Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil). Metode de plata, plati online si previzualizare a facturilor. Acces la desfasurator si facturi detaliate.

Traind in secolul vitezei, incercam sa economisim cat mai mult timp cu lucrurile care sunt obligatorii si care nu ne fac placere, fiind si eficienti in acelasi timp. Unul din aceste lucruri pe care sunt de parere ca ar trebui sa le simplificam cat mai mult este plata facturilor. Pe langa intretinerea locuintei, majoritatea facturilor pot fi achitate prin diverse metode. Si, cum suntem dependenti de telecomunicatii, trebuie sa simplificam si plata facturilor furnizorilor nostri de servicii, bine-nteles. Mai jos voi descrie modalitatile de plata in cadrul companiei RCS-RDS (Digi) plus alte informatii financiare foarte utile.

Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil), metode de plata si vizualizare

Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil). Modalitatile de plata a facturilor sunt urmatoarele:

  • Plata se poate efectua in primul rand, evident, la casieriile RCS-RDS insa acestea sunt destul de putine raportate la numarul de abonati, dovada fiind cozile interminabile pe care le intalnim cand mergem sa achitam. Cea mai eficienta metoda (in contactul direct cu compania, fara intermediari) este plata online pe site-ul oficial. Plata se face foarte usor si, cel mai important, se inregistreaza foarte rapid, de regula in cateva minute, maxim cateva zeci de minute. Trebuie sa ajungem la sectiunea Contul Meu iar de acolo vom avea doua metode: daca avem cont creat (sau dorim sa ne cream), trebuie sa ne autentificam, dupa care selectam Facturi, bifam factura pe care dorim sa o achitam si mai departe introducem datele de pe card; a doua metoda este fara cont, cand am ajuns la pagina de logare in Contul Meu (DigiCare) apasam click pe reclama care ne indruma spre plata facturii (in acest caz vom avea nevoie de cod client, numar factura sau numar de telefon digi, suma si adresa e-mail). Cele mai rapizi modalitati de plata in ceea ce priveste timpul de inregistrare al platii sunt in casierie si online pe site-ul oficial.
  • Qiwi – terminale self-service ale celei mai extinse retele in domeniu.
  • Un-doi Centru de plati, PayPoint si PayZone – Zeci de mii de magazine unde poti achita, trebuie doar sa gasesti un astfel de magazin cat mai apropiat de tine, fara sa astepti la cozi. Partea negativa este, insa, ca plata se inregistreaza destul de greoi, in cateva zile (fara zile nelucratoare).
  • La casieriile bancilor (cash):Banca Transilvania (BT), CEC, Volksbank, Bancpost, Alpha Bank, BRD, Piraeus, UniCredit Tiriac, UniKasa, CreditCoop si Banca Comerciala Carpatica.
  • ATM-uri (bancomate): CEC, BancPost, Piraeus, UniCredit Tiriac, BRD, ING, BCR, Banca Transilvania (BT).
  • Direct Debit (adica, la sfarsitul fiecarei luni, este extrasa suma aferenta facturii tale de pe card): CEC, BankPost, Alpha Bank, UniCredit Tiriac, Raiffeisen, BRD, BCR, Banca Transilvania (BT), ING Bank.
  • Online: Piraeus Bank, CEC, BCR, CityBank, FastBanking BancPost, Alpha Click – Alpha Bank, Online B@nking si BusinessNet Unicredit Tiriac, BRD-NET, BT Online Banking – Banca Transilvania, Home Bank – ING.
  • Virament Bancar: ING Bank: RO51INGB0001000000018827, BRD: RO64BRDE450SV72419954500, UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001
  • Zebrapay: Putem achita facturile Digi prin unul din cele 1500 terminale self-service Zebrapay.
  • Rompay;

Foarte important de stiut este ca, indiferent de metoda aleasa, nu se percepe comision. In cazul in care se alege orice alta modalitate in afara de casierie RCS-RDS sau online pe site-ul oficial, inregistrarea platii poate dura mai mult (ei zic ca intre 3 si 10 zile lucratoare) ceea ce este foarte mult insa depinde de posibilitatile fiecaruia. Surprinzator este faptul ca RCS-RDS a incetat de ceva timp colaborarea cu Posta Romana.

Care este perioada de facturare a serviciilor RCS – RDS?

Abonatii Digi pot avea urmatoarele perioade de facturare, luand ca exemplu luna iunie:

  • de pe 01 iunie pana pe 30 iunie;
  • de pe 10 iunie pana pe 30 iunie – aceasta este o perioada de facturare mai rar intalnita, de regula pentru abonatii care au doar televiziune prin satelit (Digi TV DTH), insa de regula majoritatea abonatilor Digi au prima perioada de facturare;

Perioada de gratie la RCS – RDS (perioada dupa data scadenta in care nu exista riscul sa se deconecteze serviciile) este 01-04 pentru fiecare luna. Incepand cu 05, serviciile se pot deconecta oricand, in primul rand se deconecteaza serviciile automat (exemplu: internet, telefonie) iar ultimele deconectari se fac pentru serviciul de cablu tv acolo unde trebuie sa ajunga o echipa de deconectari pentru a deconecta fizic cablul tv.

Exista taxa de reconectare la RCS – RDS in caz ca avem serviciile deconectate?

Taxa de reconectare exista doar pentru serviciul de cablu tv si costa 15 lei.

O problema a abonatilor RCS-RDS este aceea de a nu primi facturile in format fizic, inclusiv eu am avut aceasta problema o perioada de timp. Insa, pentru cei care au acces la internet, exista serviciul F@ctura Mea Digi, mai exact putem primi facturile in format electronic. Acest serviciu se poate activa fie apeland serviciul de Relatii cu Clientii, fie in sectiunea Contul Meu pe site-ul oficial.

Majoritatea dintre noi am avut probleme financiare cu marile companii de telecomunicatii (Telekom (Cosmote), Vodafone, Orange si Digi). Unele rezolvate usor, altele mai greu. Una din aceste “probleme” (mai mult, nelamurire) a fost la RCS-RDS, cand m-am abonat. La RCS, facturile se emit pe 18,19,20,21 sau 22 (informatie primita de la Relatii cu Clientii) pentru luna urmatoare. Mai exact, daca ne abonam pe 20 ianuarie, prima factura va fi cea din luna martie si va contine serviciile din ianuarie, februarie si martie. Destul de ciudat, in opinia mea, fiind singurii din piata telecomunicatiilor care procedeaza in felul acesta. De asemenea, din cauza acestui mod de facturare, si convorbirile efectuate (traficul suplimentar), se factureaza cu 2 luni anterioare. Adica, in factura din martie, avem convorbirile din ianuarie. Dar, cunoscand aceste lucruri, ne este destul de usor sa gestionam facturile si costurile acestei companii imprevizibile insa, momentan, cu servicii bune.

Totul despre facturile RCS-RDS (Digi mobil):

O metoda de a vizualiza serviciile, costurile si facturile in timp real este cu aplicatia My Digi. In aceasta aplicatie poti citi stiri, vizualiza facturi si servicii. Poti chiar comanda echipamente sau servicii noi, direct din aplicatie.

Daca am achitat facturile restante, cand se reconecteaza serviciile?

Daca avem serviciile Digi deconectate pentru neplata, am achitat la o casierie sau online pe site-ul Digi Romania, atunci reconectarea serviciilor se va efectua in aproximativ 1-3 ore, probabil depinde de numarul de reconectari facute de sistem automat. In cazul cablului tv (acolo unde este nevoie sa ajunga o echipa de reconectari) reconectarea poate dura mai mult, pana la maxim 24 de ore de la inregistrarea platii.

Daca am achitat printr-o alta modalitate de plata decat prin casierie/site Digi, atunci trebuie sa facem confirmarea platii, altfel reconectarea o sa dureze mult mai mult decat este de dorit.

Cum fac confirmarea platii la RCS – RDS (Digi)?

Confirmarea platii la Digi se face trimitand o copie de pe OP-ul de plata la adresa e-mail collection@rcs-rds.ro clienti@rcs-rds.ro dovezi.plata@rcs-rds.ro

Nu primesc factura Digi acasa, ce trebuie sa fac?

In cazul in care nu primim acasa factura Digi, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a sesiza neprimirea facturii. Astfel de probleme apar de regula cand factura este livrata in format fizic, in format electronic (pe e-mail) nu ar trebui sa apara astfel de probleme.

Cum obtin factura detaliata (desfasuratorul) convorbirilor telefonice?

In prezent exista o singura modalitate de a primi desfasuratorul telefoniei, creandu-ne un cont pe site-ul Digi Romania. Acolo avem acces la toate facturile si desfasuratoarele pentru fiecare luna.

Cum fac amanarea platii la Digi?

Amanarea platii se poate face la Digi doar daca serviciile au fost deconectate pentru neplata. Putem face o amanare de plata pe luna iar in termen de 5 zile trebuie sa platim. Pentru reconectarea pe baza promisiunii ca vom achita trebuie sa sune titularul contractului la relatii cu clientii Digi.

Nu se poate face amanarea platii pentru a evita deconectarea serviciilor, putem solicita amanarea platii doar daca serviciile RDS au fost deja deconectate.

Update 19.06.2018: Facturile se pot achita si prin Rompay.

Update 04.10.2018: De astazi facturile Digi se vor trimite criptate astfel incat vor putea avea acces la ele doar persoanele care cunosc ultimele 6 cifre ale CNP-ului titularului. Multumim lui ion berbec pentru informatii.

Voi ati avut probleme in ceea ce priveste facturile celor de la RCS-RDS?

Putem afla aici cum obtinem informatii detaliate despre facturile cu serviciile RCS & RDS.

Update 19.08.2019: Recent, cei de la Digi trimit SMS-uri de informare in momentul in care plata a fost inregistrata daca plata a fost efectuata prin reteaua PayPoint.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1491 COMENTARII

    • Buna ziua, puteti face confirmarea platii sunand la relatii cu clientii Digi, prin e-mail la clienti@rcs-rds.ro sau pe pagina Facebook Digi Romania.

    • Confirmarea plati facturi digi se face trimitand o copie de pe OP-ul de plata la adresa e-mail clienti @rcs-rds.ro. Asta daca nu ati platit intr-un pop digi.

  1. Buna ziua.O intrbare.Daca o factura nu se plateste 1 luna se baga penalizari ceva.Sau daca inkid tele netu sau cablu la redeskidere se plateste ceva in plus

    • Buna seara,
      Daca nu platiti factura, atunci se pot deconecta pentru neplata serviciile. Doar la cablu se percepe o taxa de reconectare de 15 lei, alte penalizari nu se platesc. Insa, in perioada aceasta e posibil sa nu se deconecteze asa repede serviciile din cauza pandemiei. Este o posibilitate, nu o certitudine. In ceea ce priveste inchiderea si redeschiderea serviciilor, depinde la ce va referiti, la reziliere sau la suspendare temporara. Daca va referiti la reziliere, depinde cel mai mult daca mai aveti perioada contractuala, daca aveti atunci veti plati taxe de reziliere. Daca va referiti la suspendare temporara, puteti suspenda gratuit intre 1 si 3 luni iar reconectarea nu costa nimic.

  2. Buna ziua am și eu o întrebare am o factura rastanta pe numele de ***** din februarie puteți să-mi dați și mie detalii despre ea fă rog frumos daca se poate

    • Buna ziua,
      Puteti suna la relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777 sa primiti suma de plata si pe ce luna se plateste. Daca doriti informatii detaliate, atunci trebuie sa sune titularul contractului.

  3. Buna ziua am primit un mesaj cu o factură digi
    Eu nu sint client Digi Romania
    Am avut Digi cartelă telefon remarcabilă în spania
    Am trecut pe vodafon

    • Buna ziua, va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS pentru aceasta situatie, eventual le cereti sa va trimita manual factura pe e-mail daca nu ati primit-o automat.

  4. Buna ziua,

    Va rog sa-mi transmiteti responsabilul pentru zona Pascani- judetul Iasi in vederea negocierii facturii abonamentului contractului pentru client ****** SRL Pascani.
    Valoare foarte mare, servicii proaste, telefoane multe pe care nu le folosim.
    Daca nu vom fi contactati vom cauta un alt prestatator de servicii.

  5. Bună ziua, îmi sunt achitate toate facturile… Abonament lunar este 19 lei, de ce am de plata 68 lei,?
    Am fost la Amira, acuma la Digi…

    • Buna ziua,
      Trebuie sa activati factura electronica, o puteti face telefonic la relatii cu clientii Digi sau pe site-ul DigiRomania – logandu-va in sectiunea Contul Meu.

  6. Sunt abonat la internet,televiziunea cu cablu,telefonie mobila la RCS-RDS avand cod client *****,va rog a mi se trimite factura lunara in format tiparit pe hartie si nu pe e-mail deoarece imi este greu sa platesc facura trimisa de dv pe internet.Adresa mea Constanta aleea * nr *,bloc *,sc *,apt *,cod postal ****.Va multumesc si astepr raspunsul dc

    • Pentru a schimba modalitatea de facturare va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Constanta la numarul 0341400414.

  7. buna ziua.
    avand in vedere ca va sun de o saptamana si mereu este ocupat si timpul de asteptare este peste 30 min , am rugamintea sa imi trimiteti pe mail facturile socrilor mei aflati momentan la alt domiciul pentru efectuarea debitelor
    **** str * bloc *sc * et* ap*
    va multumesc

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii.
      Daca nu doriti sa asteptati la telefon, puteti solicita acest lucru pe e-mail la clienti@rcs-rds.ro insa veti primi un raspuns mai greu.

  8. am platit factura pe luna aprilie in valoare de 130,52 lei la caseria din bdul uverturii nr 87, in data de 29 apriie ora 9,04,55 vad ca ma atentionati in continuu ca sa platesc factura pana la 30 aprilie a.c.

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii RDS la numarul 0314004414 pentru a verifica daca s-a inregistrat plata.

  9. Cum pot face dovada plății unei facturi,plata a fost făcută în data de 29.03.2020,****** ,la momentul acesta nu pot vedea dacă am trecut și cod client, plata on line,la tel.Dvs.nu raspund decât roboțeii, Mulțumesc

  10. Buna seara!
    Va rog sa-mi trimiteti pe aceasta adresa de e-mail factura aferenta lunii aprilie 2020 pentru serviciile furnizate la adresa Str. *, nr.*, Bl *, Sc *, Ap *, Zalau
    Va multumesc !

  11. Buna ziua,sunt ****** din Oradea si inca nu am primit factura de abonament Digi cum sa platesc?.Alta data deja primeam si mesaj de la ei.Mentin ca nu am card bancar si nu pot plati online.

    • Buna ziua,
      Ar fi trebuit sa se inregistreze plata din 30 martie pana acum, trimiteti dovada platii pe adresa e-mail clienti@rcs-rds.ro impreuna cu datele de pe contract (nume titular, adresa, eventual si CNP sau cod de client) si se va inregistra.

  12. Luna trecuta am primit o factura nr ***** cu valoare de -52 lei. Luna aceasta am primit factura nr ***** in care apare – sold precedent 30 lei. Ce reprezinta acest sold precedent, deoarece luna trecuta am avut -52 lei. Va multumsc pentru raspuns.
    Cu stima

    • Buna ziua, nu se poate face amanarea platii facturii in reteaua RCS – RDS. Puteti cere suspendarea contractului pe 2 luni, caz in care nu se vor mai emite facturi.

  13. Buna ziua
    Am primit un mesaj de la dvs
    In care m ati sesizat ca pot primi factura si pe whatsapp
    Am fost de acord
    Am urmat pasii
    Dar mai am o intrebare
    Primesc in continuare factura si prin posta?
    Pt ca imi vine mai usor
    Ca o plătesc la un Peypoint care Il am scara blocului

  14. Codul meu de client este *****. Am mai trimis o sesizare la institutia dvs. inregistrata sub nr. ***** din 10 aprilie 2020. Va (re) precizez ca factura din luna martie (***** DIN 6.03.2020) a avut ca data de facturare: 1 DECEMBRIE 2019 – 31 MARTIE 2020. Urmatoarea factura, din aprilie ( ***** din 07 aprilie 2020) a avut ca data de facturare 01 DECEMBRIE 2019 – 30 APRILIE 2020.S-a repetat perioada de facturare pentru 01 DECEMBRIE 2019 -31 MARTIE 2020. CONCRET, S-A RELUAT (DUBLAT ) PE O PERIOADA DE 3 LUNI PLATA SERVICIILOR . In acest context regretabil, factura aferenta lunii aprilie a fost emisa vadit gresit si fara acoperire, MOTIV PENTRU CARE REFUZ SA O ACHIT PANA LA DATA LA CARE NU SE VA FACE REVIZUIREA FACTURII EMISE PRIN SUPRAEVALUAREA FARA ACOPERIRE A UNOR SERVICII INEXISTENTE. Va invit sa analizati si sa solutionati prezenta sesizare (reclamatie) si sa-mi comunicati rezultatul prin e-mail.

    • Daca nu aveti nicio informatie de pe factura, fie sunati la relatii cu clientii sa va ofere informatii despre factura si platiti online, fie platiti intr-o casierie Digi.

        • Pentru reconectarea abonamentului la aceeasi adresa sau pentru transferul la alta adresa? Pentru reconectarea la aceeasi adresa, din cate stiu se poate reconecta inainte de termen.

          • Asta e altceva, e vorba de fapt de o instalare noua la o alta adresa. Instalarile se fac in functie de numarul de cereri de instalare iar in perioada aceasta sunt destul de aglomerati avand in vedere ca multe persoane lucreaza de acasa si au cerut instalarea serviciilor. Asteptati cat e nevoie, poate dura mai putin sau mai mult, acel termen oferit a fost unul estimativ probabil.

          • Dar zice sa activez la adresa veche cu plată fără ca eu sal pot folosi aici unde mam mutat
            Asta mi-au cerut pana sa vina pt instalatie

          • Trebuie sa sunati la ei si sa discutati, ce vi se spune, aia trebuie sa faceti. Daca va zic acelasi lucru, inseamna ca aia e situatia.

    • Buna Andreea,
      Trebuie sa suni la relatii cu clientii Digi sau iti faci un cont pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contul Meu, te loghezi si ai acces la facturi.

    • Probabil trebuie sa selectati mai departe Digi (RCS – RDS).
      Nu stim pe de rost meniul ATM-urilor, daca nu va descurcati rugati un angajat sa va ajute, de regula agentii de securitate sunt mai mult decat dispusi sa ajute in acest sens.

  15. Bună seara! Căutăm un număr de telefon de la digi bucuresti. Nu pot plăti factura pentru că nu o am. Iar pe cele vechi le-am aruncat. Îmi trebuie cod client.

  16. Am cod client **** RCS&RDS .Doresc să știu suma de plata pentru a merge la ghiseu sa platesc. Primesc avizarea pe telefonul mobil dat de dv. 07*****

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii pentru a afla suma de plata sau va configurati un cont pe site-ul Digi Romania si puteti vedea acolo facturile.

  17. Stimați domni, am primit în 5 aprilie somația să plătesc pănă în… 31 martie suma de 252 roni reprezentând abonamentul pentru perioada 01.03.2020-31.03.2020. Vă rog să verificați și sa aflați că abonamentul meu e achitat pentru perioada ianuarie-iunie 2020. Codul meu de client este *****. Sunt ***** iar adresa este str. * ap. * sectorul 2 București. Pentru serviciile audiovizual și internet, am plătit în data de 03.12.2019, la filiala RCS&RDS de la adresa CL.MOȘILOR Nr. 274, PARTER BL 18 suma totală de 336 LEI.

  18. Buna ziua,va rog daca se poate sa- mi atasati factura de servicii pentru adresa baia mare str * * si *** nr * Maramures ,pe numele ****.
    Sanatate,

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi, pentru a afla informatii despre factura va puteti configura un cont pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contul Meu.

  19. In data de 31.03.2020, am avut primele informatii despre factura pe luna martie si imediat in secunda urmatoare a facut plata online, procesat pe data de 01.04.2020, ca astazi sa primesc o avertizare pentru neplata. Va rog sa va reglati relatia cu bancile astfel incat sumele platite sa va intre imediat in cont sau comunicati pe mail facturile nu in ultima zi si tarziu, dupa programul de lucru al bancilor. Eu cum primesc factura imediat platesc ca sa nu uit. Asa ca reglati-mi accesul la internet. Inainte sa suspendati accesul la un serviciu, dat o avertizare cu vateva zile inainte, sau comunicat telefonic cu abonatul. Cel putin in cazul meu de fiecare data s-a dovedit ca faceti abuzuri inacceptabile, fara sa respectati prevederile legale.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Daca vi s-a deconectat serviciul, sunati la relatii cu clientii Digi sa va reconecteze mai repede serviciile.
      Cat despre intarzierea inregistratii platii prin alte modalitati, pe site-ul Digi este mentionata urmatoarea informatie:
      „*IMPORTANT: Pentru plăți realizate prin alte mijloace decât casieriile RCS & RDS, plata cu cardul pe site-ul companiei sau plata cu cardul în contul de client, vă rugăm să luați în considerare o perioadă cuprinsă între 3 și 10 zile calendaristice necesară transferului interbancar al banilor (transfer operat de banca la care v-ați deschis contul, către RCS & RDS). În cazul în care ați întârziat plata facturii și sunteți în situație de deconectare a serviciilor, RCS & RDS operează deconectarea în lipsa confirmării plății dvs. (dacă transferul bancar al banilor nu a fost finalizat). Puteți evita deconectarea, transmițând o confirmare de plată, respectiv copia OP-ului de plată, la collection@rcs-rds. ro. Pentru plata cu OP-ul prin internet banking sau la ghișeele băncilor, este foarte important să menționați corect codul de client și numărul facturii de plată. Aceste date sunt extrem de importante pentru procesarea corectă a plăților. ATENȚIE! În cazul restanțelor la plată, efectuați plata facturilor numai în ordinea emiterii acestora. Astfel plata va fi confirmată și veți evita deconectarea serviciilor.”

  20. Buna ziua ,Vreau sa va anunt ca am plătit suma de 63 lei aferentă facturii **** în data de 13.03.2020.
    As dori sa-mi spuneti ce suma mai am de plata.

  21. Buna ziua! Ma numesc **** si am inteles ca cnp meu este gresit la dvs dar si numele de familie! Am achitat la expert net pe 6 martie 120 lei si acum am primit factura ca am de plata 60 de lei! Cum gasesc rezolvare la aceasta problema?

    • Daca aveti deja un cont creat pe site-ul Digi Romania, puteti plati acolo factura. Altfel, puteti suna la relatii cu clientii Digi sa primiti datele de pe factura.

  22. buna ziua,
    SC **** COM SRL GALATI ,CUI *****, REG COMERTULUI ******,
    solicit amanarea platilor intrucat avem activitarea suspendata incepand din data de 18.03.2020
    multumesc!

    • Buna ziua,
      Pentru amanarea platii va recomand sa luati legatura cu responsabilul comercial Digi. Daca nu aveti datele persoanei respective, sunati la relatii cu clientii Digi persoane juridice la numarul 0314006500.

  23. ma numesc TEODORA -din Tecuci,str.* Nr.* dl.*.ap.* -. Va aduc la cunostinta ca sunt abonatul dvs.din 29 ian.2020 si pana la momentul de fata nu am primit factura – motiv pt.care nu am putut sa efectuez plata abonament.solicit factura pt.ca sunt in varsta si nu ma descurc cu noua tehnologie.multumesc.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Prin ce modalitate ati achitat factura?
      Sunati la relatii cu clientii Digi sa verificati daca s-a inregistrat plata si vor face ei reconectarea.

  24. Buna ziua
    As dori dacă se poate sa primesc factura de pe luna in curs pe un alt mail pe care îl folosesc acum pt a o putea plăti online
    Primeam factura pe un mail pe care nu îl mai folosesc si nu mai pot sa îl accesez

  25. deoarece nu ma pot deplasa datorita situatiei de afara va rog sa-mi timiteti pe mail de mai sus cod client si serie factura si suma de plata ca sa platesc
    ***** str * nr * ap * Timisoara cu cnp 1*******
    si va rog si pt tatal meu
    **** str * nr * ap * Timisoara cu CNP 1*******
    va multumesc si astept raspuns pe mail

    • Noi nu suntem de la Digi. Puteti afla aceste informatii de pe ultima factura emisa daca a ajuns acasa, altfel puteti suna la relatii cu clientii Digi atat dvs cat si tatal (informatiile se ofera doar titularului contractului).