de echipamente pentru decodoarele HD sunt mai multe persoane care au comenzi vechi, din pacate nu avem informatii despre cand se va suplimenta stocul cu decodoare HD insa oricum depinde si de numarul de cereri existente. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa faceti o sesizare pentru a urgenta livrarea decodorului.

  13. Buna seara. Am comandat acum 6 luni un aprat hd Pt tv și nu am primit pana acum. Am sunat in fiecare luna și am primit promisiuni ca sesizarea mea va fii grabita și nimic. As dori sa știu cum pot primi și eu un aparat hd pana la sărbători. Sau cum pot rezilia contractul. La semnarea contractului mi-au fot promise anumite produse și servicii

    • Una din cele mai mari ale operatorului RCS – RDS este cu stocul de echipamente al decodoarelor HD, din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile si sa asteptati sa ajunga echipamentul si pentru dvs. Eventual daca aveti un televizor care suporta carduri CI+, puteti lua un smartcam.

  14. Bună ziua,
    Pentru București, am facut o comandă pentru un smart cam și m-ar interesa cam cât durează pană primesc un răspuns referitor la acest echipament!
    Mulțumesc!

    • Buna ziua,
      Raspunsul il veti primi cand smartcam-ul va fi pe stoc, nu as putea sa va ofer un termen estimativ din pacate, depinde de numarul de cereri si de numarul de echipamente pe stoc in Bucuresti. Cand ati facut cererea pentru smartcam? De regula nu ar trebui sa dureze foarte mult ca in cazul decododarelor, care sunt mai problematice ca stoc.

    • Daca va referiti la Digi, din momentul in care a fost primit SMS-ul de confirmare, titularul contractului trebuia sa ajunga la sediu sa ridice decodorul. Daca nu a facut-o, comanda a expirat si trebuie sa faca alta comanda. Nu este posibil sa ridice o alta persoana decodorul in numele titularului, doar daca are imputernicire in acest sens.

          • Am vrut sa vorbesc cu cineva de la dvs si nu pot vorbi pentru ca nu am actele de la tatăl lui. Eu sunt divorțata de el.

          • Noi nu suntem RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Despre aceasta situatie puteti discuta telefonic chiar daca nu sunteti titulara contractului, insa trebuie sa stiti numele titularului si adresa, pentru identificarea contractului.

    • Salut Danut, nu avem informatii despre stocul de echipamente pentru aceste telefoane insa in momentul in care o sa fie in stoc o sa fii informat ca va ajunge.

  15. Am depus o comanda și încă jun fost contactata
    Vresu sa știu da dacs o primesc
    Sau mi se mai onorează??
    La rcs Rds pentru 2 telefoane
    Vreau sa le cumpăr in rate rcs Rds
    Și cu portare din cartela prypay fără avans rate 24
    De 2 zile
    Și am tot sunat
    Și am insistat
    Și a spus sa aștept sa fiu contactata dar nimica
    Nici un telefon măcar nu am primit

    • Depinde de stocul de echipamente, daca v-a fost comunicat sa asteptati sa fiti contactata atunci trebuie sa asteptati. Ei mai au probleme cu stocul de echipamente, insa cand il vor avea pe stoc o sa fiti contactata.

  16. De vineri vor ajunge in punctele de prezenta Digi decodoare DTH (receptoare pentru satelit). Deci, daca aveti comenzi pentru decodoare DTH mai vechi, va puteti astepta sa fiti contactati prin SMS/mail sau telefonic.

    Multumim colegului Bebe pentru informatii.

  17. Ma numesc GRIGORE N. DIN COM BISTRET , DOLJ , CALEA DUNARII ,NR.*. AM FACUT UN CONTRACT LA DVS. IN DATA DE 09.10.2018 LA TELEFONIE MOBILA CU PORTAREA NUMARULUI SI ACHIZITIONARE DE TELEFON . NICI LA ACEASTA DATA NU AM PRIMIT TELEFONUL SI NU POT FOLOSI CARTELA .
    VREAU SA REZILIEZ ACEST CONTRACT . AM APROAPE 80 DE ANI SI NU MA POT DEPLASA LA CRAIOVA . AU FOST AGENTI DE LA DIGI PE LA NOI IN COMUNA .

    • Noi nu suntem Digi, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil pentru a se verifica ce se intampla cu cererea pentru telefon.

  18. Buna ziua
    Din 27 iulie 2018 am fost inregistrat cu o comanda ptr doua decodoare hd ptr digi cablu fibra optica. Adica am semnat contract ptr digi hd si vizionez digi analog!!! Bine ca nu sunt facturat ptr hdDe atunci primesc invariabil raspunsul: nu avem echipamente in stok. Va putem ajuta doar cu cartela ptr smart tv. Intrebarea este de ce site’l digi face incontinuare publicitate sa te abonezi la digi cablu hd??? Din Brasov sunt str. Costila nr.12

    • Buna seara,
      Cele mai mari probleme cu stocul de echipamente la RCS – RDS sunt cu decodoarele HD, din pacate nu prea aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile sperand sa se gaseasca un decodor si pentru dvs.

  19. Buna ziua am comandat de aproape 2 luni un decodor si oriunde merg sa intreb toti angajatii dau din umeri…daca tot platesc si internet si tv as vrea sa vad toate programele ….multumesc

    • Buna ziua,
      Cele mai mari probleme cu stocul de echipamente RCS este stocul de decodoare SD/HD, sunt foarte multe cereri si se pare ca nu fac fata, nici pana acum, mereu au avut probleme cu stocul decodoarelor. Va recomand sa contacatati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa faceti o sesizare pentru urgentarea livrarii decodorului, eventual le transmiteti ca o sa faceti o sesizare la OPC.

    • La ce operator va intereseaza stocul DTH, la Digi?
      Daca da, pentru aceasta informatie trebuie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Focsani, 0337400414.

  20. am semnat un contract cu niste agenți de teren digi si neam portat numărul de Orange la digi si am cerut telefoane la comanda si ni sa spus ca le trimite prin curier si nici acum nu ma contactat nimeni
    Am făcut si 2 sesizări contractul a fost semnat la domiciliu in 24.08.2018

  21. Am facut o cerere pentru un smart card in data de 17.09.2018, comanda numarul 4043093 si nici pina acum nu am primit nimic . Sunt abonat fidel digi, la 2 locatii si am nevoie de digi smart card pt o locatie. Va rog suport . Multumesc . Telefon 074*****

    • Smart card-urile de la Digi se ofera in functie de stocul de echipamente si de numarul de cereri, cand se va ajunge la cererea dumneavoastra, o sa primiti acest echipament. Daca doriti, puteti contacta serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa faceti o sesizare pentru urgentarea livrarii smart card-ului Digi.

  22. Am si eu o intrebare
    De trei luni astept sa imi vina decodorul hd
    Si tot nu a venit
    De la digi
    Vreau si eu sa am posturi mai multe
    Nu stiu ce sa fac
    A fost mama acolo la ei
    Si a zis mai durează
    Pana cand
    Nu stie

  23. Buna ziua,

    Astept un decodor hd din data de 02.05.2018 in Bucuresti.
    Am facut nenumarate sesizari, raspunsul a fost acelasi

    „Stimate Abonat,‭
    ‬Va multumim pentru interesul acordat serviciilor RCS&RDS si ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri create.‭
    ‬In urma sesizarii dumneavoastra,‭ ‬va comunicam faptul ca in baza de date apare comanda pentru‭ decodor HD,‭ ‬urmand a fi informat in momentul in care acesta va fi disponibil in punctul de prezenta ales de dumneavoastra.‭
    ‬Potrivit ofertei promotionale valabila pe site-ul‭ digiromania.ro, echipamentele RCS&RDS se ofera in functie de stocurile de echipamente existente si in ordinea plasarii comenzii, oferta fiind astfel limitata la volumul disponibil.
    Pentru informatii suplimentare privind contul dumneavoastra puteti contacta Departamentul Relatii Clienti la numarul 031.400.4401.
    Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi cat mai placuta!”.
    Intrebarea ma a fost simpla de fiecare data. Cand presupun ca il au in stoc, o luna, doua, trei, un an….

    Nu resusesc sa ma inteleg cu ei.
    Multumesc
    O zi buna

    • Buna ziua,
      Cei care va raspund, sunt cei de la relatii cu clientii al caror scop este sa calmeze clientii si sa ii asigure ca se va rezolva problema. Problema cu echipamente RCS – RDS este una veche, pot spune chiar de cand au aparut pe piata, nu a fost o perioada in care sa nu aiba probleme cu decodoarele, stickurile sau telefoanele. Ideea este ca ei primesc un stoc de echipamente (sa zicem 1000 de decodoare) pe care le impart in tara, in functie de numarul de cereri, in functie de cate se cer de manageri, etc. Din acel numar de decodoare, sa zicem ca ajung 300 in Bucuresti (repet, ca exemplu, ca nu am de unde sa stiu eu personal cate decodoare primesc ei) iar acestea se ofera (teoretic) in functie de vechimea cererilor, se mai ia in calcul si reclamatiile OPC (ceea ce ati putea incerca) si bineinteles, pilele (ca doar suntem in Romania, nu?). Problema principala este ca stocul mereu e limitat, nu stiu care sunt problemele de aprovizionare, ori de la furnizor ori de la Digi, ideea este ca sunt probleme.
      Nu prea aveti ce sa faceti in afara de aceste sesizari decat sa asteptati.

    • Ati facut o cerere pentru un receiver si ati primit SMS/mail ca puteti sa-l ridicati de la sediu sau ati fost informata de cineva ca urmeaza sa primiti decodorul intre 18-20?

  24. Ma numesc D. Rodica din Bucuresti str Moldovita nr * bl * sc * et * sect 4. Pe data de19 aprilie 2018 am incheiat cu RDS contractul nr 8****** pentru serviciile Digital , Max Pac si FiberLink .Pe 23 aprilie am primit pri SMS numarul 3**** pentru decodor . De atunci au trecut 4 (patru) luni si inca nu a primit aparatul. Cat trebuie sa mai astept ? Raspunsul „nu avem” nu mi se pare corect avand in vedere perioada lunga in care am asteptat.

    • Decodoarele se ofera, de regula, in functie de vechimea cererilor si de cele mai multe ori stocul este foarte limitat.
      Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a urgenta livrarea decodorului, eventual puteti mentiona ca o sa faceti o sesizare la OPC in caz ca nu o sa primiti echipamentul.

  25. Daca ati fi un pic mai atenti si ati fi verificat numarul de telefon pe care eu l-am dat in momentul cand am facut comanda (072******) nu ati fi trimis sms de instiintare la un nr.gresit (075*****)…Acum …ce fac din nepasarea cu care va tratati clientii eu am pierdut programarea la cardul CI..Eu am trec pe la centrul unde am facut comanda sa vad daca angajata aia a dv.(care toata ziua se uita numai in oglinda …) ce numar de telefon a inregistrat ea…Putin probabil sa fi notat corect ..Va multumesc anticipat pentru ,,buna colaborare si intelegere”” O sa ma reorintez la un alt distribuitor ..

    • Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In legatura cu aceasta problema, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS in care sa mentionati ca acea comanda s-a anulat din cauza unei greseli RDS si doriti sa se gaseasca o solutie pentru reactivarea comenzii (echipamentele se ofera de regula in functie de vechime, de aceea ar fi util sa ramaneti cu aceeasi comanda, cu aceeasi vechime) si urgentarea livrarii smart cam-ului CI+.

  26. Buna seara,

    Astept de o luna si jumatate, mai exact din 5 iulie, un decodor pentru cablu, imi puteti spune daca exista in stoc in Bucuresti? Va multumesc anticipat.

    • Buna seara,
      Echipamentele se ofera in functie de stocul din fiecare punct de prezenta si de numarul de cereri existente pentru fiecare sediu. Teoretic, se ofera in ordinea vechimii, se respecta cererile mai vechi, asa cum ar fi normal. Practic, se mai fac si exceptii, cum se fac peste tot (pile, clienti cu foarte multe sesizari, etc.). Daca nu ati primit pana acum acel SMS de confirmare, inseamna ca nu s-a ajuns si la comanda dumneavoastra.
      Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru urgentarea cererii.

  27. buna ziua
    sunt din ploiesti si nu pot primi un stick internet mobil 3g (gratis)!!
    intreb de 3 luni si mi se tot spune:nu avem,nu am primit,etc.
    intreb:cand primiti,aveti o lista cu solicitari,etc!!
    mi se raspunde cu ridicare din umeri!!
    cum e posibil?
    pe posterele rds-rcs nu se pune ca nu aveti asa ceva!!
    cine raspunde de situatie?
    P.S: cand am facut contractul(tv-internet-digi mobil cu portare numar)nu mi s-a spus ca nu aveti decodor pentru tv!
    a trebuit sa astept 2 luni ca sa primesc(dupa multe insistente)!
    va multumesc si astept raspuns cat mai repede.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In legatura cu lipsa stickurilor de pe stoc, aceasta este o problema veche si constanta a celor de la RDS de cand au inceput sa dea aceste echipamente. Mereu au avut probleme cu stocul de stickuri, si nu numai.
      Din pacate nu prea aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, eventual puteti face o sesizare si online, poate in felul acesta va ajunge direct la departamentul la care trebuie.

  28. Sunt abonat Rcs-Rds si de aproape o luna mi s-a defectat decodorul ptr. HBO. Am solicitat unul nou si nici pana azi n-a sosit. Ce ar trebui sa fac?

    • Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a urgenta livrarea decodorului. De asemenea, va recomand sa solicitati si reducerea facturii pe perioada cat nu ati avut decodorul, avand in vedere ca nu ati putut beneficia de serviciul HBO.

        • Ce probleme? Ai contactat serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si ti-a fost transmis ca este defect si este nevoie sa fie inlocuit?

          • Nu,am fost in sediu,am un receiver in custodie si nu am putut lua un receiver Kaon 9240 NA,deoarece ma costa 150 ron

          • Daca decodorul este defect atunci se poate inlocui insa modelul cu care va fi inlocuit depinde de RCS – RDS, cel mai probabil se va inlocui cu acelasi model.

          • In functie de echipamentele pe care le au pe stoc, se inlocuieste decodorul cu unul tot SD. Ideea este ca inlocuirea nu este contra-cost decat daca decodorul a avut o defectiune cauzata in mod clar de utilizator. Altfel, inlocuirea este gratuita.